Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulle on tullut yhtäkkiä paljon finnejä?

Vierailija
07.06.2015 |

Aina on ollut hyvä iho mulla ja nyt on alkanut viime kuukausina tupsahtelemaan finnejä. Otsa on ihan täynnä pieniä ihonvärisiä/hieman vaaleanpunaisia näppyjä, niitä ei pysty puristamaan ja ne eivät tunnu häviävän ollenkaan. Etenki ne vaivaavat kun ihan koko otsassa niitä älyttömästi..Sitten nenän ja suun alueelle myös, muutamia poskiin. Ei ole sellaisia isoja mollukoita joista sais puristamalla mätää ulos, vaan melko pieniä ja punaisia kuitenkin. Todella huolestuttavaa että yhtäkkiä niitä on tullut. Mikä voisi olla vikana? Olen 20-vuotias. Enkä nuku meikit naamassa ikinä ja puhdistan naaman päivittäin kaksi kertaa. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiän akne

Vierailija
2/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaihtanut ihonhoitotuotteita tai ruokavaliota? Voi johtua kuivumisestakin, jos jättäisit aamupuhdistuksen väliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 38-v sama vaiva. Lääkäri puhui ihotulehduksesta, ja määräsi antibioottisalvaa. Aamuin illoin pesu Avecydillä (aknetuote) illalla Humektania ja aamulla clindomysiiniä (antibioottisalva). Olen tehnyt tätä nyt viikon, ja iho on jo parempi.

Vierailija
4/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:11"]

Oletko vaihtanut ihonhoitotuotteita tai ruokavaliota? Voi johtua kuivumisestakin, jos jättäisit aamupuhdistuksen väliin?

[/quote]

En ole mielestäni, aamuisin vain pyyhkäisen vanulapulla jossa on kasvovettä. -ap

Vierailija
5/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa allergiselta reaktiolta tai ärsytykseltä, ehkä jostakin kosmetiikkatuotteesta? Sellainen voi muistuttaa kovastikin aknea, sillä erotuksella että näpyt ovat usein pieniä, eikä niistä voi puristaa talia.

Vierailija
6/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruusufinni, sama vaiva itsellä

Vierailija
7/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin aurinkoa, suosittelen apteekista saatavaa La Roche Posay merkkistä suojaa.

Itse saan auringosta ihottumaa, kasvoihin tulee juuri noita ihme näppylöitä, muualle ihan ihottumaa. Monta vuotta kärsin, juoksin lääkärillä ja vihasin todella paljon kesää, kunnes löysin ko. suojan. En vieläkään oleskele hirveästi auringossa, mutta pystyn liikkumaan normaalisti ulkona myös kesäisin.

Vierailija
8/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hormonitoimintasi voinut muuttua jostain syystä?

Vierailija
9/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:03"]Olisiko hormonitoimintasi voinut muuttua jostain syystä?
[/quote]

Mistä syistä se voi muuttua? -ap

Vierailija
10/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme