Teinin kanssa menee hermot!
Väittää että olen tiukkapipo. Nytkin huudattaa musiikkia ja töihin on huomenna lähtö. Ei ikinä siivoa jälkiään ja käyttää kenkiäkin sisällä. Aina olen opettanut käytöstapoja, mutta ei niistä välitä. Tänää huomautin että olisi voinut laittaa kevyemmät kengät jalkaan kun lähdimme ostamaan lahjaa. Suuttui ja lopulta annoin laittaa ne kauheat kengät.
Kommentit (32)
Otat penskan kiinni ja vedät housut kinttuihin ja anna piiskaa pyllylle. Älä lopeta kunnes pakarat punoittavat. HEHHEHEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:33"]Otat penskan kiinni ja vedät housut kinttuihin ja anna piiskaa pyllylle. Älä lopeta kunnes pakarat punoittavat. HEHHEHEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
En luota ruumiilliseen kuritukseen.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:33"]Otat penskan kiinni ja vedät housut kinttuihin ja anna piiskaa pyllylle. Älä lopeta kunnes pakarat punoittavat. HEHHEHEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote] En luota ruumiilliseen kuritukseen. ap
[/quote]
Pylly punaiseksi vaan!
Mikä ikä?.
.
Mulla 13-v. Käyttää kuulokkeita, kun mua rasittaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:41"]Mikä ikä?.
.
Mulla 13-v. Käyttää kuulokkeita, kun mua rasittaa.
[/quote]
16 vuotias tyttö.
16-vuotias ei oo enää teini, se on jo nuori.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:57"]
16-vuotias ei oo enää teini, se on jo nuori.
[/quote]
teini-ikäisiksi lasketaan 13-19 vuotiaat...
En ymmärrä. Olen itse 16-vuotias, ja kyllä, saatan välillä menettää hermoni ja sanoa pahasti, mutta siivoan aina jälkeni ja koskaan ei tulisi mieleenkään olla kengät jalassa sisällä tai huudattaa musiikkia. Käytän kuulokkeita ja suuttuessani lähinnä sanon pahasti ja vetäydyn omiin oloihini. Taitaa olla kasvatuksessa jotain vikaa, teini-ikä ei ole mikään tekosyy käyttäytyä miten haluaa.
Teini-ikä alkaa, kun vanhemmat heittäytyvät hankaliksi. Hehheh.
Vain kovat otteet auttavat tuollaisiin tapauksiin.
Aloita sillä, että kyseinen riiviö saa pestä oman huoneensa lattian nelinkontillaan, kielellään.
Tämän jälkeen laitat sen tekemään muut hommat ja lopuksi pidät hauskaa, eli pakotat riiviön putsaamaan kielellään suosikkikenkäsi ;D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:28"]
teini-ikä ei ole mikään tekosyy käyttäytyä miten haluaa
[/quote]
Indeed
T.17v
Mikset käske nukkumaan, kellohan on jo paljon.