AV-Mammojen- ja niiden miehien peniksen keskipituus!
Joo mulla on tylsä elämä, eli noin 20 minuuttia olen tätä työstänyt ja laskenut keskiarvon kaikkien av mammojen ja heidän miehiensä peniksen keskiarvon! Lähteenä toimii siis eräs seksi keskustelu täällä (Lähde siis erittäin laadukas)
Tässä pitää muistaa että suomalainen keskimitta on 13,77cm.
Av:n keskiarvo on..!!! *Rummutusta* 16,56 cm!
Pisin oli 23cm (aika harvinainen).
Lyhyin oli 8cm.
Kuten sanottu yli 20cm oli 6% Eli kuulostaa hevonpaskalle.
Toivottavasti nautitte (minä en) kun käytin nyt jo puoli tuntia tähän.. tutkimukseen.
Olkaa hyvät, hyvää yönjatkoa (ellette lue tätä päivällä tai aamulla) jatkakaa keskustelua!
PS. Väsyttää vähän niin oikeinkirjoitus on vähän hakusessa!
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:26"]
Mikä oli pelkästään av-mammojen penisten keskipituus? jos tuo on yhteenlaskettu. Tämä kiinnostaisi kovasti.
[/quote]
Kaikki oli yhteenynnätty eli tuo 16 on kaikkien!
AP
[/quote]
Oho, on siinä naisella peniksellä mittaa. Onko kaikki av-mammat siis hermafrodiitteja?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:35"]
Mikä oli pelkästään av-mammojen penisten keskipituus? jos tuo on yhteenlaskettu. Tämä kiinnostaisi kovasti.
[/quote]
AP
[/quote]
Oho, on siinä naisella peniksellä mittaa. Onko kaikki av-mammat siis hermafrodiitteja?
[/quote]
No av-mammakin voi omistaa peniksen!
AP
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
Tämähän perustuu siihen, että avioliitossa kaikki (miehen oma) jaetaan, joten puolet miehen peniksestä kuuluu naiselle. Näinollen av-mammojen miesten penisten keskipituus on 33cm ja risat. Hieman pienen puoleinen tietysti, mutta pakkohan näiden kanssa on elää.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:41"]
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
No av-mammakin voi omistaa peniksen!
AP
[/quote]
Missä se sitä säilyttää?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:09"]
Mikä keskustelu oli tämä lähde?
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/3424785/ketju/miehesi_peniksen_koko
Tämä
upatkaa tätä huomiseen päivään asti, että mahdollisimman moni näkee tämän!
AP
Siis mitä helvettiä. Mittaatteko te ihan oikeasti miestenne pippeleitä??? Minä olen elänyt tuon ukkelinin kanssa yli 20 vuotta enkä todellakaan tiedä sen pituutta. Enkä muuten tullut mieleeni mitata kenenkään eksän pippeliäkään. Olenko ajastani jäljessä vai enkö sovi palstan profiiliin?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:48"]
Siis mitä helvettiä. Mittaatteko te ihan oikeasti miestenne pippeleitä??? Minä olen elänyt tuon ukkelinin kanssa yli 20 vuotta enkä todellakaan tiedä sen pituutta. Enkä muuten tullut mieleeni mitata kenenkään eksän pippeliäkään. Olenko ajastani jäljessä vai enkö sovi palstan profiiliin?
[/quote]
No sinunkin kannattaisi mitata, että saataisiin vähän tuoreutta tähän tutkimukseen ;DDD
No ei vaiskaan!
AP
14, sinä olet epänormaali. Mutta älä välitä, niin olen minäkin. Eikä sillä ole edes väliä, minkä mittainen mieheni SE on. Pääasia että SE toimii, ja sopii täydellisesti minun SINNE.
Joo, väsyttää.
Up hyvää työtä ap!