Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko av-mamma loisii miehensä lompakolla? (ev)

Vierailija
07.06.2015 |

Kertokaa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:29"]

Ei miestä. Itsellä pullea pankkitili.

[/quote]

Perijätär-aivokirurgi miljardööri ?
[/quote]

Ei edes miljonääri, mutta kyllä sen allekin hyvin pärjää. Perijätär-ekonomi.
[/quote]
Jutuista päätellen kuitenkin egonomi

Vierailija
42/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:54"]

Perhe on yhteisö ja perheellä on yhteiset rahat. Mies maksaa enemmän laskuja ja mulla on enemmän kotitöitä.

Se maksaa jolla rahaa on.  No mä olenkin vaan ollut 20v. mun miehen kanssa. Myös joskus mun saama perintö on meidän perintö.

Johan olisi helvetillistä jos menot puolitetaisiin ja sitten laskettaisiin kuka maksaa mitäkin lasten menoista. Täytyykin pyytää mieheltä 200 euroa kuopuksen puhelimesta. Niin on se sitten puolitettu, kun maksaa 400 euroa.

[/quote]

Näin minäki ajattelin. Että perhe on yhteinen yritys jonka eteen molemmat työskentelee. Ja että rahoista ja menoista sovitaan yhdessä. Mikä on mun, on sunkin - näin ajattelin. Mutta miespä ajatteli, että mikä on mun on hänenkin ihan kysymättä vain. Hän pisti rahat haisemaan eikä yhtään ajatellut huomista, ei vaikka monesti asiasta puhuimme ja asiaa pyörittelimme. Seuraavana päivänä piti taas saada jokin vatkain tai piuha tai kodinkone. Jaksoin silti uskoa, että aikani kun puhun ja opastan, rahankäyttöön tulee järki. Matkan varrella kuitenkin tuli aallonpohja minulle henkisesti enkä jaksanut puoleen vuoteen kovin rahahanoja kiristää. Lopputulemana olimme lähes vararikossa. Kukaan ei loisinut, mutta mieheni kulutti kaiken ja vähän enemmänkin. En nähnyt enää muuta ratkaisua kuin lähteä. 

Nyt elän parempaa, joskin tiukahkoa elämää. Ex-mieheni elää veloiksi vaikka tienaa puolitoista kertaa sen mitä minä. Tänäkään päivänä en tajua, mihin hän rahansa hassaa, mutta toisaalta se ei olekaan minun ongelmani - enää. Paitsi niinä päivinä, kun hän yrittää vongata minulta rahaa lainaan. Enää ei onnistu. Onneksi meillä ei ole yhteistä jälkikasvua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin sisältöä siellä hänen lompakossaan. Minä tuon suurimman osan rahasta taloon ja myöskin otan päävastuun sen käytöstä miehen peliriippuvuuden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan