Ensimmäinen orgasmi
Millaisia muistoja sinulla on ensimmäisestä orgasmistasi?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen hyvin,sillä se oli aivan valtava, yksi parhaista koko pitkän elämäni aikana. Oli poikakaverin kanssa kaverin mökillä saaressa, ja samassahuoneessaoli vielä pojan paras kaverikin. Mun Kundikaveri sai kun oli just itse hilkulla, ja huusin sille vaan, että et saakeli lopeta, taisin läimästäkkin, ja niinpä se pani puolilöysällä sitten ja todellakin järkkuorkku oli! Sen kaveri hihitteli vieressä. Kundi oli muuten leikattu.
Ol muuten menkat silloin..
Se ei ollut eka orgasmi, mutta eka yhdynnässä.
Oliko vasektoitu, oliko tarpeeksi liukkaria, oliko squirttausta
No eiollut 16 vee vasektomiaa kokenut! oli siis ympärileikattu. Ihanan taitava poika, osasi ihan kaiken nuolemisesta lähtien, soremtukseen. Mutta täm siis panemalla.
Muistan lämmöllä tätä miestä, siis nyt aikamiestä jo. Pidämme yhä yhteyttä...tai hän soittelee ja muistaa aina mun synttärit. Ihana mies, mutta elämä vei erilleen.
joskus 13-14v panin itseä paria vuotta vanhempaa serkkulikkaa pyllyyn, ku ei se mun antanu pillun puolelle työnnellä ku ihan hetken, käänty mahalleen ja sano että pane pyllyyn etten tulis raskaaksi. Aikani pantuani ihmettelin mikä helvetti mulle tuli ku en kestäny liikkua enää yhtään ja jäi ihan ihme olo, sellanen vähä niinku säkenöivä. Serkkulikkaa nauratti että etkö tosiaan tiiä mikä tuli ja että se oli orkku. Olin kyllä kuullu tai lukenu orkuista, mutta en tosiaan arvannut että se on ku peräkkäisiä sähköiskuja sais alakertaan. Sen jälkeen aloin runkkailla ja opin saamaan taas saman tunteen, vaikkei sen ikäsenä tullu ees spermaa vielä. Siitä se ahkera runkkailu sitten karkas ihan käsistä ja spermaaki alko tulla joidenki kuukausien päästä.
ootteko somppuja tai mohametteja? nehän panee sukulaisia, ja usein peppuun.
haiskahtaa vahvasti ulttuurisidonnaiselle seksille
Vierailija kirjoitti:
ootteko somppuja tai mohametteja? nehän panee sukulaisia, ja usein peppuun.
Ihan paljasjalkaisia suomalaisia ollaan ja pitkässä liitossa kumpikin tahoillamme, lapsiakin on molemmille tullut, eli osataan todistetusti harrastaa muutakin seksiä kuin anaaliin kohdistuvaa. =D
Ensimmäisen yhdyntäorkun sain, kun olin 33v. Uusi mies, joka jaksoi yli puoli tuntia ja osasi hiplata sormillaan klittaani. Ja kun sillä oli paitsi paksu niin myös pitkä, niin sen käsi mahtui hyvin väliin. Kun sain minuutteja kestäneen orkun, tajusin että ne sooloseksin orkut ovatkin lyhyitä ja laimeita oikeisiin verrattuna. Ja ihan totta, saan kolmekin minuuttia kestävän, sen voi tarkistaa kotivideoiltamme.
Muistan sen hyvin,sillä se oli aivan valtava, yksi parhaista koko pitkän elämäni aikana. Oli poikakaverin kanssa kaverin mökillä saaressa, ja samassahuoneessaoli vielä pojan paras kaverikin. Mun Kundikaveri sai kun oli just itse hilkulla, ja huusin sille vaan, että et saakeli lopeta, taisin läimästäkkin, ja niinpä se pani puolilöysällä sitten ja todellakin järkkuorkku oli! Sen kaveri hihitteli vieressä. Kundi oli muuten leikattu.
Ol muuten menkat silloin..
Se ei ollut eka orgasmi, mutta eka yhdynnässä.