Lastenvaunut sateeseen
Minusta ihan oikein. Ei lastenvaunut voi viedä koko keskitilaa ja tukkia muiden liikkumista siinä. Se estää muiden poistumisen, sekä se on turvallisuus ongelma
Kommentit (9)
Jäätävän kokoiset vaunut vissiin. Olishan sen 2 pysäkin väliä ehkä voinut alunperinkin kävellä. törkeän tyly kuski kyllä!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:06"]
Asiat voi ilmaista ystävällisestikin.
[/quote]
Niinpä. Tässä tulee taas jotenkin mieleen tuo että miksi asioissa on vain kaksi ääripäätä, joko olla epäkohtelias ja vihainen tai antaa periksi kaikessa kaikille. Tämänkin olisi voinut ratkaista niin ettei mitään lehtijuttua tule, josta ihmiset sitten kiistelevät että tekikö väärin vai eikö tehnyt. Kun tilanne olisi voinut mennä niin, että anteeksi mutta nyt nuo isot vaunut ovat turvallisuuskysymys enkä voi ottaa kyytiin, ja että ai katsos vain kun nyt nuo vaunut tukkivat tien muilta ja valitettavasti joudun pyytämään teitä jäämään pois, pahoitteluni!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:06"]
[/quote]
Niinpä. Tässä tulee taas jotenkin mieleen tuo että miksi asioissa on vain kaksi ääripäätä, joko olla epäkohtelias ja vihainen tai antaa periksi kaikessa kaikille. Tämänkin olisi voinut ratkaista niin ettei mitään lehtijuttua tule, josta ihmiset sitten kiistelevät että tekikö väärin vai eikö tehnyt. Kun tilanne olisi voinut mennä niin, että anteeksi mutta nyt nuo isot vaunut ovat turvallisuuskysymys enkä voi ottaa kyytiin, ja että ai katsos vain kun nyt nuo vaunut tukkivat tien muilta ja valitettavasti joudun pyytämään teitä jäämään pois, pahoitteluni!
[/quote]
Jos ei aikuinen ihminen sen vertaa toisia viitsi ajatella että itse lähtee pois niin miksi toisten pitää olla kohteliaita?
Kyllä siinä nyt itsekkin pitäisi tajuta jäädä pois jos tukkii koko käytävän
Törkeä kuski.
Mulle sattui kerran aivan ihana kuski; olin tihkusateessa iltamyöhällä (n. klo 22-23) lastenvaunujen kanssa bussissa ja jäämässä päätepysäkillä pois. Olin ainoa matkustaja kyydissä. Kuski kysyi, minne olen matkalla ja kerrottuani että "muutaman kilometrin suoraan" niin kuski totesi, että pysy kyydissä vaan, ajan siitä ohi kuitenkin varikolle niin turhaan kävelet.
Lämmitti mieltä ja edelleen lämmittää ja oli pakko jakaa tämä; ihaniakin ihmisiä on!
Ja siis nro 6 jatkaa: törkeydellä en meinannut sitä, että poisti kenties turvallisuusriskin vaan tuota tylyä tapaa kommunikoida.
Son ku nykyään ei jakseta kävellä, vaan pakko on kulkea bussillä se lyhytkin matka. Kerran eräs äiti-ihminen sanoi rattaissa istuvalle n. 4 vuotiaalle tytölle, että "setä ja poika ei mahtunu nyt meidän kanssa samaan bussiin, oltaisiin voitu muuten jäädä pois mutta kiire tarhaan" ja he jäi sit seuraavalla pyskällä pois (olisko ollu matkaa joku 300m).
Kaks väliä piti mennä, eikä kukaan ollut välissä jäämässä pois :D miksi se ylipäätään otti tätä mammaa kyytiin??? En ymmärrä. Asiakaspalvelua parhaimmillaan!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:12"]
Törkeä kuski. Mulle sattui kerran aivan ihana kuski; olin tihkusateessa iltamyöhällä (n. klo 22-23) lastenvaunujen kanssa bussissa ja jäämässä päätepysäkillä pois. Olin ainoa matkustaja kyydissä. Kuski kysyi, minne olen matkalla ja kerrottuani että "muutaman kilometrin suoraan" niin kuski totesi, että pysy kyydissä vaan, ajan siitä ohi kuitenkin varikolle niin turhaan kävelet. Lämmitti mieltä ja edelleen lämmittää ja oli pakko jakaa tämä; ihaniakin ihmisiä on!
[/quote]
Voi ihana :)