Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kohtelee minua näin?- Olen väsynyt tähän

Vierailija
01.02.2022 |

Olemme olleet mieheni kanssa avoliitossa 11 vuotta.
Meillä oli suhteessa alkuhuumaa niin kuin varmasti useilla onkin. Vuosi tai pari oltiin molemmat tosi onnellisia tai niin itse ainakin luulisin.
Jossain vaiheessa alkuhuumaan jälkeen mies alkoi etääntyä. Meillä ei ollut enää mitään läheisyyttä ja seksiä ehkä kerran kuukaudessa kun ennen molempia oli ollut enemmän.
Keskustelimme asiasta ja mies vannoi, että on koko elämänsä ollut sellainen, joka ei kaipaa niin paljon läheisyyttä. Uskoin tähän.
Pian tämän jälkeen miehelle alkoi ilmaantua outoja sydämen pistoksia. Ihmettelin aluksi asiaa, mutta jossain kohtaan aloin miettimään voisiko kyseessä olla pettämistä. Olin oikeassa. Mies myönsi, että on pettänyt.
Jatkoimme suhdetta ja annoin anteeksi kiltteyttäni.
Muutama vuosi meni hyvin ja läheisyyttä oli.
Mies on ollut luonteeltaan aina vähän äkkipikainen, mutta tuntuu, että tässä viimeisen kahden vuoden aikana tilanne on räjähtänyt käsiin. Mies hermostuu pienistäkin asioista. Mies tiuskii myös minulle. Miehelle on ilmaantunut outoja fyysisiä oireita taas. Sydämen pistää, pala tuntuu kurkussa ja ei saa kunnolla happea. Meillä ei ole nykyään juuri mitään läheisyyttä. Mies ei ole halannut varmaan vuoteen puhumattakaan suutelusta.
Olen alkanut pelkäämään, että jos mies taas pettää kun on fyysisiä oireita. En haluaisi uskoa tätä kuitenkaan. Mutta mistä muusta voisi olla kyse? Mies ei myöskään enää juuri koskaan vietä kanssani aikaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vietä aikaa kanssasi…..mitä vielä ihmettelet….

Vierailija
2/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano heipat vain. Haluatko tuollaisen suhteen oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut tuossa parisuhteessa? Voisit saada paremman.

Vierailija
4/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää edelleen

Vierailija
5/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeh... En tiedä mistä aloittaa, joten vastaan yksinkertaisesti: mies kuulostaa todella kammottavalta ja parasta varmaan olisikin, jos hän pettäisi ja sinä pääsisit vapaaksi. En ymmärrä miksi olette yhdessä. Sinulla on vain yksi elämä. Älä hukkaan sitä tuollaisen miehen kanssa, joka ei sinun elämää arvosta.

Vierailija
6/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Tukinaiseen. Tarviit apua.

Vierailija
7/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja olette?

Vierailija
8/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin yleisesti miettisin tuollaista suhdetta niin onko sillä yhtään mitään merkitystä pettääkö tuo mies? Jos et saa parisuhteesta sitä mitä haluat niin eroa. Älä turhaan mieti miehen mahdollisia pettämisiä, äkkipikaisuutta ym.

Ja se että ”hylkäät sairaan” ei mene niin jos sairas ei edes yritä hoitaa itseään. Silloin on turha jäädä parantamaan ihmistä joka ei edes halua parantua.

Sinun velvollisuutesi ei ole parantaa miestä. Ei miellyttää miestä ja pysyä väkisin suhteessa jossa kumpikin voitte selvästi huonosti.

Vierailija
9/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se nalkutus heti!!!!

Vierailija
10/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se nalkutus heti!!!!

Aloita ottamaan vastuu itsestäsi ja omasta käytöksestäsi.

Vierailija
11/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oireilua on tyypillistä stressiä ja ahdistusta. Mies on jotenkin onneton, hänellä on isoja ristiriitoja tai liian vaikeita haasteita elämässään. Onko mies sellainen, että ei keskustele juurikaan omista tunteistaan saati sinun tunteista? Tai parisuhteesta, toiveista ja tulevaisuudesta? On hyvin mahdollista, että mies on pettänyt koko 11 vuotta tai on ollut pettämättä. Olennaista on viihdytkö oikeasti noin kauheasti käyttäytyvän miehen kanssa?

Vierailija
12/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huolestuttaisi vain miehen kunto. Haluaisin hänet tutkimuksiin. Se että oireet liittyvät psyykkiseen hyvinvointiin, ei ole syy olla tutkimatta - ainahan oireet liittyvät psyykkiseen, tavalla tai toisella, ellei kyse ole tapaturmasta.

Kokeeko hän sinut ahdistavana, saako oireita vaatimuksistasi, vai miten sattuu?

Vierailija
13/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas suomalainen nainen miettii miehen puolesta.

Vierailija
14/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen nimi T:llä?

Vierailija
15/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP SÄ KYSYT IHAN VÄÄRÄSTÄ PAIKASTA, PARHAITEN TÄHÄN OSAA VASTATA PUOLISOSI.

Vierailija
16/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lääkäriin ja välittömästi.Sano jo moro ja näkemiin.

Vierailija
17/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako miehen nimi T:llä?

Tai M:llä :D

Vierailija
18/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee koska annat kohdella

Vierailija
19/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti. Miksi minun kommentti otettiin pois.Ei loukannut ketään , oli asiallinen, merkillistä. 

Vierailija
20/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP SÄ KYSYT IHAN VÄÄRÄSTÄ PAIKASTA, PARHAITEN TÄHÄN OSAA VASTATA PUOLISOSI.

Ei tuollaiset miehet vastaa, ainakaan totuutta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän