Robinista tulee hellvetin komea mies
Kunhan tuosta piirteet vielä miehistyy. Nyt jo näkyy että suunta on todellakin koko ajan vain ja ainoastaan ylöspäin.
Kommentit (114)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:57"]
Saanko arvata? Robin on 4-kymppisten White Trash -luokan naisten päiväuni?
[/quote]
No voi kai se olla niidenkin. Mutta tämä toistaiseksi lapseton "mamma" on parikymppinen akateeminen :D
[/quote]
Kuinka moni Robinista tykkäävä aikuinen nainen käyttää hormonaalista ehläisyä? Veikkaan, että hyvin moni.
Voisitteko yrittää pitää kohtuu asiallisen linjan tässä ketjussa. Yleensä Robin ketjut poistuu tiuhaan, kun aina jonkun pitää ruveta pelleksi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:57"]Saanko arvata? Robin on 4-kymppisten White Trash -luokan naisten päiväuni? [/quote] No itse ainakin olen vasta kolmekymppinen ja korkeakoulutettu. En näe päiväunia teinipojista, edes Robinista. Tunnistan kuitenkin lahjakkuuden ja tiedän hänestä kasvavan komea mies. Arvostan eniten Robinin ystävällistä ja reipasta luonnetta. Robin on ihana! :)
[/quote]
Jep, itse olen 30+ akateeminen nainen. Ja myöskään en ole teini-ikäisten perään. Saahan sitä nyt tykätä nuorestakin ihmisestä ei-seksuaalisessa mielessä ja todeta, että siitä tulee kyllä vielä komea mies. Ja hyvä käytös on, positiivinen asenne ja lahjakkuutta riittää. Ihmeellistä, että kateelliset epäonnistuneet äijät käyvät täällä katkeroituneina kommentoimassa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:57"] Saanko arvata? Robin on 4-kymppisten White Trash -luokan naisten päiväuni? [/quote] No voi kai se olla niidenkin. Mutta tämä toistaiseksi lapseton "mamma" on parikymppinen akateeminen :D [/quote] Kuinka moni Robinista tykkäävä aikuinen nainen käyttää hormonaalista ehläisyä? Veikkaan, että hyvin moni.
[/quote]
Minä en käytä! Yritetään mieheni kanssa lasta. :D
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 02:03"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:57"]
Saanko arvata? Robin on 4-kymppisten White Trash -luokan naisten päiväuni?
[/quote]
No voi kai se olla niidenkin. Mutta tämä toistaiseksi lapseton "mamma" on parikymppinen akateeminen :D
[/quote]
Kuinka moni Robinista tykkäävä aikuinen nainen käyttää hormonaalista ehläisyä? Veikkaan, että hyvin moni.
[/quote]
En ainakaan minä. Olen itse asiassa lähes aseksuaali. Seksuaaliviettini on hyvin alhainen. Mikä siinä on, ettei voi ymmärtää, ettei kaikkeen liity seksi? Minusta myös useat eläinlajit on kauniita, mutta ei se tarkoita, että haluaisin niitä panna. :)
Kemiallinen hormonaalinen ehkäisy sekoittaa tutkitusti naisten miesmaun. Ketkä tykkää Robinista ja käyttää varmoja päiviä, kierukkaa tai kortsua? Muita ei lasketa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 02:09"]
Kemiallinen hormonaalinen ehkäisy sekoittaa tutkitusti naisten miesmaun. Ketkä tykkää Robinista ja käyttää varmoja päiviä, kierukkaa tai kortsua? Muita ei lasketa.
[/quote]
No johan tässä kaksi hormonitonta ilmoittautui. Hölmö olet.
[/quote]
Voisitko jo oikeesti lopettaa ton horinan? :D Ja en käytä, lopetin pillereiden käytön 2 vuotta sitten, kun ei sopineet.
T: se ylempi parikymppinen
[/quote]
Eikö niitäkään lasketa, jotka eivät käytä ehkäisyä lainkaan. Kummallista.
Äh, en minä vaan ymmärrä vaikka kuinka yritän. En väitä, että olisi mitenkään keskimääräistä rumempikaan, mutta komeaksi en häntä miellä. Ei hassumman näköinen poika, mutta näen komeampia, samaa ikäluokkaa olevia poikia jatkuvasti. Toki makuasioitahan nämä vain ovat.
Joskus mä mietin, miltä mahtaa tuntua olla Robinin tai jonkun hänenkaltaisensa todella suositun ja kaikin puolin ihaillun pojan/tytön vanhempi? Onko sitä pakahtua ylpeydestä vai alkaako tuollainen jo ahdistaa?
Muistakaa että myös Robinilla on oma julkisuuskuvans, se voi olla aivan erilainen kuin mitä Robin on todellisuudessa. Esiintyvällä taiteilijalla on rooli, jota pitää esittää vaikka ei aina huvittaisikaan. Vain lähimmät tietävät millainen Robin todellisuudessa on.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 15:53"]
Muistakaa että myös Robinilla on oma julkisuuskuvans, se voi olla aivan erilainen kuin mitä Robin on todellisuudessa. Esiintyvällä taiteilijalla on rooli, jota pitää esittää vaikka ei aina huvittaisikaan. Vain lähimmät tietävät millainen Robin todellisuudessa on.
[/quote]
Toki. Mutta, jos on tarkkaan seurannut niin kyllä sieltä hyvin paljon on ehtinyt paistaa se todellinen persoonakin läpi. Eikä se ainakaan ole vaikuttanut yhtään sen ikävämmältä kuin tönkössä haastattelutilanteessa oleva Robinkaan, itse asiassa päin vastoin.
Huh huh, Robinilla roikkuu perässä tytöt, ja pian jo varttuneemmatkin naiset, mammat ja mummot. Varaudu Robin!
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:10"]Hyvät geenit, olis kiva tietää miltä Robinin isäpappa näyttää.
[/quote]
Muakin kiinnostaisi. Varmaan aika hottis!
Muutama vuosi ikää lisää niin sit on kyl super-hot! Silloin puumat käy kuumana :)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 02:00"]Minkähän kokoinen kulli Robinilla on seisokissa?
[/quote]
Miksi pitää pilata kaikki kivat ketjut tällaisilla vajaamielisillä ja asiattomilla kommenteilla?