Tarvitsen juhlamekon. Suosittele valmistajia!
Tarvitsen juhlavan mekon huhtikuun lopulle. Suosittele minulle merkkiä, jonka tuotteista voisin löytää hyvän. Vaatimukset ovat seuraavat:
- Koko n. 44
- Hinnalla ei väliä
- Mielellään eurooppalaista tuotantoa eikä missään nimessä mitään trikoota/pellavaa/peruspuuvillaa
- Täytyy olla hihat vähintään olkavarren puoliväliin
- Voi olla yksivärinen tai kuosillinen, mutta ei mitään todella romanttista kukkakuviota
- Selkeät linjat
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Etsi puskaradion kautta joku hyvä ompelija, jolla ei välttämättä ole ollenkaan omaa liikettä. Sellaisia on paljon, jotka osaavat tehdä upeita vaatteita.
Tämä oli ensin mielessä ja etsinkin alustavasti sellaista. Muutamalle laitoin viestiä, mutta eivät ottaneet vastaan tällaisia tilaustöitä tai sitten olivat liian buukattuja. Valmiin mekon pieneen muokkaamiseen, esim. lyhentämiseen, kuulemma olisi aikaa. Ap
Nostan, jos nyt löytyisi enemmän vinkkejä.
Tilasin mekon häihin Bubbleroomilta.
Onko sulla vyötärö
Onko isot tisssit
Mikä on vartalon muoto
Andiata ja katsopa malleja ja merkkejä PeterHahn verkkokaupasta.
Näitä suosittelisin: Chanel, Valentino, Hermès, J-P Gaultier.
Tosin saattaa olla että noin isoja kokoja ei kovin laajaa valikoimaa löydy.
Kannattaako noin läskin mihinkään juhliin mennäkään?
Zalandolta löytää netin kautta merkkivaatteita pilkkahintaan.
The Pretty Dress Companylla on ihania, hyvälaatuisia mekkoja. Myös sellaisia, joissa on puolipitkät hihat. Kellohelmaiset voi olla helmasta pitkiä, jos olet itse lyhyt, mutta keskipituiselle ja pitkälle hyvän pituisia. Melkein kaikissa mekoissa on imarteleva, muhkut siloittava vuoritus. Minulla on useita mekkoja heiltä, tosin ihan työkäyttöön, mutta menevät juhliinkin.
Vierailija kirjoitti:
My Olsson
Nämä olisi kuoseiltaan kivoja, mutta aivan älyttömän lyhyitä! Kävin kerran liikkeessä kokeilemassa.
Ap, katso Esprit, Sokoksen ja Stockan edustamat merkit, Andiata (on kyllä aika pientä kokoa), Voglia, Uhana (jos tyyli viehättää).
Etsi puskaradion kautta joku hyvä ompelija, jolla ei välttämättä ole ollenkaan omaa liikettä. Sellaisia on paljon, jotka osaavat tehdä upeita vaatteita.