miehen polttarikäytös
Saako mielestänne mies tanssia omissa polttareissaan vieraiden naisten kanssa, siis yökerhossa?
Kommentit (17)
Mun mielestä sallittua jos se ei siitä oo jatkunu.. tuskin se on mitään vetoo niihin pubiruusuihin tuntenu
Ei sarkastisia kommentteja kiitos. Ystäväni on aivan rikki nyt tästä ja nyt en oikein,tiedä, miten asiaan suhtautuisin..ja miten,häntä helpottaisin. Kaaso olen,itde
Täh? Miksi ei saisi jos housut kerran ovat päällä? Mikä siinä nyt niin kamalaa on?
Tanssia saa. Harrastaa kuivaseksiä keskellä tanssilattiaa ei.
Tanssia saa tietysti. Kunhan ei intiimisti tai jatketa siitä pidemmälle...
Saa tanssia. Onnellista avioliittoa vaan hääparille...
Ei missään tapauksessa! Muutenhan tuosta ei olisi mitään haittaa mutta polttareissa vieraiden naisten kanssa tanssiminen on anteeksiantamatonta. Miettisin vakavasti häiden perumista tai vähintään siirtämistä. Toisaalta lieventävä tekijä tässä on se, että toisen omistaa vasta papin aamenen jälkeen eli ehkä peli ei ole vielä menetetty.
Sori, ei nyt irtoa mitään millä voisit lohduttaa morsianta, joka on tuollaisesta rikki.. Onko hän kova ylireagoimaan muutenkin, vai olisiko kyse häästressistä? Taustalla jotain selittävää kuten miehen pettämistä, niin että luottamus ei ole normaalilla tasolla?
Polttarit ovat siirtymisriitti poikamieselämästä. Irroitellaan viimeistä kertaa kieli poskessa ja jätetään poikamiesskene näyttävästi. Osoitetaan maailmalle, mitä maailma mukamas menettää, tollolla tavalla. Jos tanssiminen on jäänyt tanssin asteelle ja flirtti flirtin asteelle niin ei siinä ole mitään pahaa. Kyseessä on yhden luvun sulkeminen elämästä.
Hankala tilanne minustakin..en osaa sanoa mitään lohduttaakseni..muutenkin,vähän sellainen fiilis, että ei morsiamel kovin hyvät suhteet miehen kavereihin, koska ne aika runsaasti käyttää viinaa. Ehkä sekin vaikuttaa, muista ns lapsuudentraumoista en tiedä, koska olemme tunteneet vasta pari vuotta
En ole ikinä ymmärtänyt tuota "jätetään hyvästit poikamieselämälle", yleensä kuitenkin jo ennen naimisiinmenoahan seurustellaan ja ollaan kihloissa, sitähän ollaan jätetty hyvästit poikamieselämälle jo aikoja sitten? Typerä perinne.
Kyl mä ton tanssin hyväksyisin mutta toisen naisen kanssa juttelemista en koskaan!
Meillä ei kumpikaan hyväksy vastakkaisen sukupuolen kanssa tanssimista, joten ei olisi ok. Tosin tuo hemmo ei edes yökerhoon menisi :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:07"]
Meillä ei kumpikaan hyväksy vastakkaisen sukupuolen kanssa tanssimista, joten ei olisi ok. Tosin tuo hemmo ei edes yökerhoon menisi :)
[/quote]
Mikä siinä tanssimisessa on niin paha?
Mä käyn klubeilla ja tanssin aina koko yön eri miesten ja naisten kanssa, eikä mun mues välitä tippaakaan. Tänä kesänäkin ollaan lähdössä Ibizalle kuukaudeksi ja mies varmaan chillailee kahviloissa ja baareissa kun mä revitän kuumimilla klubeilla. Välillä sit nähdään illalla jossain ja joskus ollaan koko ilta kimpassa. Ihan normaalia meille.
No herrajumala, EI TIETENKÄÄN!