Vauva heräsi klo 4
Että väsyttää :( menin itse nukkumaan klo 11, enkä vaan saanut unen päästä kiinni. Syötin klo 1 ja noin klo 2 taisin torkahtaa kunnes klo 3 syötin taas. Sitten nukahdin. Klo 4 vauvalla oli vaippa täysi, vaihdoin sen sängyssä. Sitten se alkoikin jo huutelemaan ja pyörimään ja ryömimään. Nyt odottelen että se alkaisi päikkäreille ja saisin tunnin tai ainakin puoli nukuttua. Vauva on 5 kk. Kateeksi käy niitä joiden lapsi herää kerran tai pari..
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:01"]Turha vääntää niitä lapsia. Miksi pilaatte elämänne näin?
[/quote]Katkerat mammat siellä alapeukuttaa, vaihtaisivat kiljuen paikkaa lapsettoman kanssa huonosti nukuttujen öiden jälkeen.
[/quote]
Minö vaihtaisin paikkaa ap:n kanssa riemusta kiljen, sillä haluaisin oman lapsen. En vaan tule millään raskaaksi. Ei se silti tarkoita, etteivätkö yöheräilyt voisi tuntua rankoilta. Ne vaan on loppujen lopuksi aika pieni osa koko lapsen elämässä. Olen valmis vaihtamaan hyvät yöuneni siihen, että saisin seurata lapseni kasvua.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:01"]Turha vääntää niitä lapsia. Miksi pilaatte elämänne näin? [/quote]Katkerat mammat siellä alapeukuttaa, vaihtaisivat kiljuen paikkaa lapsettoman kanssa huonosti nukuttujen öiden jälkeen. [/quote] Minö vaihtaisin paikkaa ap:n kanssa riemusta kiljen, sillä haluaisin oman lapsen. En vaan tule millään raskaaksi. Ei se silti tarkoita, etteivätkö yöheräilyt voisi tuntua rankoilta. Ne vaan on loppujen lopuksi aika pieni osa koko lapsen elämässä. Olen valmis vaihtamaan hyvät yöuneni siihen, että saisin seurata lapseni kasvua.
[/quote]
Sinulla on fiksu asenne. Juuri noinhan se menee: luovut jostakin, saat jotakin muuta tilalle. Valitettavan monet vanhemmat vain ajattelevat, että heidän pitäisi saada kaikki, ja sitten ikävyydet tulevat suurena yllätyksenä.
t. vela
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:10"]Ap:n vauva on ihan normaali. Silloin kun vauva heräilee tosi tiuhaan (ja nyt puhutaan alle 15 minuutin unipätkistä), ei tule valvottua illalla vaan pää painuu tyynyyn vauvan kanssa. [/quote] En väittänytkään että olisi epänormaali tai kellään ei olisi vielä kurjempaa. Lähinnä halusin valittaa kun väsyttää :D ja vertaistukea! Kiitos siitä :)
[/quote]
Valituksesi nyt vaan kuulostaa hemmotellun lapsen kiukuttelulta monen lapsen äideistä, joilla on oikeasti huonosti nukkuvia lapsia.
[/quote]
[/quote]
Valituksesi nyt vaan kuulostaa hemmotellun lapsen kiukuttelulta monen lapsen äideistä, joilla on oikeasti huonosti nukkuvia lapsia.
[/quote]
Anteeksi, unohdin että vain se saa harmitella kenellä on kaikkein raskainta. Älä sinäkään sano kellekään että nukuit huonosti. Jonkun vaikeasti sairaan äidillä on varmaan vielä vaikeampaa. Hän on meistä paras ihminen, sinä sitten ja minä huonoin. Niinkö?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 06:01"]Turha vääntää niitä lapsia. Miksi pilaatte elämänne näin?
[/quote]Katkerat mammat siellä alapeukuttaa, vaihtaisivat kiljuen paikkaa lapsettoman kanssa huonosti nukuttujen öiden jälkeen.
[/quote]
Minö vaihtaisin paikkaa ap:n kanssa riemusta kiljen, sillä haluaisin oman lapsen. En vaan tule millään raskaaksi. Ei se silti tarkoita, etteivätkö yöheräilyt voisi tuntua rankoilta. Ne vaan on loppujen lopuksi aika pieni osa koko lapsen elämässä. Olen valmis vaihtamaan hyvät yöuneni siihen, että saisin seurata lapseni kasvua.
[/quote]
Olen pahoillani puolestasi :( kyllä minäkin erittäin mielelläni valvon jos vaihtoehto olisi ettemme olisi saaneet lasta. Toivottavasti sinäkin saat vielä oman lapsen! Plussaa olisi jos se olisi hyväunien :)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:10"]Ap:n vauva on ihan normaali. Silloin kun vauva heräilee tosi tiuhaan (ja nyt puhutaan alle 15 minuutin unipätkistä), ei tule valvottua illalla vaan pää painuu tyynyyn vauvan kanssa. [/quote] En väittänytkään että olisi epänormaali tai kellään ei olisi vielä kurjempaa. Lähinnä halusin valittaa kun väsyttää :D ja vertaistukea! Kiitos siitä :)
[/quote]