Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kohtelee minua näin?- Olen väsynyt tähän

Vierailija
01.02.2022 |

Olemme olleet mieheni kanssa avoliitossa 11 vuotta.
Meillä oli suhteessa alkuhuumaa niin kuin varmasti useilla onkin. Vuosi tai pari oltiin molemmat tosi onnellisia tai niin itse ainakin luulisin.
Jossain vaiheessa alkuhuumaan jälkeen mies alkoi etääntyä. Meillä ei ollut enää mitään läheisyyttä ja seksiä ehkä kerran kuukaudessa kun ennen molempia oli ollut enemmän.
Keskustelimme asiasta ja mies vannoi, että on koko elämänsä ollut sellainen, joka ei kaipaa niin paljon läheisyyttä. Uskoin tähän.
Pian tämän jälkeen miehelle alkoi ilmaantua outoja sydämen pistoksia. Ihmettelin aluksi asiaa, mutta jossain kohtaan aloin miettimään voisiko kyseessä olla pettämistä. Olin oikeassa. Mies myönsi, että on pettänyt.
Jatkoimme suhdetta ja annoin anteeksi kiltteyttäni.
Muutama vuosi meni hyvin ja läheisyyttä oli.
Mies on ollut luonteeltaan aina vähän äkkipikainen, mutta tuntuu, että tässä viimeisen kahden vuoden aikana tilanne on räjähtänyt käsiin. Mies hermostuu pienistäkin asioista. Mies tiuskii myös minulle. Miehelle on ilmaantunut outoja fyysisiä oireita taas. Sydämen pistää, pala tuntuu kurkussa ja ei saa kunnolla happea. Meillä ei ole nykyään juuri mitään läheisyyttä. Mies ei ole halannut varmaan vuoteen puhumattakaan suutelusta.
Olen alkanut pelkäämään, että jos mies taas pettää kun on fyysisiä oireita. En haluaisi uskoa tätä kuitenkaan. Mutta mistä muusta voisi olla kyse? Mies ei myöskään enää juuri koskaan vietä kanssani aikaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että jo tuota kirjoittaessa sulle on selkeytynyt että  mikä on tilanne ja mitä  sille voi tehdä. Vai kuvitteletko että av-palstalaisilla on joku ihmejippo takataskussa millä voit tehdä miehestä taas ihanan ja huomioivan? No ei ole. Mies on mikä on eikä muuksi muutu.

Suhde on väljähtänyt ja tuo mies ei rakasta sinua. Piste. Luultavasti tykkää että ilmaiset ruoka-,siivous-, ja pesulapalvelut pelaavat, ja siinäpä se. Häipyy heti kun joku toinen nainen huolii sen huusholliinsa täysihoitoon.

Tee itse johtopäätökset  että onko ilmaisena kodinhoitajana toimiminen välinpitämättömälle ja ärtyneelle miehelle sinun elämäsi kohokohta ja tarkoitus.

Vierailija
22/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte Keski-Suomessa ja miehen nimi on nelikirjaiminen ja alkaa T:llä, niin valitettavasti miehesi on täysi liero. Hänellä on hoitoja ympäristö Suomen ja minuakin ahdistelee edelleen, vaikka meillä oli joku lyhyt juttu 10 vuotta sitten. Miehellä ei ole käytöksen perusteella mitään moraalia, mutta saa pahoja paniikkikohtauksia kun tekee väärin ja pettää. Ihan hemmetin outo tyyppi ja stalkkaa kymmeniä tai satoja naisia vuodesta toiseen ja käy nusauttelemassa kun saa sellaiseen mahdollisuuden. Teillä on myös ainakin 1 lapsi ja olette noin 3-kymppisiä. Jos tunnistat itsesi tästä, niin heivaa se paska pihalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano heipat vain. Haluatko tuollaisen suhteen oikeasti?

Nuorena sitä kuvitteli, että parisuhteen kuuluu ollakin just tuollainen mitä ap kuvaili ja että läheisyyttä/romantiikkaa/arvostusta/yhdessäoloa jne on vain jossain hollywood-hömpässä ja harlekiineissa.

Ja sitten kuvittelin pitkään, etten olekaan parisuhdeihminen koska en vaan jaksanut enkä pystynyt tuollaisessa suhteessa elämään. Olin siis vapaaehtoisesti sinkkuna liki kaksi vuosikymmentä.

Nyt sitten olenkin jo aivan liian vanha perustamaan perhettä.

Vierailija
24/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelee koska annat kohdella

Uskomaton, eli sinäkin saat tehdä mitä vaan jos sinun annetaan?? 😄

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
25/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi oireilua on tyypillistä stressiä ja ahdistusta. Mies on jotenkin onneton, hänellä on isoja ristiriitoja tai liian vaikeita haasteita elämässään. Onko mies sellainen, että ei keskustele juurikaan omista tunteistaan saati sinun tunteista? Tai parisuhteesta, toiveista ja tulevaisuudesta? On hyvin mahdollista, että mies on pettänyt koko 11 vuotta tai on ollut pettämättä. Olennaista on viihdytkö oikeasti noin kauheasti käyttäytyvän miehen kanssa?

Olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan ja kysynyt suoraa, onko hänellä jotain kerrottavaa. Ei suostu keskustelemaan. Ei myöskään mene lääkäriin, vaikka on noita fyysisiä oireita. Päivittäin hokee, kuinka kipeä hän on.

Ap

Vierailija
26/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta tekstiä, koska se voi.

Vierailija
27/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asutte Keski-Suomessa ja miehen nimi on nelikirjaiminen ja alkaa T:llä, niin valitettavasti miehesi on täysi liero. Hänellä on hoitoja ympäristö Suomen ja minuakin ahdistelee edelleen, vaikka meillä oli joku lyhyt juttu 10 vuotta sitten. Miehellä ei ole käytöksen perusteella mitään moraalia, mutta saa pahoja paniikkikohtauksia kun tekee väärin ja pettää. Ihan hemmetin outo tyyppi ja stalkkaa kymmeniä tai satoja naisia vuodesta toiseen ja käy nusauttelemassa kun saa sellaiseen mahdollisuuden. Teillä on myös ainakin 1 lapsi ja olette noin 3-kymppisiä. Jos tunnistat itsesi tästä, niin heivaa se paska pihalle!

Kyseessä on sama mies.

-ap

Vierailija
28/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen. Sen päättäminen ei vaadi aihe vapaalla valittamista.

Vierailija
29/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on sama mies.

-ap

Ei kyllä ole mitään samaa meissä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi