Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettääkö naista itseään pillupierut?

Vierailija
08.06.2015 |

Eikö se hävetä yhtään jos vaikka mies on just pumpannut ilmaa sinne onttoon tyhjiöös vaikka lähetyssaarnaajassa ja sitten kun mies vaikka haluaakin siihen selälleen ja että istut naamalle nuoltavaksi ja just ku mies on ehtinyt painaa kielensä oikein syvälle sinne kerttuun niin pääsee oikein reipas pieru? Ettekö tajua kuinka eläimellinen haju sieltä tulee? Mies 30v

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs painat sen kertun täyteen ilmaa.... kyllä se ilma tulee sieltä ihan tahattomasti. Ei me sitä tarkoituksella tehdä

Vierailija
2/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta pillupieru ei haise. :) Oot nähnyt unta.
Niitä voin aiheuttaa itsekin liikuttamalla pillulihaksia (hörppiä ilmaa sisään :D)... Eli ei tarvii edes pumppailla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pillupieru pahalta ainakaan vaimollani haise. Hän osaa kyllä pestä vittunsaM50+.

Vierailija
4/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä sitä tahallisesti ilmalla täytä eikä kerttu tahallaan ilmoja piere, mutta jos tahattomasti tulee nii hävettääkö se? Niin ja pillupieruhan haisee aina vitulta itseltään, kyllä se ilma joka sieltä purkautuu on aina vitun tuoksuista eikä tuoksu yhtä raikkaalta kuin raikas ulkoilma, pesi pillunsa tai ei. Eikö se ole aika häveliästä naiselta piereskellä miehen naamalle?:D Mies 30v

Vierailija
5/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:44"]Enhän minä sitä tahallisesti ilmalla täytä eikä kerttu tahallaan ilmoja piere, mutta jos tahattomasti tulee nii hävettääkö se? Niin ja pillupieruhan haisee aina vitulta itseltään, kyllä se ilma joka sieltä purkautuu on aina vitun tuoksuista eikä tuoksu yhtä raikkaalta kuin raikas ulkoilma, pesi pillunsa tai ei. Eikö se ole aika häveliästä naiselta piereskellä miehen naamalle?:D Mies 30v
[/quote]

Ei hävetä. Naurattaa yleensä. :) Et kyllä ehdi haistelemaan. Huijaat. Ei sinne nyt niin paljoa ilmaa mahdu... :D Ripusta wunderbaum kaulaasi, niin et huomaa mitään.
t.nro3

Vierailija
6/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pakko myöntää että nykyään hävettää. Tilanteen sattuessa yleensä vaa nauretaan humoristisesti ja jatketaan touhuilua. Aikasemmassa suhteessa mies vain kiihottu lisää pienestä pörinästä, silloin ei haitannut yhtään. 

Ja tosta naamalle piereskelystä, näköjään sulla on jotain omakohtasia kokemuksia hajuista yms. Nainen kyllä tuntee jos alapäähän on ilmaa päässyt, miksei eukkos mainitse asiasta? Taitaa itse tykätä töräytellä naamalles.

Kukkahattu 17v

Vierailija
7/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:44"]

Enhän minä sitä tahallisesti ilmalla täytä eikä kerttu tahallaan ilmoja piere, mutta jos tahattomasti tulee nii hävettääkö se? Niin ja pillupieruhan haisee aina vitulta itseltään, kyllä se ilma joka sieltä purkautuu on aina vitun tuoksuista eikä tuoksu yhtä raikkaalta kuin raikas ulkoilma, pesi pillunsa tai ei. Eikö se ole aika häveliästä naiselta piereskellä miehen naamalle?:D Mies 30v

[/quote] Niin ja vitulla on oma tuoksunsa vaikka suihkunraikkaana mutta naiset ei sitä itse haista

Vierailija
8/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:07"]

Itse pakko myöntää että nykyään hävettää. Tilanteen sattuessa yleensä vaa nauretaan humoristisesti ja jatketaan touhuilua. Aikasemmassa suhteessa mies vain kiihottu lisää pienestä pörinästä, silloin ei haitannut yhtään. 

Ja tosta naamalle piereskelystä, näköjään sulla on jotain omakohtasia kokemuksia hajuista yms. Nainen kyllä tuntee jos alapäähän on ilmaa päässyt, miksei eukkos mainitse asiasta? Taitaa itse tykätä töräytellä naamalles.

Kukkahattu 17v

[/quote]

Ei meillä oo eukko meidän 5-7 yhdessäolo vuoden aikana kertaakaan päästänyt pillupieruja, ei tiukka pillu piere, löysien ja laihojen juttu. Mutta kuhan kiusatakseni kysyin ku että te naiset tiedä mille se nenää  tuoksahtaa oikein lähikontaktissa:D Mies 30v

Vierailija
9/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:44"]

[/quote] Niin ja vitulla on oma tuoksunsa vaikka suihkunraikkaana mutta naiset ei sitä itse haista
[/quote]

Tuoksu ja haju on eri asioita, kultaseni ;)

Vierailija
10/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:07"]

Kukkahattu 17v

[/quote]

Ei meillä oo eukko meidän 5-7 yhdessäolo vuoden aikana kertaakaan päästänyt pillupieruja, ei tiukka pillu piere, löysien ja laihojen juttu. Mutta kuhan kiusatakseni kysyin ku että te naiset tiedä mille se nenää  tuoksahtaa oikein lähikontaktissa:D Mies 30v
[/quote]

Satusetä oot :D. Hoikat ja löysät pillupieree...Höpsis. Allekirjoittanut voisi pillupieraista sinulle vaikka pillin kautta, samalla pitäen pillulla pilliä paikallaan... ;D Teoriasi ei päde...
t. edelleen nro3

Vierailija
11/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:07"] Itse pakko myöntää että nykyään hävettää. Tilanteen sattuessa yleensä vaa nauretaan humoristisesti ja jatketaan touhuilua. Aikasemmassa suhteessa mies vain kiihottu lisää pienestä pörinästä, silloin ei haitannut yhtään.  Ja tosta naamalle piereskelystä, näköjään sulla on jotain omakohtasia kokemuksia hajuista yms. Nainen kyllä tuntee jos alapäähän on ilmaa päässyt, miksei eukkos mainitse asiasta? Taitaa itse tykätä töräytellä naamalles. Kukkahattu 17v [/quote] Ei meillä oo eukko meidän 5-7 yhdessäolo vuoden aikana kertaakaan päästänyt pillupieruja, ei tiukka pillu piere, löysien ja laihojen juttu. Mutta kuhan kiusatakseni kysyin ku että te naiset tiedä mille se nenää  tuoksahtaa oikein lähikontaktissa:D Mies 30v [/quote] Satusetä oot :D. Hoikat ja löysät pillupieree...Höpsis. Allekirjoittanut voisi pillupieraista sinulle vaikka pillin kautta, samalla pitäen pillulla pilliä paikallaan... ;D Teoriasi ei päde... t. edelleen nro3

[/quote]

En ole. Kyllä on kokemusta mistä puhun. Kaikki naiset eivät päästä pillupieruja ja toiset paljon. Olen huomannut että nämä jotka piereskelevät ovat hyvin hoikkia naisia ja jotka eivät piere ovat paremmassa lihassa. Sen hoikan naisen ilmaatyhjiön tuntee kyllä kalussa ja parempilihaisessa sitä ei ole. Olen tähän otokseen kerännyt todella paljon käytännönkokeiluja. Mies 30v

Vierailija
12/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta lainattua (terve.fi): "...Ilmaa voi hyvinkin kertyä yhdynnän aikana emättimeen ja samoin ilma purkautuu äänekkäästi emättimestä ulos. Emätin on venyvää kudosta ja lantiopohjan lihaksisto ympäröi emätintä. Mitä enemmän jännität lantiopohjan lihaksistoa sitä enemmän ilma pysyy emättimessä eikä pääse ulos. Silloin ilmaa kertyy juuri kuvaamallasi tavalla. Lantiopohjan tietoinen rentouttaminen auttaa ilman pääsyä myös ulos emättimestä yhdynnän aikana. Kuvaat, että lantiopohjan lihasten harjoittelun jälkeen ilmiö on väistämätön... "

Vierailija
13/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:21"]

Kukkahattu 17v

[/quote]

[/quote]

Huomaatko että teet itsestäs aika naurunalaisen näillä sun sepityksillä mitkä ei oo millään tavalla faktaperäisiä.

Olen puhunut tyttöjen kesken just näistä kyseisistä toosatöräyksistä ja moni isompi kokonenkin tytöntyllerö on maininnut omista kokemuksista. Agrumenttisi on kussut nyt todistetusti.

Kukkahattu17v

Vierailija
14/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:07"] Itse pakko myöntää että nykyään hävettää. Tilanteen sattuessa yleensä vaa nauretaan humoristisesti ja jatketaan touhuilua. Aikasemmassa suhteessa mies vain kiihottu lisää pienestä pörinästä, silloin ei haitannut yhtään.  Ja tosta naamalle piereskelystä, näköjään sulla on jotain omakohtasia kokemuksia hajuista yms. Nainen kyllä tuntee jos alapäähän on ilmaa päässyt, miksei eukkos mainitse asiasta? Taitaa itse tykätä töräytellä naamalles. Kukkahattu 17v [/quote] Ei meillä oo eukko meidän 5-7 yhdessäolo vuoden aikana kertaakaan päästänyt pillupieruja, ei tiukka pillu piere, löysien ja laihojen juttu. Mutta kuhan kiusatakseni kysyin ku että te naiset tiedä mille se nenää  tuoksahtaa oikein lähikontaktissa:D Mies 30v [/quote] Satusetä oot :D. Hoikat ja löysät pillupieree...Höpsis. Allekirjoittanut voisi pillupieraista sinulle vaikka pillin kautta, samalla pitäen pillulla pilliä paikallaan... ;D Teoriasi ei päde... t. edelleen nro3

[/quote]

En ole. Kyllä on kokemusta mistä puhun. Kaikki naiset eivät päästä pillupieruja ja toiset paljon. Olen huomannut että nämä jotka piereskelevät ovat hyvin hoikkia naisia ja jotka eivät piere ovat paremmassa lihassa. Sen hoikan naisen ilmaatyhjiön tuntee kyllä kalussa ja parempilihaisessa sitä ei ole. Olen tähän otokseen kerännyt todella paljon käytännönkokeiluja. Mies 30v
[/quote]

No tota mulla pääsi ihka ensimmäinen ja ainoa törähdys viime talvena. 16 vuoden yhdessä olon jälkeen. .. eipä tuo meidän avioliittoa kaatanut :D

Vierailija
15/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:21"]

Kukkahattu 17v

[/quote]

[/quote]

Huomaatko että teet itsestäs aika naurunalaisen näillä sun sepityksillä mitkä ei oo millään tavalla faktaperäisiä.

Olen puhunut tyttöjen kesken just näistä kyseisistä toosatöräyksistä ja moni isompi kokonenkin tytöntyllerö on maininnut omista kokemuksista. Agrumenttisi on kussut nyt todistetusti.

Kukkahattu17v

[/quote]

Mä puhun omistakokemuksista ja niiden määrään sä saat kertoa tuon 17 ainakin kuudella. Oletko yhtä monen kaverisi kanssa asiasta puhunut? Tuskin. En menisi väittämään mitään 10 tai 20 naisen otoksella, mutta kun on n.100 naista testattuna voi jotain johtopäätöksiä tehdä ja mulla ne sattuu olemaan sen suuntaisia että kyllä naisen vartalo hyvin selvästi on tähän asiaan verrannollinen, se kun vaikuttaa pillussa olevan kudoksen määrään ja isommilla naisilla sen tiukan reiän jälkeen tuntuu olevan selvästi enemmän kudosta kuin hyvin hoikilla joilla ilmatilaa on. Tuntuu ihan kalussakin jo tuo ero hyvin  selvästi.  Mies 30v

Vierailija
16/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin tulee pillusta mitään rööttäyksiä. Ja tuskin niissä mitään hajua on. Mieheni naamalla en ole koskaan istunut, en halua mitään ryppyreikää mieheni kasvojen lähelle.

Vierailija
17/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kertoa, mutta tekniikassasi on hiomista. Pillupieruja voi kertyä myös sillon kun mies panee huolimattomasti sellaisessa kulmassa, että ilmaa pääsee sisään. Tutun kumppanin kanssa ei niin helposti käy, koska liikkeet ja asennot on ennalta arvattavampia. N27

Vierailija
18/23 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:32"]

Ikävä kertoa, mutta tekniikassasi on hiomista. Pillupieruja voi kertyä myös sillon kun mies panee huolimattomasti sellaisessa kulmassa, että ilmaa pääsee sisään. Tutun kumppanin kanssa ei niin helposti käy, koska liikkeet ja asennot on ennalta arvattavampia. N27

[/quote]

Miksi sitten sillä samalla tekniikalla toiset pierevät ja toiset eivät? Hyvin vähän niitä keneltäkään on tullut mutta joilta on ovat olleet selvästi ulkoisesti tiettyyn kategoriaan kuuluvia? Mies 30v

Vierailija
19/23 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:32"]

[/quote]

Miksi sitten sillä samalla tekniikalla toiset pierevät ja toiset eivät? Hyvin vähän niitä keneltäkään on tullut mutta joilta on ovat olleet selvästi ulkoisesti tiettyyn kategoriaan kuuluvia? Mies 30v

[/quote]

Ehkä se kertoo enemmän siitä, että sun kroppa sopii huonommin yhteen tietynmallisten naisten kanssa kun siitä että niillä naisilla olisi sama pulma myös kaikkien muiden miesten kanssa. Mulla on olemassa vaan tämä yhden naisen pitkittäistutkimus. Tässä viimeisen 10 vuoden aikana paino on vaihdellut, lapsia on tullut, mies on pysynyt samana, mutta pillupierut harventuneet lähes olemattomiin.  Eniten oli ihan suhteen alussa, mutta nopeasti vähenivät minimiin enkä usko pillun parin kuukauden panemisesta erityisesti löystyneen. Sen sijaan voin luvata, että lapsia saadessa en ole ainakaan tiukemmaksi muuttunut, hoikemmaksi kyllä. Nykyään ei lähes koskaan paitsi sillon kun mies on huolimaton. Sillon kun oon itse aktiivisena päättämässä työntökulman niitä ei tule koskaan. Sen verran oon itsekin sormia pillussa uittanut työn puolesta että voin sanoa muiden asioiden vaikuttavan enemmän sisäisiin asioihin kun ulkonäön. Se että naisilla nyt yleensä on päällä semmonen peruslihasjännitys kun makaavat telakalla tutkittavana, voi tietysti vaikuttaa asiaan myös. Ehkä voisit jatkaa tutkimusta ja muuttaa vähän tekniikkaasi kun seuraavan kerran petät pillupieru-mallisen naisen kanssa ja katsoa miten käy. N27

Vierailija
20/23 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä jos sellainen seksin yhteydessä tulee, mutta jos tulee joskus muulloin niin kyllä hävettää.