Sain eilen käräjäoikeudesta 380€ laskun
Kuittasin sen pyyhkäisemällä persettä kaikkia osapuolia kunnioittaen. Toivottavasti kyseinen tälläkin ja monella muulla rohkeasti kasvonsa raadin arvosteltavaksi saanut mamma on tyytyväinen saamisiinsa. Onhan toki 380€ rahaa:D
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:38"]Kuittasin sen pyyhkäisemällä persettä kaikkia osapuolia kunnioittaen. Toivottavasti kyseinen tälläkin ja monella muulla rohkeasti kasvonsa raadin arvosteltavaksi saanut mamma on tyytyväinen saamisiinsa. Onhan toki 380€ rahaa:D
[/quote]
Jos se on sakko niin voithan sinä ottaa sen vankilassa muuntorangaistuksena.
????
eiköhän tuo summa mennyt ihan valtiolle, tollo
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:45"]
Mä sain käräjäoikeudesta 2400€ sakon.
[/quote]
Mitä teit? Tuntuiko missään? Mun 380€ lähinnä huvittaa ja kuittaan sen nätisti kierolla tavalla:D en edes aio kunnioittaa millään tavalla. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:38"]Kuittasin sen pyyhkäisemällä persettä kaikkia osapuolia kunnioittaen. Toivottavasti kyseinen tälläkin ja monella muulla rohkeasti kasvonsa raadin arvosteltavaksi saanut mamma on tyytyväinen saamisiinsa. Onhan toki 380€ rahaa:D [/quote] Jos se on sakko niin voithan sinä ottaa sen vankilassa muuntorangaistuksena.
[/quote]
Pitäiskö ihan huumorilla tehä noin:D ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:50"]
[/quote]
Mitä teit? Tuntuiko missään? Mun 380€ lähinnä huvittaa ja kuittaan sen nätisti kierolla tavalla:D en edes aio kunnioittaa millään tavalla. Ap
[/quote]
En kerro tarkemmin mutta auto meni lunastukseen ennen tuota eikä vakuutusyhtiökään maksanut. Meni Visalla maksuun. Tosin koko hommasta vieläkin vähän ulosotossa kun ei riittänyt rahat auton lunastushintaan pitkällä aikavälillä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:38"]Kuittasin sen pyyhkäisemällä persettä kaikkia osapuolia kunnioittaen. Toivottavasti kyseinen tälläkin ja monella muulla rohkeasti kasvonsa raadin arvosteltavaksi saanut mamma on tyytyväinen saamisiinsa. Onhan toki 380€ rahaa:D [/quote] Jos se on sakko niin voithan sinä ottaa sen vankilassa muuntorangaistuksena.
[/quote]
Pitäiskö ihan huumorilla tehä noin:D ap
[/quote]
No se on sun oikeus ja valinta. Taidat vain olla ainoa ketä se naurattaisi vaikka kuinka huumorilla tekisit :)
Jos se on sakko, niin eihän sun sitä tarvii maksaa. Anna mennä vaan ulosottoon, kyllä ne rahat sulta ottaa, korkoineen.
Ketä herjasti? Kauanko meni prosessissa?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:38"]Kuittasin sen pyyhkäisemällä persettä kaikkia osapuolia kunnioittaen. Toivottavasti kyseinen tälläkin ja monella muulla rohkeasti kasvonsa raadin arvosteltavaksi saanut mamma on tyytyväinen saamisiinsa. Onhan toki 380€ rahaa:D [/quote] Jos se on sakko niin voithan sinä ottaa sen vankilassa muuntorangaistuksena. [/quote] Pitäiskö ihan huumorilla tehä noin:D ap [/quote] No se on sun oikeus ja valinta. Taidat vain olla ainoa ketä se naurattaisi vaikka kuinka huumorilla tekisit :)
[/quote]
Totta mutta olishan se avartava kokemus muiden joukossa:D ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:46"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:38"]Kuittasin sen pyyhkäisemällä persettä kaikkia osapuolia kunnioittaen. Toivottavasti kyseinen tälläkin ja monella muulla rohkeasti kasvonsa raadin arvosteltavaksi saanut mamma on tyytyväinen saamisiinsa. Onhan toki 380€ rahaa:D [/quote] Jos se on sakko niin voithan sinä ottaa sen vankilassa muuntorangaistuksena. [/quote] Pitäiskö ihan huumorilla tehä noin:D ap [/quote] No se on sun oikeus ja valinta. Taidat vain olla ainoa ketä se naurattaisi vaikka kuinka huumorilla tekisit :)
[/quote]
Huoh...
Vankilaan pääsee sakkoja suorittamaan ainoastaan jos ulosmitattavaa ei ole.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:55"]Jos se on sakko, niin eihän sun sitä tarvii maksaa. Anna mennä vaan ulosottoon, kyllä ne rahat sulta ottaa, korkoineen.
[/quote] Käräjäoikeuden määräämät sakot muutetaan vankeudeksi jos niitä ei maksa.
Ja ap:lle tiedoksi että jos nyt aiot mennä ihan läpällä sakkosi istumaan, niin se tulee vaikuttamaan sun tulevaisuuteen ikävästi... jos vaikka meinaisit joskus töihin...tosin kyllä vaikutat elämäntapasossupummilta.
Mua joskus vitutti sakkojen maksaminen ja sanoin ulosottomiehelle että laittaa muuntoon menen mielummin vankilaan pariksi viikoksi,mutta ei onnistunut,töissä jos on niin ulosmittaavat,ei saanut mennä linnaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:55"]Jos se on sakko, niin eihän sun sitä tarvii maksaa. Anna mennä vaan ulosottoon, kyllä ne rahat sulta ottaa, korkoineen. [/quote] Käräjäoikeuden määräämät sakot muutetaan vankeudeksi jos niitä ei maksa. Ja ap:lle tiedoksi että jos nyt aiot mennä ihan läpällä sakkosi istumaan, niin se tulee vaikuttamaan sun tulevaisuuteen ikävästi... jos vaikka meinaisit joskus töihin...tosin kyllä vaikutat elämäntapasossupummilta.
[/quote]
En mä taida... jos kuittais seuraavasta tilistä, eipä se mun metsästä montaa puuta ole pois:D ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:50"]
[/quote]
[/quote]
En kerro tarkemmin mutta auto meni lunastukseen ennen tuota eikä vakuutusyhtiökään maksanut. Meni Visalla maksuun. Tosin koko hommasta vieläkin vähän ulosotossa kun ei riittänyt rahat auton lunastushintaan pitkällä aikavälillä.
[/quote]
Ihme kitinää noin pienestä summasta. Samaa luokkaa maksoin joskus pienestä omaan käyttöön kasvatuksesta. Se ei kuitenkaan oikeastaan ollut rikos. Teko kun koski vain itseäni. Luottotietoja ei kannata pikkujuttujen takia menettää. Jotain rotia pitää olla että vastaa omista teoistaan. Laista voi olla sitten mitä mieltä onkaan.