Hävettääkö naista itseään pillupierut?
Eikö se hävetä yhtään jos vaikka mies on just pumpannut ilmaa sinne onttoon tyhjiöös vaikka lähetyssaarnaajassa ja sitten kun mies vaikka haluaakin siihen selälleen ja että istut naamalle nuoltavaksi ja just ku mies on ehtinyt painaa kielensä oikein syvälle sinne kerttuun niin pääsee oikein reipas pieru? Ettekö tajua kuinka eläimellinen haju sieltä tulee? Mies 30v
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:32"]
Ikävä kertoa, mutta tekniikassasi on hiomista. Pillupieruja voi kertyä myös sillon kun mies panee huolimattomasti sellaisessa kulmassa, että ilmaa pääsee sisään. Tutun kumppanin kanssa ei niin helposti käy, koska liikkeet ja asennot on ennalta arvattavampia. N27
[/quote]
Miksi sitten sillä samalla tekniikalla toiset pierevät ja toiset eivät? Hyvin vähän niitä keneltäkään on tullut mutta joilta on ovat olleet selvästi ulkoisesti tiettyyn kategoriaan kuuluvia? Mies 30v
[/quote]
Ehkä se kertoo enemmän siitä, että sun kroppa sopii huonommin yhteen tietynmallisten naisten kanssa kun siitä että niillä naisilla olisi sama pulma myös kaikkien muiden miesten kanssa. Mulla on olemassa vaan tämä yhden naisen pitkittäistutkimus. Tässä viimeisen 10 vuoden aikana paino on vaihdellut, lapsia on tullut, mies on pysynyt samana, mutta pillupierut harventuneet lähes olemattomiin. Eniten oli ihan suhteen alussa, mutta nopeasti vähenivät minimiin enkä usko pillun parin kuukauden panemisesta erityisesti löystyneen. Sen sijaan voin luvata, että lapsia saadessa en ole ainakaan tiukemmaksi muuttunut, hoikemmaksi kyllä. Nykyään ei lähes koskaan paitsi sillon kun mies on huolimaton. Sillon kun oon itse aktiivisena päättämässä työntökulman niitä ei tule koskaan. Sen verran oon itsekin sormia pillussa uittanut työn puolesta että voin sanoa muiden asioiden vaikuttavan enemmän sisäisiin asioihin kun ulkonäön. Se että naisilla nyt yleensä on päällä semmonen peruslihasjännitys kun makaavat telakalla tutkittavana, voi tietysti vaikuttaa asiaan myös. Ehkä voisit jatkaa tutkimusta ja muuttaa vähän tekniikkaasi kun seuraavan kerran petät pillupieru-mallisen naisen kanssa ja katsoa miten käy. N27
[/quote]
No ethän sä voi sitä mitenkään itseesi verrata jos kerran vartalosi onmuuttunut ja lapsiakin on tullut... Varmastihan siihen kulma vaikuttaa, löytyy se kulma ettei piere, mutta toiset ei piere siinä huonossakaan kulmassa. Itse kyllä väittäisin että kudoksen määrä pimpissä vaikuttaa asiaan eniten ja siinä on yllättävän isoja eroja. Mulle riittää mun kokemukset enkä lähe pettämään ja kuten sanoin ei millään kaikki edes siihen vartalon kategoriaan kuuluvat joita piereviksi kuvittelen piere, joten saattais kestää löytää se oikea kokelas... Mies 30v
Lihavasta ne pääseekiin kunnon töräykset, se ei oo lasten kuultavaa.
No, mun kokemuksen mukaan ne johtuu miehestä, koska mulla niitä on tullut vain yhden kumppanin kanssa, muilla ei. Joten kenenköhän pitäis hävetä?