Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua erota.

Vierailija
14.06.2015 |

Mutta valittaa silti vähän kaikesta. Olen pullukka joka ei tykkää seksistä. Ikää "vasta" 25 vuotta ja kaksi lasta meillä on.
Itse olen väsynyt miellyttämään miehen silmää sekä tyydyttämään seksuaalisia tarpeita. En ole liikalihava, ylipainoinen kyllä (paidat M kokoa ja housut L), ja voisin hyväksyä itseni tällaisena kuten kaikki läheisenikin- paitsi mies, joka vihjailee ulkonäöstäni lähes päivittäin. "Oletko varma, että haluat syödä oman pizzan?", "katoppa näitä kuvia vuodelta 2011 kuinka hoikka näissä olet!", "et kait sä tai siis me tarvita mitään herkkuja leffailtaan" jne.
Seksin päälle taas en ole koskaan ymmärtänyt. En siitä kärsi, mutten sen kummemmin nautikkaan. En harrasta myöskään itsetyydytystä. Mielestäni (huom! Mielipide, näistä ei väitellä :D) seksi on vain lisääntymistä varten. Lapsilukuni on täynnä joten voin hyvin kuvitella eläväni koko lopunelämääni ilman seksiä. Samaa en tietenkään odota mieheltä, mutta en myöskään halua että hän käy vieraissa.
Mielestäni paras ratkaisu olisi erota, jolloin molemmat saisivat elää yksin tai yhdessä sellaisen kanssa, jonka kanssa ollaan samalla "viivalla".
Tietenkin haluaisin että lapsilla olisi ehjä perhe, mutta sen tulisi olla onnellinen.
Itse olen sen verran valmis kompromissiin, että voin harrastaa seksiä kerran, max kaksi viikossa.
Mutta miehen tulisi lopettaa painostani huomauttelu. En tosiaankaan aijo lihota liitoksistani, harrastankin liikuntaa, mutta kerran viikossa kyllä tulee vedettyä joko pizzaa tai suklaata. Olen asiasta usein maininnut, luvannut lopettaa, mutta pari ekaa viikkoa vain katsoo minua kuin spitaalista aina kun syön. Sen jälkeen alkaa vihjailu ja lähes suoraan sanominen.
Mies vannoo rakkauttaan minua kohtaan, on hyvä isä lapsillemme, käy töissä ja auttaa kotitöissä ihan hyvin.
Mies ei itsekään ole juuri sen paremmassa kunnossa kuin minä, mutta minä en valita. En ole niin pinnallinen kuin hän.
Miksi mies ei vaan voi antaa mun olla sellainen kuin olen, jos kerran yhdessä haluaa olla.
En kait minäkään erota ainakaan vielä halua, mutta jossain vaiheessa tällä kiltillä, avuliaalla ja epäitsekkäällä pullukalla tulee raja vastaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitsekaan haluta, riittää että sinä haluat. Naimisiinmenoon tarvitaan kaksi, mutta eroon riittää yksi.

Vierailija
2/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 16:51"]Ei miehen tarvitsekaan haluta, riittää että sinä haluat. Naimisiinmenoon tarvitaan kaksi, mutta eroon riittää yksi.
[/quote]

No me emme naimisissa ole. Kihloissa kyllä, mutta en tätä pidemmälle halua viedä eli naimisiin ei, ei niin kauan kun en tunne itseäni täysin hyväksytyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kolmonen siis ap.

Vierailija
4/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ihmeessä, etsikööt äijä toisen haukuttavan itselleen :/ Pelasta itsesi. Kuulostaa sellaisesta tapaukselta, että vaikka laihtuisitkin niin sättiminen jatkuisi jostain muusta aiheesta. Ei tee lapsillekaan hyvää elää ja seurata noin sairasta äijää.

Vierailija
5/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitkä sun mitat on? Vaikutat ihan normaalipainoiselta.

Vierailija
6/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, ettei tuolla suhteella taida olla tulevaisuutta.

Tai jos onkin niin ei kovin uskollista ainakaan. Itsekään en tahtoisi miehestäni erota, koska hän on ihan on kaikkea sitä mitä nainen vaan voisi miehestä toivoa. Ainoastaan hänen naisellisuutensa ja ylipainonsa on syitä sille miksi en halua häntä, ikinä. Ja katselen muita sitten..

Vierailija
7/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastat miehesi elämän, jos otat eron. Ei kenenkään miehen tai naisen tarvitse elää seksittömässä liitossa.

Vierailija
8/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:05"]Siis mitkä sun mitat on? Vaikutat ihan normaalipainoiselta.
[/quote]

166cm ja 78kg. Eli ylipainoa on, joskin kertynyt sen verran "mallikkaasti", että vaatekoot ei tosiaan tuon "isomma" ole. L-koon paidat roikkuu, samoin XL-koon housut.
Ap

Vierailija
9/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:10"]Pelastat miehesi elämän, jos otat eron. Ei kenenkään miehen tai naisen tarvitse elää seksittömässä liitossa.
[/quote]

Niinpä, mutta miksi mies sitten haluaa jatkaa kanssani, jos seksi kerran on parisuhteessa niin iso juttu? Hän on sanonut, että kerta viikkoon riittää hänelle, mutta mua alkanut sekin jo sylettää. Vedän kyllä täysillä aktin, mutta se on puhdasta feikkaamista. Mutta kuten sanoin, olen valmis jatkamaan tällä tyylillä, jos mies vain yrittäisi hyväksyä minut vaikka 90 kiloisena siinä missä 60 kiloisena.
Ap

Vierailija
10/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kunnioita sinua, erotkaa. En usko kyseessä olevan sinun painosi ongelmana vaan se vaan kulminoituu siten, kun kunnioitus puuttuu.

Vierailija
11/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, ettet ole halunnut naimisiin, koska et saa miehen täyttä kunnioitusta. Olet kuitenkin tehnyt lapsia miehelle, joka ei kunnioita sua? Onko tähän joku erityinen syy?

Vierailija
12/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:00"]Sanot, ettet ole halunnut naimisiin, koska et saa miehen täyttä kunnioitusta. Olet kuitenkin tehnyt lapsia miehelle, joka ei kunnioita sua? Onko tähän joku erityinen syy?
[/quote]

No juu. Olin hoikka ennen lapsia, vielä ekan lapsen jälkeenkin. Tokan lapsen syntymän jälkeen menetin vähän niinkuin kontrollin ruoan ja liikunnan suhteen (tämä lapsi nyt 1v8kk), ja lihoin 63 kiloisesta yli 80 kiloiseksi. Nyt olen kuitenkin jo löytänyt kultaisen keskitien ja laihtunut alle 80 kilon. Lisääkin aijon laihtua, mutta päässäni pyörii ajatus: "jos en kelpaa huonoimmillani, et ansaitse minua parhaimmillani" tai jotain.
Ap

Vierailija
13/13 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:00"]Sanot, ettet ole halunnut naimisiin, koska et saa miehen täyttä kunnioitusta. Olet kuitenkin tehnyt lapsia miehelle, joka ei kunnioita sua? Onko tähän joku erityinen syy?
[/quote]

No juu. Olin hoikka ennen lapsia, vielä ekan lapsen jälkeenkin. Tokan lapsen syntymän jälkeen menetin vähän niinkuin kontrollin ruoan ja liikunnan suhteen (tämä lapsi nyt 1v8kk), ja lihoin 63 kiloisesta yli 80 kiloiseksi. Nyt olen kuitenkin jo löytänyt kultaisen keskitien ja laihtunut alle 80 kilon. Lisääkin aijon laihtua, mutta päässäni pyörii ajatus: "jos en kelpaa huonoimmillani, et ansaitse minua parhaimmillani" tai jotain.
Ap
[/quote]

Niin ja siis olin hoikka kun mentiin kihloihin. Vasta lihoamiseni jälkeen olen tuntenut itseni täysin riittämättömäksi miehelleni. Silloin suhde oli parempi.
ap