Onko nuorehkon lesken oikeasti näin vaikea löytää seuraa?!
Olen nelikymppinen, ihan ok näköinen, en tarvitse itselleni elättäjää enkä lapsilleni "isää" tai hoitajaa mutta järjestään kaikki miehet kaikkoavat, kun kuulevat, että olen leski! minä olisin vielä seksuaalisesti hyvinkin halukas, että puutteessa ei tarvisi olla ja vapautta en keneltäkään veisi pois, koska haluan myös pitää oman elämäni. Toisen ihmisen seuraa on kuitenkin ikävä! Onko mun ihan turha kaihota uutta suhdetta?
T
Kommentit (11)
Ehkä ne pelkää, että teit itsesi leskeksi hoitelemalla miehesi. Ei minua ainakaan haittaisi leskeys yhtään.
M40
Voi olla niin. Mutta kun asia ei ole niin ja kuitenkin kaikki lähtee karkuun. Niin, paitsi varatut miehet mutta nekin jäisivät vain säälistä ja sitä sääliä minä en kaipaa yhtään!
ap.
Miehet eivät halua kilpailua. Ja kuolleen miehen haamu on haasteellinen päihitettävä.
Yrität vain katsella sellaisia henkisesti kypsiä miehiä, jotka eivät heti kavahda. Harjoitus tekee mestarin. Ei välttämättä ole helppoa tunnistaa sitä sinulle sopivaa miestyyppiä, joten harjoittele. Ja analysoi, että mikä noita miehiä on yhdistänyt ja sitten mietit, että millainen miehen pitäisi olla. Selvästikin jotain muuta kuin mitä tähän asti olet katsellut.
Ja sun aloituksesta ei ihan saa selvää, että kaipaatko lähinnä seksiseuraa vai seurustelua vai peräti elämänkumppania erillään asuen. Onko tuo ollut selvää niille miehillekään? Odotuksenne saattavat olla erilaiset. Esimerkiksi lapseton nelikymppinen mies ei varmaankaan hae niin kevyttä suhdetta kuin sinä, vaan toivoo saavansa oman perheen. Sinun kanssasi siitä ei taida olla toiveita, joten mies siirtyy etsimään paremmin yhteensopivaa kumppania.
48 vuotiaana miehenä ja kuukausi sitten leskeksi jääneenä sanoisin että ei se meihenkään osa niin hauskaa ole.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:08"]
48 vuotiaana miehenä ja kuukausi sitten leskeksi jääneenä sanoisin että ei se meihenkään osa niin hauskaa ole.
[/quote]
Osanottoni. Tule mukaan nuorten leskien toimintaan. Googleta nuoret lesket tai winkut. Suljettu ilmainen keskusteluyhteisö, tapaamisia yms.
Tuli mieleen, että kun kerrot leskeydestäsi, niin"piehtaroitko"siinä? Koska sehän ei ole niin tavanomaista kuin eronneisuus...marttyyiasenne ja sellainen "hiljaa huokaillen, sääli mua"-asenne on turn off jos mikä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:00"]
Olen nelikymppinen, ihan ok näköinen, en tarvitse itselleni elättäjää enkä lapsilleni "isää" tai hoitajaa mutta järjestään kaikki miehet kaikkoavat, kun kuulevat, että olen leski! minä olisin vielä seksuaalisesti hyvinkin halukas, että puutteessa ei tarvisi olla ja vapautta en keneltäkään veisi pois, koska haluan myös pitää oman elämäni. Toisen ihmisen seuraa on kuitenkin ikävä! Onko mun ihan turha kaihota uutta suhdetta?
T
[/quote]
Minä olen huomannut että ongelma on se että lapset ovat aina tässä. Ei ole niitä vapaita viikonloppuja aikuisten kesken. Sitten on myös niitä 4-kymppisiä jotka haluavat (lisää) omia lapsia, uusperhekuviot, punaisen tuvan ja perunamaan. Ja minulle riittäisi deittailu! Kumpikin asuisi (toistaiseksi) omassa kodissaan. En ole sellaiseen mieheen vielä törmännyt.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:15"]
Tuli mieleen, että kun kerrot leskeydestäsi, niin"piehtaroitko"siinä? Koska sehän ei ole niin tavanomaista kuin eronneisuus...marttyyiasenne ja sellainen "hiljaa huokaillen, sääli mua"-asenne on turn off jos mikä.
[/quote]
Minulla oli nettiprofiilissa eronnut, koska en halunnut herättää huomiota leskeydelläni. Jossain vaiheessa se tuli ilmi, yleensä siinä vaiheessa kun kävi ilmi että lapset ovat luonani aina. Mutta minun kohdallani leskeys ei tainnut olla kenellekään este.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:16"]
T
[/quote]
Minä olen huomannut että ongelma on se että lapset ovat aina tässä. Ei ole niitä vapaita viikonloppuja aikuisten kesken. Sitten on myös niitä 4-kymppisiä jotka haluavat (lisää) omia lapsia, uusperhekuviot, punaisen tuvan ja perunamaan. Ja minulle riittäisi deittailu! Kumpikin asuisi (toistaiseksi) omassa kodissaan. En ole sellaiseen mieheen vielä törmännyt.
[/quote]
Ei kai ne lapset nyt ihan ensitreffeilläkin mukana ole? Jos ovat, niin hanki ihmeessä leskeydestäsi huolimatta sen verran turvaverkkoa, että pääset silloin tällöin ulos ilman lapsiakin. Kyllähän useimmat kahden vanhemman perheetkin laittaa toisinaan lapset hoitoon ja lähtevät kahden ulos. Ei ole kohtuutonta, jos seurustelukumppanisikin toivoo ja odottaa samaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:16"]
T
[/quote]
[/quote]
Ei kai ne lapset nyt ihan ensitreffeilläkin mukana ole? Jos ovat, niin hanki ihmeessä leskeydestäsi huolimatta sen verran turvaverkkoa, että pääset silloin tällöin ulos ilman lapsiakin. Kyllähän useimmat kahden vanhemman perheetkin laittaa toisinaan lapset hoitoon ja lähtevät kahden ulos. Ei ole kohtuutonta, jos seurustelukumppanisikin toivoo ja odottaa samaa.
[/quote]
Ei ole reilua lapsille, että äiti heiluu treffeillä pari iltaa viikossa. Tai työntää lapset joka toinen viikonloppu mummolaan, jotta pääsee miehen luo tai pikalomalle. Pääsen toki silloin tällöin vapaalle, mutta en itse halua mitään tiivistä suhdetta ja aika moni mies haluaa.
Jos nyt välttämättä miestä johonkin kaipaat, niin ole nyt edes valikoiva. Vain noin 20% tarjonnasta on käyttökelpoista.