Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko av-mamma loisii miehensä lompakolla? (ev)

Vierailija
07.06.2015 |

Kertokaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään uranainen, mutta mielestäni terveen aikuisen ihmisen pitäisi kyetä itsensä elättämään. Maksamme kaiken yhdessä tarvitun puoliksi, omat menot menee sitten omasta pussista. Koska mulla on vähän pienempi palkka, elän sitten vähemmällä. Toisen rahoilla en ala juhlimaan.

Vierailija
22/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:32"]

Haluaako kaikki naiset oikeasti varakkaan elättäjämiehen ja nk. uranaiset ovat niitä, jotka eivät ole sellaista löytäneet ja siksi haukkuvat muita?

[/quote]

Kieltämättä joskus kotiäitinä tuntuu siltä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe loisivani. Pummaan joskus kahvirahaa.

Vierailija
24/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:40"]En ole mikään uranainen, mutta mielestäni terveen aikuisen ihmisen pitäisi kyetä itsensä elättämään. Maksamme kaiken yhdessä tarvitun puoliksi, omat menot menee sitten omasta pussista. Koska mulla on vähän pienempi palkka, elän sitten vähemmällä. Toisen rahoilla en ala juhlimaan.
[/quote] No sinähän olet palstan miesten unelmanainen.

Vierailija
25/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vähän "pakon sanelemana", olemme 15 vuoren aikana asuneet kolmessa eri maassa ja viidessä eri kaupungissa. Homma toimii paremmin, kun minä olen olut kotona matkan varrella syntyneiden lasten kanssa

ei ehkä ideaalitilanne, mutta menee se elämä eteenpäin näinkin

Vierailija
26/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan osannut loisia. Yh. Työssäkäyvä. Vapaa tekemään mitä huvittaa. En ymmärrä leskeneläkettä enkä sitä että eletään miehen pussilla. Liian ylpeä ja omanarvontuntuinen. Seksin on oltava hyvää ja miehen mukava, muuten saa lähteä, on varaa valita ja vaihtaa. Mutta toisaalta kaikki arkinen on maksettava ja tehtävä yksin.

Vierailija
27/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä moniko mamma loisii miehensä kukkarolla. Itse en tee sitä, mies loisii lähinnä minun kukkarolla. Kiertoon lähdössä tosin, sillä äänesti persuja.

Vierailija
28/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:32"]Onko se loisimista - kumpikin kokee hyötyvänsä yhtä paljon. [/quote] Av:n mukaan on, vaikka laki sanoo muuta. Avo/aviopuolisoilla on velvollisuus elättää toisensa. -7

[/quote]

Ei muuten ole. Tai kerro se lakipykälä? Miksi et itse hankkisi elantoasi?
[/quote]

Avioliittolain 46 ja 47 pykälät. Toki velvollisuus koskee molempia.

Vierailija
29/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:32"]Onko se loisimista - kumpikin kokee hyötyvänsä yhtä paljon. [/quote] Av:n mukaan on, vaikka laki sanoo muuta. Avo/aviopuolisoilla on velvollisuus elättää toisensa. -7

[/quote]

Ei muuten ole. Tai kerro se lakipykälä? Miksi et itse hankkisi elantoasi?
[/quote]

Avioliittolain 46 ja 47 pykälät. Toki velvollisuus koskee molempia.
[/quote] 7 jatkaa, että avopuolisoilla on kelan mielestä elatusvelvollisuus, joten vaikuttaa puolison tulot joihinkin tukiin. Ja minä olen opiskelija. Plus että meidän parisuhteessa kumpikaan ei koe loisivansa toisen lompakolla.

Vierailija
30/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loisi, kun ei ole miestä, mutta ihan häpeilemättä voin myöntää, että mielelläni loisisin miehen lompakolla.

Vierailija
31/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kait oikeasti loisiii? Mielestäni ei ole loisimista vaikka vain mies tienaisi jos nainen kuitenkin hoitaa sitten kotityöt, lapset jne. Loisijoita on "pitkäkyntiset blodit ankkahuulineen" joilla mies elättää ja muija vaan viilailee kynsiään...jos sitäkään.

Vierailija
32/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies työttömänä jo kaksi vuotta ja minä työssä. Mies tuskin tulee saamaan töitä ikänsä takia, on yli 50. Joten näillä mennään luultavasti eläkeikään asti. Ollaan kuitenkin molemmat tyytyväisiä elämään ja liittoomme joten ei hätiä mitiä. Ei ole loisimisen tuntua nyt työttömyyden aikana kuten ei ollut minun äitiyslomienkaan aikana. Se elättää kummalla on rahaa. Kaikki on yhteistä.

Vierailija
33/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on erittäin pienet tulot, minä olen melko hyväpalkkainen. Hän ei todellakaan loisi, vaan sovimme naimisiin mennessämme että talous on yhteinen. Yhdessä pärjäämme kuitenkin paljon mukavammin kuin jos molemmat asuisimme yksin. Tulotilanteet voivat sitä paitsi muuttua elämän varrella moneen otteeseen.

Vierailija
34/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipäs ole tarvetta loisia. Olen paremmin koulutettu kuin mieheni ja tienaan enemmän. Meillä on molemmilla omat tilit. Yhteiset kulut hoidamme kimpassa. Tällä hetkellä taidan minä maksaa niistä isomman osan. Mutta emme kumpikaan laske sentilleen kuluja. Ei ole tarvetta.

Vierailija
35/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti sanoisi loisivani mieheni lompakolla mutta miehelläni on minua parempi palkka ja rahamme ja elintasomme perheessämme on silti sama. Kumpikin tehdään yhtä pitkää työpäivää, vastuu ja stressi samassa suhteessa mutta miehellä tosiaan parempi palkka ja jossakin vaiheessa aloitan opinnot uudelleen ja tällöin joudun osittain jo sitten enemmänkin hänen lompakollaan painamaan kun tuloni tippuvat.

Vierailija
36/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä loisin, mutta kasvatan myös meidän yhteisiä lapsia. Just mies toi mulle kaupasta tullessaan suklaalevyn, kun "on niin kiva että peset mun alushousuja". :D

Mikäli kaikki menee suunnitelmien mukaan niin tulevaisuudessa mulla on rahakkaampi ammatti kuin miehellä. Silloin mä maksan enemmän, tietenkin.

Vierailija
37/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:40"]

En ole mikään uranainen, mutta mielestäni terveen aikuisen ihmisen pitäisi kyetä itsensä elättämään. Maksamme kaiken yhdessä tarvitun puoliksi, omat menot menee sitten omasta pussista. Koska mulla on vähän pienempi palkka, elän sitten vähemmällä. Toisen rahoilla en ala juhlimaan.

[/quote]

Teillä sitten ihan kaikki kotihommatkin menevät puoliksi, vai?

Vierailija
38/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:34"]Minä. En ole koskaan käynyt töissä. En tee myöskään kotitöitä. Mies käy kaupassa ja laittaa ruuat töistä tullessaan. Tuo minulle myös viiniä ja kukkia.
Siivoja käy kerran viikossa. Pyykit viedään pesulaan.
Ihan hyvä mies. Seksiä voisi olla enemmän
[/quote]. Miten saat päivät kulumaan?

Vierailija
39/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on yhteisö ja perheellä on yhteiset rahat. Mies maksaa enemmän laskuja ja mulla on enemmän kotitöitä.

Se maksaa jolla rahaa on.  No mä olenkin vaan ollut 20v. mun miehen kanssa. Myös joskus mun saama perintö on meidän perintö.

Johan olisi helvetillistä jos menot puolitetaisiin ja sitten laskettaisiin kuka maksaa mitäkin lasten menoista. Täytyykin pyytää mieheltä 200 euroa kuopuksen puhelimesta. Niin on se sitten puolitettu, kun maksaa 400 euroa.

Vierailija
40/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:34"]Minä. En ole koskaan käynyt töissä. En tee myöskään kotitöitä. Mies käy kaupassa ja laittaa ruuat töistä tullessaan. Tuo minulle myös viiniä ja kukkia.
Siivoja käy kerran viikossa. Pyykit viedään pesulaan.
Ihan hyvä mies. Seksiä voisi olla enemmän
[/quote]. Miten saat päivät kulumaan?
[/quote]

Surffailen netissä ja löhöilen sohvalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi