Miksi miehet kuvittelevat olevansa komeita 40+vuotiaina?
Karu totuus on, että yli 30-vuotiaalla miehellä ei tee enää mitään. Yli 25-vuotias on vähän siinä ja siinä, että viitsii katsella.
Kommentit (75)
Koska ovat. Sua vaan vituttaa kun et itse ole.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:44"]Huono 0/5 Porvoo
[/quote]
Ei ole provo. Yli 25-vuotias mies on jo todella vanha ja rupsahtanut. Kaukana hyvännäköisestä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:45"]Koska ovat. Sua vaan vituttaa kun et itse ole.
[/quote]
Ei ikälopussa miehessä ole mitään kuumaa. Vanhoja ja rumia.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:44"]Huono 0/5 Porvoo [/quote] Ei ole provo. Yli 25-vuotias mies on jo todella vanha ja rupsahtanut. Kaukana hyvännäköisestä.
[/quote]
Taidat tuntea lähinnä jotain pari kertaa viikossa dokaavia junttimiehiä... Jos mies tai nainen pitää kunnostaan ja itsestään huolta, niin se "rupsahdus" siirtyy 10 vuodella tulevaisuuteen. Tarpeeksi huonoilla elämäntavoilla rupsahdus tapahtuu joillakin jo parikymppisenä. Olen joskus tarkastanut henkilöllisyyden kutsuvierastilaisuudessa mammalta, joka oli 19, vaikka näytti yli 3-kymppiseltä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:48"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:44"]Huono 0/5 Porvoo [/quote] Ei ole provo. Yli 25-vuotias mies on jo todella vanha ja rupsahtanut. Kaukana hyvännäköisestä.
[/quote]
Taidat tuntea lähinnä jotain pari kertaa viikossa dokaavia junttimiehiä... Jos mies tai nainen pitää kunnostaan ja itsestään huolta, niin se "rupsahdus" siirtyy 10 vuodella tulevaisuuteen. Tarpeeksi huonoilla elämäntavoilla rupsahdus tapahtuu joillakin jo parikymppisenä. Olen joskus tarkastanut henkilöllisyyden kutsuvierastilaisuudessa mammalta, joka oli 19, vaikka näytti yli 3-kymppiseltä.
[/quote]
No joka tapauksessa 40+ on jo sen verran vanha, että se on kaukana komeasta.
Hehe, minkäs ikäinen ite oot? ;) Ootkos harrastanut seksiä 40+ miehen kanssa? Voin sanoa että tulee meinaan 100 kertaa paremmat kyydit kun parikymppisiltä :D N20
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:50"]Hehe, minkäs ikäinen ite oot? ;) Ootkos harrastanut seksiä 40+ miehen kanssa? Voin sanoa että tulee meinaan 100 kertaa paremmat kyydit kun parikymppisiltä :D N20
[/quote]
Olen 22. En ole harrastanut seksiä vanhan kurpan kanssa. En koe mitään seksuaalista halua puoliksi haudassa oleviin miehiin. Ovat rumia ja ryppyisiä ja kaikki paikat roikkuu. Hyi helvetti.
Parisuhteessa on kaikki muu tärkeämpää kuin ulkonäkö. Oli ihminen sitten kuinka komea tahansa, alkaa sen naama näyttää arkipäiväiseltä kun kauan katsoo... Silloin vaikuttaa se kuinka hyvin tullaan toimeen, miten elo sujuu
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:50"]Hehe, minkäs ikäinen ite oot? ;) Ootkos harrastanut seksiä 40+ miehen kanssa? Voin sanoa että tulee meinaan 100 kertaa paremmat kyydit kun parikymppisiltä :D N20
[/quote]
Olen 22. En ole harrastanut seksiä vanhan kurpan kanssa. En koe mitään seksuaalista halua puoliksi haudassa oleviin miehiin. Ovat rumia ja ryppyisiä ja kaikki paikat roikkuu. Hyi helvetti.
[/quote]
Voi että. Tulee muuten rankka paikka sulle kun tajuat olevasi 30v eikä kukaan enää halua sun ryppystä löystynyttä puoliksi haudassa olevaa pimperoo :(
Eiköhän se enemmänkin mene niin, että mies paranee vanhetessaan kuin hyvä viini, naisesta tulee väljähtänyt siideri. Sustakin, ap.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:52"]Parisuhteessa on kaikki muu tärkeämpää kuin ulkonäkö. Oli ihminen sitten kuinka komea tahansa, alkaa sen naama näyttää arkipäiväiseltä kun kauan katsoo... Silloin vaikuttaa se kuinka hyvin tullaan toimeen, miten elo sujuu
[/quote]
Seksi on tärkeää parisuhteessa ja 40+ miehen kanssa sitä ei voisi olla, kun ei tunne mitään vetoa vanhaan lerppakulliin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:50"]Hehe, minkäs ikäinen ite oot? ;) Ootkos harrastanut seksiä 40+ miehen kanssa? Voin sanoa että tulee meinaan 100 kertaa paremmat kyydit kun parikymppisiltä :D N20
[/quote]
[/quote]
Voi että. Tulee muuten rankka paikka sulle kun tajuat olevasi 30v eikä kukaan enää halua sun ryppystä löystynyttä puoliksi haudassa olevaa pimperoo :(
[/quote]
Siihen on onneksi aikaa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:54"]Eiköhän se enemmänkin mene niin, että mies paranee vanhetessaan kuin hyvä viini, naisesta tulee väljähtänyt siideri. Sustakin, ap.
[/quote]
Vanhoja ja komeita miehiä ei ole.
Huono provo. Mutta se on totta, että 40+ miehet jotka kuvittelevat olevansa komeempia kuin nuoret miehet, on naurettavaa! :D t. n32
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:46"]
[/quote]
Sä taidat pitää alaikäisitä pikkupojista, pedofiiainestako?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:54"]Eiköhän se enemmänkin mene niin, että mies paranee vanhetessaan kuin hyvä viini, naisesta tulee väljähtänyt siideri. Sustakin, ap. [/quote] Vanhoja ja komeita miehiä ei ole.
[/quote]
Niin anteeksi kuinka?
Naiset itse äänestivät Sean Conneryn 69-vuotiaana maailman komeimmaksi mieheksi...
Ei kuulukaan tykätä isänsä ikäisistä miehistä.
No en mäkään 22-vuotiaana voinut kuvitella katselevani yli kolmekymppisiä, hyijyi. Niin se mieli muuttuu, nyt parikymppiset näyttävät lapsilta melkein.
Huono 0/5 Porvoo