Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro harvinainen eläin, jonka olet nähnyt?

Vierailija
01.02.2022 |

Eläintarhakin kelpaa, luonto paras.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalifornian kondorikotka luonnossa

Vierailija
62/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olmi Sloveniassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kolibreja ja delfiinejä luonnossa :)

Vierailija
64/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni :(

Vierailija
65/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa lapsena nähtiin useasti Helsingissä piisameja ja hirviä luonnossa kävellessä.

Lisäksi olen nähnyt täällä missä nyt asun Helsingissä merikotkan, harmaahaikaroita, sun muita vähemmän raflaavia lintuja. Cityketunkin olen bongannut.

Ulkomailla olen nähnyt luonnossa miekkavalaita, harmaavalaan, Stellerin merileijonan, mustakarhuja, valkopäämerikotkia, pesukarhuja, kauriita, kolibreja, merisiilejä, korppeja, jne...

Linnuista hienoin oli kyllä samettinärhi.

Vierailija
66/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäyrä kotieläimenä ja ahma meni itäs-uomessa tien yli, hyvä ettei ajetuu pyörillä päälle.

mies53v

😱 Mäyrä prkl. mies53v, tuo mystinen mäyrämies!

Vierailija
67/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ehkä harvinaisin, mutta mieleenpainuvinta oli kun meinasin uimassa ollessa kirjaimellisesti törmätä vahingossa merikilpikonnaan.

Vierailija
68/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin nähdä joku kesä sitten uhanalaisen isoapolloperhosen alueella, jolla lajin kannan uskotaan kuolleen jo sukupuuttoon. Nyt mietin yritänkö ensi kesänä saada kuvan perhosesta, että laji varmistuisi. Havaintopaikka oli vieläpä saari, joten ei ole täysin mahdotonta, että siellä olisi vielä tutkijoiden tietämättä kantaa jäljellä. En ainakaan keksi mikä muu perhonen olisi yhtä iso ja valkoinen. Ritariperhonen se ei ainakaan ollut.

Vierailija
69/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liito-orava

Lumiukko

Kettu

Vierailija
70/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐳Kaskelotti ja 🐬delfiini, Atlantin aalloissa.

Varmaan jonkun harvinaisemman nähnyt eläintarhassa, mutta nuo oli mahtavaa nähdä luonnossa!

Vierailija
71/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten harvinainen pitäisi olla?

Vierailija
72/73 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt luonnossa leopardin. Sitä ei jatkuvasti näe. Virossa olen nähnyt majavan. Kotiseudullani (SUomessa) näen silloin tällöin metsäpeuroja, ne eivät ole kovin yleisiä muualla Suomessa.

Vierailija
73/73 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen Ilves istui 10m päässä lenkillä. Tultiin tuulen alta koirien kanssa sen takaa, ei huomannut meitä. Itse luulin isoksi koiraksi kunnes kääntyi kohti. Tuijotettiin hetki polulla kaikki toisiamme ja ilves nousi ja hyppäsi ojan yli metsään. Vasta kun teki tämän ja näin mustan töpöhännän varmistui, että oli ilves. Oli aika jännä tilanne. Oli meinaan tosi iso yksilö.

Susia olen nähnyt pellolla ja delfiinejä ulkomailla meressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän