Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka suomalainen julkkisnainen on mielestäsi karismaattinen?

Vierailija
07.06.2015 |

ketä suomalaista julkkisnaista pidät karismaattisena?

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:24"]

Luojan kiitos minä elän ihan eri maailmassa missä 99% palstalaisista. Mutta ihan ensimmäisenä, miten on ylipäätään mahdollista, että täällä nimetään tuollaisia naisia samaan lauseeseen 'karisman' kanssa? Pitäisi melkein perustaa ketju, jossa pohditaan av-mammojen ja jonnejen taustoja ja motivaatiota.

Minua raavasta komeaa miestä kirpaisee sydämen alta ja syvältä sielusta, kun joku nimeää ylipäätään missään asiayhteydessä Jenni Vartiaisen, Anna A:n, Martinan, Kiinteistö-Kaisan, erityisesti Paula Vesalan ym. chattijuontajia ja krista kososia sun muita pihla viitalaa. On täysin sama, mitä näissä henkilöissä on ja mitä ei ole, mutta karismasta ei ole tietoakaan, yrittäkää hyvät ystävät ymmärtää tämä asia. Jenni Vartiainen on kenties suomen paperinohuin 'taiteilija'. Hyvännäköisiä ja hotttteja voi olla joku noista, mutta karismaattisia my ass!

Kiva sen sijaan, että joku mainitsi Arja Korisevan ja Satu Silvon. Itse lisäsin vielä Marimekon Kirsti Paakkasen. Nuo suurin osa listalla olevista nimistä on jotain pikkuvanhoja kaiken saaneita ei-yhtään-elämää nähneitä pissiksiä, he eivät edes ymmärrä sellaista asiaa kuin karisma. Sen lisäksi yrittävät olla kovia ja kuuleja ja hotteja sun muuta, mutta mitä kenelläkään noista listaamista naisista on annettavaa sen jälkeen kun valot sammuvat ja musiikki hiljenee??

[/quote]

Edelleen sanoisin, että kuten kauneus niin myös karisma on katsojan silmissä. Kun Jenni Vartiainen tulee johonkin tilaan tai huoneeseen keikan jälkeen, hänet kyllä huomataan ilman että on koko ajan suuna päänä kikattelemassa (kuten joku Paula Vesala). Olen kokenut tuon asian ainakin 10 kertaa työni puolesta. Mutta se on minun kokemus ja sinä voit toki olla eri mieltä. En silti usko että on absoluuttista karismaa jonka vain sinä yksin päätät.

Vierailija
2/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on eri maku kuin 'karismapoliisilla'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Drockila

Vierailija
4/131 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta Tuksu <3

Vierailija
5/131 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen, Chisu ja Anna Abreu nyt ainakin! :-)

Vierailija
6/131 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agneta Fjällhorst

Vierailija
7/131 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Lahtine. Malauta siinä on Nainen!

Vierailija
8/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kysymyksen ja ensimmäinen joka tuli mieleen on Satu Silvo. Siinä naisessa on jotain vangitsevaa.

Vierailija
9/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Voutilainen

Vierailija
10/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:24"]Luojan kiitos minä elän ihan eri maailmassa missä 99% palstalaisista. Mutta ihan ensimmäisenä, miten on ylipäätään mahdollista, että täällä nimetään tuollaisia naisia samaan lauseeseen 'karisman' kanssa? Pitäisi melkein perustaa ketju, jossa pohditaan av-mammojen ja jonnejen taustoja ja motivaatiota.

Minua raavasta komeaa miestä kirpaisee sydämen alta ja syvältä sielusta, kun joku nimeää ylipäätään missään asiayhteydessä Jenni Vartiaisen, Anna A:n, Martinan, Kiinteistö-Kaisan, erityisesti Paula Vesalan ym. chattijuontajia ja krista kososia sun muita pihla viitalaa. On täysin sama, mitä näissä henkilöissä on ja mitä ei ole, mutta karismasta ei ole tietoakaan, yrittäkää hyvät ystävät ymmärtää tämä asia. Jenni Vartiainen on kenties suomen paperinohuin 'taiteilija'. Hyvännäköisiä ja hotttteja voi olla joku noista, mutta karismaattisia my ass!

Kiva sen sijaan, että joku mainitsi Arja Korisevan ja Satu Silvon. Itse lisäsin vielä Marimekon Kirsti Paakkasen. Nuo suurin osa listalla olevista nimistä on jotain pikkuvanhoja kaiken saaneita ei-yhtään-elämää nähneitä pissiksiä, he eivät edes ymmärrä sellaista asiaa kuin karisma. Sen lisäksi yrittävät olla kovia ja kuuleja ja hotteja sun muuta, mutta mitä kenelläkään noista listaamista naisista on annettavaa sen jälkeen kun valot sammuvat ja musiikki hiljenee??
[/quote]

Mistäpä sinä tiedä kuinka paljon nuo mainitsemasi naiset ovat elämää nähneet? Martinallakin on ollut aika rankkaa, sisko kuolee henkirikoksen uhrina, ei sellaista kovin moni joudu kokemaan elämänsä aikana. Tai muut noista naisista, Kaisallakin käsittääkseni rankkoja juttuja taustalla. Eli on melkoisen ylimielistä kirjoittaa toisista ihmisistä noin.

Ja oikein hienoa että elät eri maailmassa kuin 99% palstalaisista:D Se on ihan helpottava tieto ettei tarvitse kaltaiseesi besserwisseriin törmätä livenä.

Vierailija
11/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Pohtamo

Vierailija
12/131 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:09"]

Jenni Vartiainen, Chisu ja Anna Abreu nyt ainakin! :-)

[/quote]

No siis Jenni ja Chisu kyllä mutta tuo kusipäinen kääpiö on kaukana karismasta!

Vierailija
13/131 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/131 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:24"]

[/quote]

Sinun kommenttisi on täysin ala-arvoinen, vittumainen ja ylimielinen. Harvinaisen törkeä jopa tämän palstan kommentiksi. Mistä helvetistä sinä muka tiedät, mitä nämä mainitut naiset ovat elämässään kokeneet ja nähneet? Kaikki vaan eivät revittele yksityisasioillaan julkisuudessa (Jenni Vartiainen, Pihla Viitala). Ja koska et ikinä ole esim. Jenni Vartiaisen keikalla käynyt etkä häntä henkilökohtaisesti tunne lainkaan, miten kehtaat sanoa häntä "paperinohueksi"? 

Mielestäni ehdoton edellytys ihmisen nimeämiseksi karismaattiseksi tai ei, on tämän ihmisen TAPAAMINEN henkilökohtaisesti livenä, ei mielipiteiden muodostaminen pelkän julkisuuskuvan perusteella. Jos inhoat tiettyjä julkkiksia (kuten selvästi teet), voisit edes yrittää kunnioittaa niiden mielipiteitä jotka näitä ihmisiä tuntevat henkkoht etkä pitäisi omaa ohutta mielipidettäsi ainoana oikeana. Halveksin sinun kaltaisiasi ihmisiä.

Vierailija
15/131 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina Halkola

Vierailija
16/131 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson ja Laura Haimila :) Dammnn ;D

Vierailija
17/131 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi Nyytäjä. Dramaturgi, kolumnisti, kirjailija. Asuu Ranskassa osan vuotta. Tietääköhän kukaan täällä kuka on, kun ei ole ollut Idolsissa tai tv-viihteessä, harvemmin myöskään Seiskan palstoilla.

Vierailija
18/131 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,häntä tarkoitin.Olin oppikoulussa samaan aikaan kun Leena Palomäestä jo puhuttiin julkisuudessa.Isäni ihaili nuoren naisen sinnikkyyttä ja seurasimme hänen saavutuksiaan koko perheen voimalla.

Vierailija
19/131 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Sid

Vierailija
20/131 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arja Koriseva