12 silmien ja hiustenväri-yhdistelmää, mikä kaunein yleensä?
punainen tukka + siniset silmät
punainen tukka + vihreät silmät
punainen tukka + ruskeat silmät
vaalea tukka + siniset silmät
vaalea tukka + vihreät silmät
vaalea tukka + ruskeat silmät
ruskea tukka + siniset silmät
ruskea tukka + vihreät silmät
ruskea tukka + ruskeat silmät
musta tukka + siniset silmät
musta tukka + vihreät silmät
musta tukka + ruskeat silmät
Kuvan puuttuessa, jos kuvittelet nuo mielessäsi, mistä tykkäät eniten? :)
Kommentit (62)
Ruskeista silmistä en jostain syystä pidä, siniset ja vihreät jotenkin "sielukkaammat", oli hiusten väri mikä tahansa :)
Tummien hiusten ja vihreiden silmien yhdistelmä vie jalat alta ;)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:06"]Jos kaikki hiustenvärit ovat ihan omaa väriä niin sitten vaaleat hiukset + siniset silmät, mustat hiukset + siniset silmät ja punaiset hiukset + vihreät silmät.
[/quote]
Mistäs löydät aidot mustat hiukset ja siniset silmät :D
blondi sinisillä silmillä, mustatukkainen vihreillä silmillä
Minulla ja äidilläni on tummanruskeat hiukset ja vaaleanharmaat silmät. En tiedä, olisivatko silmämme enemmän siniset vaiko vihreät jos täytyy valita jompikumpi.
punainen + vihreä
vaalea + ruskea
ruskea + ruskea
musta + sininen
Kaikki ovat hyviä, mutta itse en pidä tummanruskeasta/mustasta tukasta yhdistettynä ruskeisiin silmiin.
Punapäät millä vain silmienvärillä
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:06"]Jos kaikki hiustenvärit ovat ihan omaa väriä niin sitten vaaleat hiukset + siniset silmät, mustat hiukset + siniset silmät ja punaiset hiukset + vihreät silmät. [/quote] Mistäs löydät aidot mustat hiukset ja siniset silmät :D
[/quote]
Mun miespuolisella ystävällä on. Laitoinkin vastauksen jo tuonne, että se on suosikkiyhdistelmäni. Silmät on vielä oikein sellaiset turkoosin tai jäänsiniset.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:06"]Jos kaikki hiustenvärit ovat ihan omaa väriä niin sitten vaaleat hiukset + siniset silmät, mustat hiukset + siniset silmät ja punaiset hiukset + vihreät silmät. [/quote] Mistäs löydät aidot mustat hiukset ja siniset silmät :D
[/quote]
Googleta esim. Adriana Lima. Nämä ovat ihan hänen omat värinsä, ei piilareita tms.
http://data2.whicdn.com/images/14164677/original.jpg
Värjätyt punaiset eivät ole hyvännäköiset
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:38"]
[/quote]
Mun miespuolisella ystävällä on. Laitoinkin vastauksen jo tuonne, että se on suosikkiyhdistelmäni. Silmät on vielä oikein sellaiset turkoosin tai jäänsiniset.
[/quote]
Tiedän myös yhden miehen tällä yhdistelmällä. Lisäksi iho hyvin vaalea.
Musta tukka+siniset silmät miellyttää itseäni eniten, omistan juuri kyseisen kombon
N20
Todella tummanruskeat silmät ja hiukset mitä väriä vain. Lisäksi tummansiniset silmät on kauniit. Haaleista väreistä silmissä en tykkää.
vaalea tukka + siniset silmät
vaalea tukka + vihreät silmät
Vaaleat hiukset ja siniset silmät.. Aah! Kauneutta
Niiiiiiin muttaku mulla on tummanruskea tukka ja sinivihreät silmät.
(aito) musta + vihreä