Millainen taustakuva sinulla on koneella?
Kommentit (65)
Työkoneella työnantajan logo. Omalla tietokoneella itse ottamani syksyinen kuva. Puhelimessa pelkkää mustaa.
Vierailija kirjoitti:
Työkoneella työnantajan logo. Omalla tietokoneella itse ottamani syksyinen kuva. Puhelimessa pelkkää mustaa.
Miksi et vaihda työkoneen taustakuvaa? M28
Työkoneella ulkokuva työnantajan toimitalosta. Ei kiinnosta vaihtaa muuksi, samantekevää minulle.
Ei ole ollut tietokonetta ainakaan viiteen vuoteen. Hoidan lähes kaiken puhelimella ja todella harvoin miehen tabletilla.
En edes muista. Kirjoitteleeko moni tänne palstallekin tietokoneella??
Vanha linna keskieurooppalaisessa vuoristomaisemassa.
Alaston nainen,ei mikään pokekuva vaan sellainen taiteellinen .
Mustavalkokuva Cher:stä 60-luvulta. Cher oli kuuluisa jo ennen kuin synnyin ja on edelleen. Painatin tuon kuvan valkoiseen t-paitaankin.
Katselin uskonnollisia tekoälykuvia ja löysin erittäin kauniin kuvan Aatamista rukoilemassa metsässä ruusujen keskellä. Tekoälykuvissa on usein uskomaton valo. Eivät todellakaan ole ns. hengettömiä, kuten jotkut sanovat.
Keväinen sinivuokkokasvusto metsäisellä mättäällä.
Vierailija kirjoitti:
Goatse
receiver vai giver?
Älypuhelimessa minulla on tuo sinivuokkomätäs. En muista, mikä kuva kannettavassa tietsassani on.
Rakkauden valtikkani suonikkaana kivikovana täydessa loistossaan.
On mahtavaa tuntea niskassani naistyötovereiden kiihoittuneen ihailevat katseet. Myös miestyöttovereiden alemmuutta huokuvat, nyöryyttä ja alisteisuutta osoittava kehonkieli tuo minulle suurta tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
En edes muista. Kirjoitteleeko moni tänne palstallekin tietokoneella??
Millä sitten?
Oman kissan kuva