Exällä menee lujaa eron jälkeen
Exästäni on tullut ihmeellinen sekoilija eron jälkeen, etsii baarista JOKA viikonloppu jonkun uuden hoidon... ja kun niiden akkojen tasokaan ei päätä huimaa :D tuntuu kummalliselta kun vielä eroa edeltävänä päivänä sanoi että haluaa mieluummin mun kanssa olla kotona kuin juosta baaeeissa :D ja oon vähän mustasukkainen kyllä. Onks noi sit jotain laastareita vai pääseekö nyt vaan toteuttaan todellista luonnettaan, on meinaan on ollut aikamoinen naistenmies ennen meidän seurustelua.. ja kyseessä ei oo enää ihan nuorikaan mies niin ihmetyttää.
Kommentit (19)
Bilettää ja nauttii vapaudesta, kohta on kuppa ja kuusi muuta. Mutta sinkkumiehen kesä on varmaan vauhdikas, sen uskon. Ja parempi sinunkin mennä eteenpäin eikä olla tuuliviiri.
Täyttää tyhjyyttä, joka eron jälkeen jokaisen elämässä on. Anna mennä. Päästä irti.
Todellinen luonne paljastuu joten turha enää haikailla tai ihmetellä. Mene elämässä eteenpäin...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:29"]
Täyttää tyhjyyttä, joka eron jälkeen jokaisen elämässä on. Anna mennä. Päästä irti.
[/quote]
Niinpä. Miehet luulee pääsevänsä surusta ja kivusta yli kaatamalla muita naisia. Kyllä se todellisuus jossain vaiheessa niilläkin lämähtää tajuntaan. Ja sillon se iskeeki sitte hemmetin lujaa.
Anna exäs mennä ja tehdä niinkun haluaa. Hyvä että pääsit siitä eroon, jos kerta naistenmies on eikä välitä naisten tasostakaan kauheana. Ei ollu sun arvoinen mies. Tsemppiä sulle siitä yli pääsemiseen ja unohtamiseen!
Ällöttää ajatella tuollaisten tämän tästä seksipartneria vaihtavien alapäitä, en tosin usein sellaisella päätäni vaivaa, että eipä siinä. En itse kyllä suutani sellaiseen lykkäisi, enkä tahtoisi muutenkaan koskettaa sellaisen ihmisen elimiä. Puolet seksin ilosta on mielestäni siinä, kun tietää että kumppani on puhdas ja terve, eli partnereita on ollut aina vain kohtuullisesti ja on parhaan mukaan todellakin tiedetty mitä tehdään ja kenen kanssa, mikä historia taustalla.
Etköhän sinä ole ihan yhtä tasoton, kuin ne toisetkin akat. :D
Mitä vittua? Se on sun ex, ei nykyinen! Ehkä se tahtoo vihdoinkin elää kun on päässyt luuskasta irti
No itse olen seurannut sivusta mitenvaimon eronnut ystävä pyörittää miehiä. Joka toinen viikko kun lapsi on isällään, nainen rientää miehestä toiseen. Ja sitä "elämänkumppania" on kuulemma vailla.
Tälläkin hetkellä on kaksi miestä kierroksessa. Enkä ole kenenkään kuullut moralisoivan tai ihmettelevän. Onko ne säännöt jotenkin muuttuneet? Vai ovatko ne vaan naisille erilaiset? Jos omina sinkkuaikoina jollain meni miehellä meni noin vauhdikkaasti, niin vähintäänkin kaikki ystäväpiirin naiset oli paheksumassa. Yleensä puolet miehistäkin koitti varoitella tuollaisen leikkimisen seurauksista.
Ääh oispa mullakin ollut tuollee eron jälkeen :<
Ihan sama missä se nakkia uittaa kun on exä.
No varmaan ottanut ero koville. Reppana.
No eiköhän aika monelle käy noin eron jälkeen, siis että haluaa nauttia vapaudesta ja tuulettua.
Mun exä ihan samanlainen, mutta ei nyt tietääkseni ihan joka vklp uutta muijaa.. voisko tuosta päätellä että ero oli kuitenkin kova paikka?? Ite en oo vielä päässyt yli :(
naiset tekee ihan samoin. Kaverini erosi 10 vuoden suhteesta ja nussi sen jälkeen kaikkea mikä liikkui, taisi vetää jotain mamuakin ja mä olin, että hyi helvetti. Itse erosi suhteesta ja olisi halunnut miehen takaisin 6 kuukauden päästä niin joku oli kertonut, että oli mamuakin nussinut niin mies sanoi, että ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:29"]
[/quote]
Niinpä. Miehet luulee pääsevänsä surusta ja kivusta yli kaatamalla muita naisia. Kyllä se todellisuus jossain vaiheessa niilläkin lämähtää tajuntaan. Ja sillon se iskeeki sitte hemmetin lujaa.
Anna exäs mennä ja tehdä niinkun haluaa. Hyvä että pääsit siitä eroon, jos kerta naistenmies on eikä välitä naisten tasostakaan kauheana. Ei ollu sun arvoinen mies. Tsemppiä sulle siitä yli pääsemiseen ja unohtamiseen!
[/quote]
Mitä sanoisit niille naisille ? " Olet tasoton huora" vai "kerran täällä eletään. Nauti naiseudesta?"
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:29"]
[/quote]
[/quote]
Ei jättäjä tunne surua eikä kipua.
Eipä se enää sulle kuulu, mitä ex-mies tekee. Anna sen olla rauhassa ja keskity omaan elämääs.