Näenkö henkilön profiilkuvan, joka on estänyt minut whats appissa?
Entä voiko siellä käydä online niin, että ei tule leimaa saapuneeseen viestiin?
Kommentit (7)
Et, ja en tiedä mitä leimaa tarkoitat mutta varmaan se leima että on saanut/nähnyt viestin? Leima että viesti on mennyt perille tulee aina, kun se on siis TULLUT PERILLE. Kännykkän avatessa ja netti päällä, ellet ole poistanut Whatsappia jne.. Nähnyt leimaa ei tule jos et käy keskustelussa josta viesti on lähetetty netti päällä. (Jos käyt tarkistamassa viestin netittä se nähnyt-leima tulee kun kytket netin päälle)
Eli jos henkilöllä näkyvissä profiilikuva(asetuksissa ollut aina säätö, että viimeisintä online-aikaa ei näy) hän ei ole estänyt minua?
t.ap
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:18"]Eli jos henkilöllä näkyvissä profiilikuva(asetuksissa ollut aina säätö, että viimeisintä online-aikaa ei näy) hän ei ole estänyt minua?
t.ap
[/quote]
Ei ole
Että se profiilikuva on ap:n estänyt? Jopa oli julma kuva.
Itseasiassa, kokeilin tätä kerran mieheni kanssa niin näin hänen profiilikuvansa kyllä, ei vain ikinä tullut kahta hakasta viestiin. Sekä kun mies vaihtoi kuvan, mulla näkyi vaan se vanha.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:50"]
Itseasiassa, kokeilin tätä kerran mieheni kanssa niin näin hänen profiilikuvansa kyllä, ei vain ikinä tullut kahta hakasta viestiin. Sekä kun mies vaihtoi kuvan, mulla näkyi vaan se vanha.
[/quote]
Siis mitä kokeilit? Mies siis esti sut?
Jos joku estää sinut, et näe profiilikuvaa, et paikalla oloa, etkä henkilökohtaista tilaa.