sanooko teidän miehet koskaan
... oma-aloitteisesti, että "rakastan sinua"? Vai sanovatko vain "minäkin sinua" kun itse sanotte sen hänelle? Tuntuu, että rakkaus on kirosana ainakin omalle miehelleni.
Kommentit (20)
Ei sano, eikä sano juurikaan muita tunnustuksia. Kun tästä huomautan, mies pitää itsestäänselvyytenä että välittää, koska ei hän muuten suhteessa olisi. Itse kaipaisin enemmän sanoja.
Sanoo! Enemmän kuin minä, mikä tuntuu vähän pahalta. En vain jotenkin osaa. :( Ja ajettelen, ettei sitä nyt joka päivä tarvitsekaan viljellä, teoillakin voi osoittaa rakastavansa.
Kyllä hän sen sanoo, vielä 10v yhdessäolon jälkeenkin.
Kyllä sanoo. Mutta ehkä kannattaa ajatella näin että parempi olla hiljaa kuin hokea sitä mitä ei tarkoita.
Päivittäin. Viimeistään viimeiseksi asiaksi illalla ennen nukahtamista. Mutta usein muulloinkin. Ohimennen saattaa suukottaa niskaa ja kutsua rakkaaksi. Samoin minä.
Sanoo. Sanotaan molemmat oma-aloitteisesti monia kertoja päivässä. 3 vuotta yhdessä :)
Sanoo aivan oma-aloitteisesti ja olen siitä iloinen. Ei kuulosta olevan itsestään selvää kaikkien kohdalla.
Mies sanoo paljon useammin kuin minä. Kyllä minäkin rakastan, en vain ehkä ilmaise sitä yhtä paljon kuin mies, tai ainakaan samalla tavalla.
Meillä sanotaan molemmin puolin oma-aloitteisesti. Välillä mies sanoo myös "olet rakas" tms. Yhdessä seitsemän vuotta.
Sanoo. Ei niin usein kuin minä, mutta toisinaan kuitenkin :) On niin mukavaa, kun mies ihan yllättäen tulee halaamaan ja tunnustamaan rakkauttaan.
Sanoo. Samoin minä sanon. Vähintään kerran illalla juuri ennen nukkumaan käyntiä.
Sanoo, useammin kuin minä. Ei ehkä ihan päivittäin mutta viikoittain ainakin.
18 vuotta yhdessä ja kertaakaan emme ole niitä kolmea sanaa toisillemme sanoneet. Kulutin puhki sanat jo yhden toisen miehen kansa seurustellessani 20 vuotta sitten ja sanoista tulee minulle lähinnä paska olo, joten en niitä halua käyttää vieläkään. Muita korvaavia sanontoja ja tapoja näyttää tunteemme toisiamme kohtaan kyllä käytämme. Emme olisi olleet yhdessä näin kauan jos toisistamme emme välittäisi.
Onko miehenne oppinut rakkaudentunnustuksen jo lapsuudessa, eli miehen perheessä on viljelty lausetta? Oman mieheni perheessä ei halailla tms. Joten arvelen ettei ole oppinut? Ap.
Sanoo, usein. Ei haittaisi vaikka sanoisi harvemmin, kunhan joisi vähemmän. Ei ne sanat vaan ne teot.
Sanoo kyllä. Myös sen, että olen rakas/ihana/tärkeä. Ei päivittäin, mutta usein kyllä. Mikä tärkeintä, kehuu usein lasten kuullen. Yhdessä 11 vuotta.
Ei sano. Asia kyllä vaivaa minua välillä, koska itse olen sellainen että voisin sanoa sen joka päivä. Mieheni ei siis ole koskaan sanonut rakastavansa. Näitä rakkauden tunnustuksia lukuunottamatta meillä on kyllä hyvä ja lämmin suhde. Välillä mies sanoo "olet rakas", "olet ihana". Joskus kun tulee turhautumisen tunne asiasta, mietin, että ovatko omat tunteeni laimenemassa kun "en niitä saa näyttää" niin paljoa kuin oikeasti haluaisin. Yhdessä ollaan oltu pari vuotta.