Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paperiliitto pyytää jäseniltään 100 e per kk extratukea
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
AI ne verottomat kojamo-miljoona-osingot olikin tarkoitettu vain ay-pomojen palkankorotuksiin ja bonareihin?
Vierailija kirjoitti:
AI ne verottomat kojamo-miljoona-osingot olikin tarkoitettu vain ay-pomojen palkankorotuksiin ja bonareihin?
Ilmeisesti. Hienoa edunvalvontaa kun menee sekä työpaikka että rahat liiton uhitellessa omia valtataistelujaan duunarien työn kustannuksella.
Alue: Aihe vapaa
Joo loppuu rahat liitossa