Millainen taustakuva sinulla on koneella?
Kommentit (65)
Windows 7 -taustakuva. Käyttöjärjestelmäni on oikeasti Win 8.1, mutta olen tehnyt siitä Windows 7 -tyylisen.
Kuva metsästä jotai ei enää ole olemassa. Ajelin joskus 2016 prätkällä pitkin Suomea ja repussa oli järjestelmäkamera. Napsin sillä kuvia satunnaisista paikoista, mm Pälkäneen rauniokirkosta. Yksi kuva matkan varrella olevasta sekametsästä oli niin kaunis, että laitoin sen tietokoneelle taustakuvaksi.
Viime kesänä ajelin sattumalta samaa tietä, jonka varrelta otin sen metsäkuvan ja ajattelin ottaa uuden kuvan samalta paikalta nähdäkseni miten se metsä on muuttunut. Saapuessani kuvanottopaikalle huomasin että metsä oli kaadettu ja niistä kaikista puista oli ehkä 2 jätetty törröttämään hakkuaukean keskelle. En sitten viitsinyt ottaa kuvaa siitä aukosta.
Vierailija kirjoitti:
Alastonkuva vanhasta hoidosta
Kuka yläpeukuttaa tällaista?
Maisemakuva jossa näkyy järvi, metsää ja vuori. Oikeassa laidassa teksti Asus In Search Of Incredible. Oli heti ostettaessa enkä ole vaihtanut.
Joku oletuskuva. Ei vois vähempää kiinnostaa miltä se aloitusnäyttö näyttää, kunhan saa selvän kuvakkeista. Muutoin olen esteetikko henkeen ja vereen
Mulla on mun tabletissa aina joku kuluvaan vuodenaikaan sopiva itse otettu luontokuva. Puhelimessa on kissakuva.
Vierailija kirjoitti:
Alastonkuva vanhasta hoidosta
Based. M28
Tampereelta kesäinen kuva Rauhaniemen uimarannalta. On hyvät muistot tuolta rannalta reilun neljänkymmenen vuoden takaa.
Minulla yksinäisellä sinkkunaisella lihaksikas tumma mies jolla EI OLE PELKKÄÄ KATKARAPUA.
Vierailija kirjoitti:
Minulla yksinäisellä sinkkunaisella lihaksikas tumma mies jolla EI OLE PELKKÄÄ KATKARAPUA.
Mukava varmaan tuumia kun katsot ettö jotakin muuta se painaa menemään. Mitä henkilökohtaisia muistoja tai muuta tuohon kuvaan sulla liittyy vai onko muuten vaan sun mieleesi?
Mulla on taiteilija David Planetan teos. En nyt just löytänyt sitä kyseistä kuvaa, joka mulla on, mutta tässä osviittaa, millaisia ne ovat: https://www.compassionanthology.com/uploads/2/6/0/6/26068609/published/…
Mun taustakuvassa on joku myskihärkä tai vastaava.