Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HERMOT MENEE NAAPURIIN!

Vierailija
07.06.2015 |

Yläkerran naapuri imuroi ihan joka päivä ja kopistelee mattoja parvekkeella, siitä aiheutuu ihan järkyttävää kolinaa ja kalinaa! Juurikun olen nukahtanut pv unille niin heti alkaa kolina ja oma koirani rupeaa haukkumaan! Olen kirjoittanut lapun hänelle, mutta eipä ole lopettanut. Mielestäni riittäisi ihan hyvin kerran viikossa siivous. Mikä avuksi?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... mene vaikka puhumaan naapurillesi.

Vierailija
2/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö se sinun koira ärsyttää kun se haukkuu jokaiselle äänelle. Jos sieltä joku lähtee niin sinun koira. Ei ole sallittua häiritä naapureita tuolla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen tarvitse mitään päiväunia.

Vierailija
4/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ok-taloon jos et kestä elämän ääniä. Siivous on normaali asia.

Vierailija
5/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa yläkerran naapuri!!!! Aina kun olen mennyt pv unille niin rakki alkaa haukkumaan!!

Vierailija
6/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki korvatulpat. Naapurillasi on oikeus imuroida ja siivota klo 07-22. Minäkin imuroin joka päivä, koska meillä on karvaisia lemmikkejä. Ihmisillä on erilaiset siisteyskäsitykset, se, mikä riittää sinulle, ei ilmeisesti riitä naapurillesi, eikä riittäisi minullekaan.

Tuttuni yläkerrassa imuroidaan pari-kolme kertaa päivässä, revi siitä.

Opetat koirasi sietämään imurin ääntä haukkumatta. Vaikkapa imuroimalla itse useammin. Haukkuva koira kerrostalossa on melko ikävä.

Vierailija
7/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen unet, koska muuten olen todella nuutunut koko päivän. Kyllä koirani olisikin hiljaa jos hän ei kolistelisi! Olen sanonut myös naamatusten asiasta mutta hän vain tuhahtaa. AP

Vierailija
8/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:47"]Ei aikuinen tarvitse mitään päiväunia.
[/quote]
Todellakin tarvii!

Vierailija
9/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joa imuroida tarvitsee joka päivä ostakaa rikkalapio ja harja. Syökää keittiössä pöydän ääressä niin ei tule murusia. AP

Vierailija
10/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh.. No nyt tuli naapuriprovolle selkeä raja.

Hengitä ja yritäppä uudestaan. Tällä kertaa vähän realistisemmin kiitos.

Vierailija
11/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä taloyhtiön järjestysmääräykset kieltävät mattojen tomuttamisen omalta parvekkeelta, huoneiston parvekkeella on sallittu liinavaatteiden puistelu ja vaatteiden tuulettaminen kaiteiden sisäpuolella.

Vierailija
12/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole mikään provo, olen tosissani. Sinunko mielestä naapurit ei voi häiriintyä siivoamisesta? Ap

Vierailija
13/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:54"]Yleensä taloyhtiön järjestysmääräykset kieltävät mattojen tomuttamisen omalta parvekkeelta, huoneiston parvekkeella on sallittu liinavaatteiden puistelu ja vaatteiden tuulettaminen kaiteiden sisäpuolella.
[/quote] Aijaa, pitääpä mainita asiasta hänelle tänään. Ap

Vierailija
14/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:56"]

Ei muuten ole mikään provo, olen tosissani. Sinunko mielestä naapurit ei voi häiriintyä siivoamisesta? Ap

[/quote]

Heh. No sitten sun paikkas olis jossain avohoitopuolella... Tai itse asiassa taidat olla jo, kun vapaana asut ;)

Vierailija
15/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin hiuksia tippuu sen verran päästä, että lähes joka päivä imuroitava. Mattoja ei juuri ole, eikä muutenkaan tapana niitä viedä parvekkeelle. En suoraan sanottuna välittäisi vittuakaan jos naapuri nillittäisi asiasta. Saan kyllä siivota joka päivä, eikä kukaan mahda yhtään mitään sille asialle.

Vierailija
16/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista vielä taloyhtiön säännöt ennenkuin menet valittamaan mattojen tamppaamisesta. Meillä se on kyllä kiellettyä, mutta kaikkialla ei välttämättä ole. En kyllä haluaisi asua sellaisen ihmisen alapuolella kuka tomuttaisi mattoja parvekkeella. Kaikki leviäisi alaspäin

Vierailija
17/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap ei ole minun naapurini. Menisi hermot haukkuvaan koiraan.

Vierailija
18/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa harja niin ei tarvitse imuroida! Säästätte naapureitanne ja sähköä samalla. Onko sulla 11 huono itsetunto? Ap

Vierailija
19/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroiko naapuri aina tiettyyn aikaan päivästä? Vai siivoaako se koko päivän? :o

Vierailija
20/60 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran hyvän itsetunnon omaan, että voisin pestä vaikka ikkunatkin joka päivä, jos sille päälle sattuisin. Sekin varman hamittaa, kun vesi roiskuu sun ikkunoille ja kauhea kolina kulkee pattereita pitkin sun luokse.

Sinulle suosittelen oman elämän hankkimista ja jonkinasteista relaamista. Opeta se koiras myös käyttäytymään, sillä ongelmien sattuessa tapojensa muuttaja on sinä, eikä ihminen joka imuroi päivittäin. Kerron vielä vinkiksi, että päiväunet ovat tarpeettomat, jos opettelet nukkumaan yöaikaan tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi