Kokeilin olla ottamatta yhteyttä pariin kaverin kun
Olin aina se joka pitää yhteyttä ja järjestää tapaamisia. Tulos: en oo kuullut kenestäkään melkein puoleen vuoteen mitään :o
Eli olipa kiva huomata ettei mun seura kiinnosta
Kommentit (5)
Oletko josain vaiheessa itse ollut ottamatta paljon yhteyttä? Minulta meni kiinnostus, kun kaverista ei paljon kuulunut parisuhteen aikana ja erottuaan alkoi yhtäkkiä roikkua.
Tuo on ihan hyvä testi. Kannattaa pitää yhteyttä vain ihmisiin, joiden kanssa kommunikaatio on vastavuoroista!
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:43"]
Tuo on ihan hyvä testi. Kannattaa pitää yhteyttä vain ihmisiin, joiden kanssa kommunikaatio on vastavuoroista!
[/quote]
Miksi kannattaa? Miksi sen yhteydenpidon pitäisi olla tasapuolista?
Mulla ja miehellä on paljon yhteisiä kavereita. Nyt neljän kuukauden ajan olen jättänyt yhteisten menojen järjestämiset ja yhteydenpidot kokonaan. Mua ei ole kutsuttu mihinkään, eikä meillä ole käynyt kuin yksi kaveri. Miestä sen sijaan pyydetään jatkuvasti johonkin kahville tai iltaaistumaan. Hän toisinaan menee ja eka ihmettely on miksei Hanna tullut? Kun ei pyydetty. No, olishan se voinut tulla muutenkin..
Eli mä olen nyt siinä tuloksessa, että olen se välttämätön paha. Ehkä mä olen sanonut tai tehnyt jotain, ettei mun seuraa kaivata. Jos näin on, niin oikea ystävä sanoo mikä mättää, että voin hillitä käytöstäni tai mahdollisesti pyytää anteeksi. Kun ei tykätä, ei tupata.
Sama. Olkoot sit keskenään.