Mikä järki on kiusata
Kommentit (19)
Syrjäytynyttä? Ehkä siten osoittaa kuuluvansa sen vastakkaiseen ryhmään, vahvistaen asemaansa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytynyttä? Ehkä siten osoittaa kuuluvansa sen vastakkaiseen ryhmään, vahvistaen asemaansa siellä.
Niin, täällä palstalla kiusataan mua eli syrjäytynyttä ihmistä. Ap
Kiusaaminenhan usein johtaa jonkinasteiseen syrjäytymiseen. Jopa lapsesta lähtien. Harvemmin se alkaa enää aikuisena.
Miksi sä aina allekirjoitat viestisi (siis nimimerkillä Valis)?
Sitä tapaa noudattaa täällä vain kaksi ihmistä, Allu ja sinä.
Ihan uteliaisuudesta kiinnostaa.
Mä tiedän nykyisin ihmisiä keiden kohdalla se alkoi 30 tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminenhan usein johtaa jonkinasteiseen syrjäytymiseen. Jopa lapsesta lähtien. Harvemmin se alkaa enää aikuisena.
Koulukiusaamista oli aivan valtavasti mulla lapsena. Ap
Aikuinen joka on aiheuttanut vakavaa väkivaltaa toiselle saattaa alkaa kiusaamaan kun joutuu vastaamaan teoistaan edes jotenkin. Hakattu on lyöty nurkkaan jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki ihmiset kiusaa.
No ei todellakaan kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että tunnistaa, kuka kirjoittaa. Ap
Voit kuvailla sen niin että joku on jonkinlainen ei-hyväksytty ihminen. Sitten pidät yllä tätä valtarakennetta väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Ihminen jolla meni kaikki hyvin joutui työpaikkakiusatuksi ja väkivallan uhriksi. Teot ruokkivat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että tunnistaa, kuka kirjoittaa. Ap
Miksi ihmisten pitäisi tunnistaa juuri sun kirjoittamasi tekstit? Kaikki muut kirjoittaa nimettöminä.
Menet jauhamaan tällaista mielen tuotosta sen ihmisen lähipiirille. Sinä olet se joka tilanteen aiheuttaa.
Eli nimenomaan haluat tulla tunnistetuksi. Sitähän täällä aamulla epäiltiin.
(Siinä pyrkimyksessäsi olet kyllä onnistunut hyvin.)
Mä en kiusaa. Ärsyttää vaan yks winner ketä sotkee ja pilaa monet ketjut. Yrittää olla fiksumpi kuin muut. Halventaa toisia. On itte tosi yäk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Anonyymillä palstalla kiusaaminen on looginen mahdottomuus. Sinun viesteihisi saatetaan vastata kärkevästi, mutta kiusaamista se ei ole. Emmehän me edes tiedä, luetko kommentteja. Ja joka tapauksessa on täysin sinun itsesi vallassa päättää, mitä tänne kirjoitat ja mitä täältä luet.
Jos koet täällä tulevasti kiusatuksi, niin miksi ihmeessä et hakeudu toiselle foorumille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Anonyymillä palstalla kiusaaminen on looginen mahdottomuus. Sinun viesteihisi saatetaan vastata kärkevästi, mutta kiusaamista se ei ole. Emmehän me edes tiedä, luetko kommentteja. Ja joka tapauksessa on täysin sinun itsesi vallassa päättää, mitä tänne kirjoitat ja mitä täältä luet.
Jos koet täällä tulevasti kiusatuksi, niin miksi ihmeessä et hakeudu toiselle foorumille?
Tämä on totta. Kiusaaja tarvitsee aina yleisön, ja hakee itselleen vahvempaa sosiaalista asemaa kiusaamalla. Tällaisessa paikassa näitä tekijöitä ei välttämättä ole, lisäksi "kiusatulla" on täysi kontrolli asioihin, mitä oikeissa kiusaamisolosuhteissa ei koskaan ole. Foorumilla nokittelu on vain sananvaihtoa, kiusaamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Kertokaa? Ap