Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtelias torjunta, joka oli silti töykeä

Vierailija
01.02.2022 |

Oltiin menossa treffeillä, ja vaihdettiin kuvat. Tuli sitten viesti "olen pahoillani, mutta kuva ei ole makuuni. Toivottavasti löydät itselleni sen oikean". Ja sitten heti perään ESTO. Yritin vastata jotain tyyliin " ok, hyvää jatkoa", mutta minut oli jo estetty. Tuohan oli kohtelias viesti, ja noinhan se kuuluu sanoa, jos ei kiinnosta. Silti tuo esto jätti sellaisen fiiliksen, että töykeästi toimi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuuteen ei kuulu estäminen toisen ulkonäön arvostelun jälkeen.

AP on nainen :)

Tää oli siinä mielessä hämmentävä, että en usko että sinänsä arvosteli ulkonäköäni tyyliin "liian ruma" vaan enemmänkin "ei tarpeeksi räväkkä" joten hämäävää tuo estäminen. Mut oli siis vaan tökerö tyyppi kun esti.

Vierailija
22/33 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuuteen ei kuulu estäminen toisen ulkonäön arvostelun jälkeen.

AP on nainen :)

Tää oli siinä mielessä hämmentävä, että en usko että sinänsä arvosteli ulkonäköäni tyyliin "liian ruma" vaan enemmänkin "ei tarpeeksi räväkkä" joten hämäävää tuo estäminen. Mut oli siis vaan tökerö tyyppi kun esti.

No kyllä minusta (miehestä) oli myös erinomaisen tökeröä myös se, mitä hän kirjoitti. Eli viesti + estämien kaksinkertainen typerys. - Vaikka toki itse arvostan hänen toimintansa hieman korkeammalle kuin sen, että hän olisi ns- ghostannut, joka varmaan on saattanut käydä myös viestin lähettäneen mielessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tällä palstalla käydään kyllä hyvää keskustelua välilllä :) toisten näkökulma on hyödyllinen.

-ap

Vierailija
24/33 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit varmaan työkaveri tjsp 😅

Vierailija
25/33 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin oli todella epäkohtelias ja epäkypsä "torjunta".

Vierailija
26/33 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nyt antanut sun vastata, olipa ääliö.

Vierailija
27/33 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit liikaa, hän ei ollut kiinnostunut sinusta ja se siitä. Ei mitään väliä estääkö sellainen ihminen vai ei, sama on ihan turha laittaa mitään "ok, hyvää jatkoa" soopaa.

Vierailija
28/33 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti ottaen, aika kypsymätön on ihminen, joka kuvasta luulee näkevänsä, onko fyysistä vetovoimaa vai ei. Vetovoima voi syntyä ihan yllättävään ihmiseen, ja kun rakastuu, toisesta tulee kaunis! Tuo ei anna mitään mahdollisuutta. Ei ihme, että pariutuminen on joillekin niin vaikeaa.

Vierailija
29/33 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin joskus kuvani ja miehestä ei kuulunut enää mitään. Varmaan kuukausi myöhemmin kun olin jo aikaa sitten unohtanut että edes olin kirjoitellut hänen kanssaan, tuli pahoitteluviesti että hän etsii "pehmeämmän" näköistä naista. Ja viestin lähettämisen jälkeen tyyppi oli poistanut profiilinsa.

Vierailija
30/33 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä veikkaan, olet ylipainoinen, lyhyt tukkainen ja silmälasipäinen.

Vierailija
31/33 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä veikkaan, olet ylipainoinen, lyhyt tukkainen ja silmälasipäinen.

ap:n ulkonäkö ei liity tähän mitenkään. 

Vierailija
32/33 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietit liikaa, hän ei ollut kiinnostunut sinusta ja se siitä. Ei mitään väliä estääkö sellainen ihminen vai ei, sama on ihan turha laittaa mitään "ok, hyvää jatkoa" soopaa.

jos on jonkun verran viestitellyt jonkun kanssa, niin jos viestittely loppuu, se kuitataan lopetetuksi jotenkin. ja molemminpuolinen kohteliaisuus ei ole pahaksi koskaan.  mut joo, noita kaikenlaisia tilanteita tulee deittisivustoilla, olit sitten minkänäköinen tahansa.

ap.

Vierailija
33/33 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos on jonkun verran viestitellyt jonkun kanssa, niin jos viestittely loppuu, se kuitataan lopetetuksi jotenkin. ja molemminpuolinen kohteliaisuus ei ole pahaksi koskaan.  mut joo, noita kaikenlaisia tilanteita tulee deittisivustoilla, olit sitten minkänäköinen tahansa.

ap.

Jos viestittely loppuu ,se loppuu. Ei tarvitse mitään kuittausta.