Katso itse mitä Mika teki Sorellalle:
http: //www. bbplaza. net/uutinen. php?id=122
Ainakin äijä veti käteensä selvästi jonkin aikaa... Sitten alkoi tosissaan näyttää siltä että tekee temput sammuneelle naiselle. Ei voi hyväksyä vaikka Mika kuinka katuu.
Kommentit (82)
se jotain kertoo että sorella ei ole tehnyt rikosilmoitusta ja ovat väleissä. Ja halusi aamulla mikalta suukon.
Vierailija:
EI OLLUT RAISKAUS EIKÄ SEN YRITYS!
" ...muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.
Yritys on rangaistava."
????
Rautalangasta väännettynä: Sammuminen on tila jossa ihminen on kykenemätön puolustamaan itseään. Mika yritti (ainakin, mielestäni käyttikin hiplaamalla) käyttää hyväkseen tilannetta. Ja kyllä, BB keskeytti (olisi voinut keskeyttää jo aikaisemminkin mielestäni) joten teko jäi yritykseksi.
Vierailija:
se jotain kertoo että sorella ei ole tehnyt rikosilmoitusta ja ovat väleissä. Ja halusi aamulla mikalta suukon.
Ei siinä mitään jos sopivat asiat. Mutta Mika teki väärin ja se ei muuksi muutu.
Vierailija:
67 oletko provo vai muuten vain noin tyhmä?
Kerro nyt suuressa viisaudessa miten tajuttoman hiplaaminen ei ole hyväksikäyttöä? Sitenkö, että seksiä ei ole ollut. Jos vain seksi lasketaan (eli se itse pano teidän mielestänne) niin mitään " yritys" termiä ei edes tarvittaisi. Mutta se on. Se on laissa. Ja viisaammat kuin minä tyhmä on sen sinne laatinut.
Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa [b]väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa,[/b] on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.
Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka [b]saatettuaan toisen[/b] tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.
Vierailija:
Herää kysymys, että miten heikoilla on teidän seksuaalinen itsetunto, kun teidän mielestä se on seksiä, jos mies panee kesken sammunutta naista.
--------------------
Nukkuvaa tai sammunutta naista EI kosketa!!!!!!!!!
Raiskauksia on monenlaisia ja esim avioliitossa ne tapahtuu ihan eri tavalla kuin kadulla. Harvoin tarvitaan niin paljon väkivaltaa. Riittää joku hyvä kiristys tai sammunut nainen...
Oletpa viisas kun haukut täälä ihmisiä tyhmiksi. Ja mun viestejä joku kehuu ilmoittaneen ilkeiksi.. ;)
Musta on hämmentävää lukea viestejä joissa sanotaan ettei Mika tehnyt väärää.
Eihän se tosiaan kun hiplannu ja riisuillu itteään ja naista joka oli sammunu sen jälkeen kun sanoi stoppia ja että nyt nukkuu.
Hämmentää että joku kehtaa väittää ettei toi ollu loukkaavaa sen naisen kroppaa kohtaan.
Mää haluaisin tietää mitä ajattelisit jos Sorelan tilalla olisi siskosi tai äitisi, sinä itse?
Mitä ajattelisti jos sammuisit ja katselisit kun sinua kuitenkin joku hiplaa ja riisuu?? OK?
23
EIHÄN TUOSSA TAPAHTUNUT MITÄÄN! Peitto ei heilunut, Mika laski housut perseen puoleen väliin niin että itse epäilen, ettei päässyt edes koskettelemaan mitään. Ja Mika oli ihan sen näköinen että nukahtaa siinä vaiheessa kuin kuulutus tuli, halaili vain Sorellaa.
Mika kertoi myöhemmin nähtyään tuon pätkän, että lämmitteli samalla tavalla entistä tyttöystäväänsä ja olisi lopettanut kyllä ajoissa kun olisi tajunnut, ettei toinen innostu leikkiin mukaan.
Sorella ja Mika ovat sopineet jo tuon asian eli ihan turha tuota on enää päivitellä. Sorellakin kertoi, että jos tuo olisi tapahtunut talon ulkopuolella, ei asialla olisi väliä! Vain tuon asian JULKISUUDELLA on väliä Sorellalle JA Mikalle.
Mika ulos ja mahdollisimman pian. Ehkä oli hyvä antaa heidän hetki keskustella tapahtuneesta, mutta nyt olisi jo korkea aika heivata se nulkki pihalle.
Vierailija:
Mika kertoi myöhemmin nähtyään tuon pätkän, että lämmitteli samalla tavalla entistä tyttöystäväänsä ja olisi lopettanut kyllä ajoissa kun olisi tajunnut, ettei toinen innostu leikkiin mukaan.
Miten sinun mielestä herrasmies sitten toimii?? Meillä ainakin sekstailut alkaa aina noin, että toinen kokeilee innostuuko toinen mukaan vai ei. Ei siinä keskustella, että haluaisitko sinä kulta tänään seksiä klo 21.13 minun kanssani...
t. 77
Vierailija:
Miten sinun mielestä herrasmies sitten toimii?? Meillä ainakin sekstailut alkaa aina noin, että toinen kokeilee innostuuko toinen mukaan vai ei. Ei siinä keskustella, että haluaisitko sinä kulta tänään seksiä klo 21.13 minun kanssani...t. 77
Vierailija:
Miten sinun mielestä herrasmies sitten toimii?? Meillä ainakin sekstailut alkaa aina noin, että toinen kokeilee innostuuko toinen mukaan vai ei. Ei siinä keskustella, että haluaisitko sinä kulta tänään seksiä klo 21.13 minun kanssani...t. 77
tapauksen, joka on humalassa jaellut itseään mielinmäärin ja seuraavana päivänä hävennyt hillumistaan niin, että on nostanut syytteen raiskauksesta. Pitää olla itsekuria niin, ettei juo itseään siihen tilaan, että ei enää kontrolloi alkeellisia tunteitaan.
käyttäytynyt kuten s, niin tervetuloa peremmälle vain. Itse en kuitenkaan käyttäytyisi noin, etenkään julkisesti. Eri asia, jos joku hyökkää päälle ja ottaa väkisin.
Missä teidän yleissivistys on?!!!