AV-Mammojen- ja niiden miehien peniksen keskipituus!
Joo mulla on tylsä elämä, eli noin 20 minuuttia olen tätä työstänyt ja laskenut keskiarvon kaikkien av mammojen ja heidän miehiensä peniksen keskiarvon! Lähteenä toimii siis eräs seksi keskustelu täällä (Lähde siis erittäin laadukas)
Tässä pitää muistaa että suomalainen keskimitta on 13,77cm.
Av:n keskiarvo on..!!! *Rummutusta* 16,56 cm!
Pisin oli 23cm (aika harvinainen).
Lyhyin oli 8cm.
Kuten sanottu yli 20cm oli 6% Eli kuulostaa hevonpaskalle.
Toivottavasti nautitte (minä en) kun käytin nyt jo puoli tuntia tähän.. tutkimukseen.
Olkaa hyvät, hyvää yönjatkoa (ellette lue tätä päivällä tai aamulla) jatkakaa keskustelua!
PS. Väsyttää vähän niin oikeinkirjoitus on vähän hakusessa!
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:48"]Siis mitä helvettiä. Mittaatteko te ihan oikeasti miestenne pippeleitä??? Minä olen elänyt tuon ukkelinin kanssa yli 20 vuotta enkä todellakaan tiedä sen pituutta. Enkä muuten tullut mieleeni mitata kenenkään eksän pippeliäkään. Olenko ajastani jäljessä vai enkö sovi palstan profiiliin?
[/quote]
Ensinnäkin, emme mittaa, vaan itse ilmoitin mieheni kertoman pituuden. En aio tehdä tarkistusmittausta. Liioittelevatko miehet peniksensä pituutta? Varmasti.
Toisekseen täällä voi kirjoittaa mitä tahansa ja nähtävästi kuka tahansa uskoo. Vaikka että mieheni peniksen pituus on 23 cm.
Kiva provoilla pitkällä peniksellä, kun ap:n kaltaiset ottaa kierroksia ihan kunnolla :D
Joillain on pieni pakkomielle muiden miesten penisten pituuksista... Palstan penisjankkaaja täällä taas :D
Ei ne penikset lyhene 13,77 sentistä av-palstalla jauhamalla. Monilla miehillä on iso, sille ei vaan mitään voi
5 senttiä kuivaa nahkaa ja sekin sisäänpäin kasvanut
Olen AV-Mamma ja penikseni keskipituus on 12,1 cm.
Tilastotiedot miesten mitoista http://www.vauva.fi/keskustelu/1307291/ketju/ematin_912_cm/viesti/11
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:48"]
Siis mitä helvettiä. Mittaatteko te ihan oikeasti miestenne pippeleitä??? Minä olen elänyt tuon ukkelinin kanssa yli 20 vuotta enkä todellakaan tiedä sen pituutta. Enkä muuten tullut mieleeni mitata kenenkään eksän pippeliäkään. Olenko ajastani jäljessä vai enkö sovi palstan profiiliin?
[/quote]
Kerran innostuttiin mittaamaan, jonkun pituuskeskustelun innoittamana. Pituus oli jotain 13-14cm, en muista enää tarkemmin, ympärysmitta samaa luokkaa.
Itselläni 16 cm, miehelläni 18cm.
Up, jottei AP:n näkemä vaiva valu hukkaan.
Mikä oli pelkästään av-mammojen penisten keskipituus? jos tuo on yhteenlaskettu. Tämä kiinnostaisi kovasti.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:26"]
Mikä oli pelkästään av-mammojen penisten keskipituus? jos tuo on yhteenlaskettu. Tämä kiinnostaisi kovasti.
[/quote]
Kaikki oli yhteenynnätty eli tuo 16 on kaikkien!
AP
up