Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada litteä maha?

Vierailija
07.06.2015 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliolla ja salilla. 

Vierailija
2/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alkutilanteesta. Itselläni riitti liikunnan lisääminen 4-5 kertaan viikossa (voimajooga, tankotanssi, ratsastus ja squash) ja pieni syömisten katsominen ettei herkkuja tule syötyä lisääntyneen ruokahalun edestä. Entiset mitat olivat 163/63, nyt noin 163/57, mutta ero on valtaisa. Lihastreenin takia (tankotanssi+voimajooga) kroppa näyttää tiivistyvän ja kiinteytyvän urakalla. Mahan lisäksi eritoten reisistä ja käsivarsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, olen 165cm pitkä ja 57 kiloa, mutta minulla on inhottava pömppis. :( haluaisin sen pois, joten neuvoja satelemaan! :)

Vierailija
4/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäkää liiallista viljan ja hiilareiden puputtamista, ruokavalio muutenkin kuntoon. Eikä tarvii edes salille lähteä, itse lenkkeilin kotimetsissä ja jumppasin olkkarin matolla.

Vierailija
5/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkut pois, kunnon ruokaa ja liikuntaa. Itselläni tosin ei pelkkä lenkkeily tai muu liikunta auttanut, vaan ihan rehellisiä vatsajumppia piti tehdä ja teen säännöllisesti. Kyllä lähti pömppis :) Youtubesta vaan ab workouttia, neljä-viisi kertaa viikossa kymmenen minuuttia riittää. Siel on monenlaisisa ohjelmia ja sieltä valkkailemaan itselle paras, kesto olisi kyvä olla sen kahdeksasta kymmeneen minuuttia.

Vierailija
6/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusidea lienee treenata korsetti kuntoon ja laihdutella rasvat päältä pois. Itselläni on todella veemäinen vartalotyyppi: aivan kaikki ylimääräinen kerääntyy kainaloiden ja lantioluiden välille, eli maha ja selkä ovat ne ainoat ongelma-alueet. Monilla naisilla on ihana kapea vyötärö ja litteä vatsa vaikka söisivät ja tekisivät mitä, mutta minä joudun kyllä tekemään kovasti töitä edes ookoon keskivartalon ylläpitämiseksi. En ole ylipainoinen (BMI 22) ja silti vyötäröllä on kaameita makkaroita.

Nyt olen treenannut 3 kuukautta 5 kertaa viikossa, lähinnä intensiivisiä intervalleja ja voimaa mahdollisiman painavilla painoilla, 30-90 minuuttia kerrallaan. Lisäksi toki niitä perinteisiä vatsa- ja selkälihasliikkeitäkin. Tulosta on hieman näkyvissä, vyötärö on kaventunut pari senttiä ja on selvästi vähemmän röllö (huvittavaa kyllä, jo valmiiksi kauniit jalkani ovat hoikistuneet ja kiinteytyneet nopeimmin). Jatkan siis samalla linjalla, ehkä kesällä 2016 minullakin on ensimmäistä kertaa elämässäni bikinit päällä :).

Vierailija
7/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: treenaan kotona Fitnessblender.comin (löytyy myös Youtubesta) ilmaisilla videoilla! Ainoa rahallinen satsaus on siis ollut ostaa painoja kotiin.

Vierailija
8/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri, sokeri, sokeri. Kaikki sokeri pois, hedelmäsokeri minimiin, valkoinen jauho pois. 

Vierailija
9/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyöritän voimavannetta (vähänku hulahula). 20min joka toinen päivä ja 4kk kesti että sain litteän mahan. 2 raskautta takana joten pieni pömppis jäi mutta eipä tuo haitanne :) Ja tietenkin ruokavaliota pitää tarkkailla.

Vierailija
10/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on auttanut se, että olen alkanut syödä aika paljon raakaruokaa. Toinen on se, että kannattaisi etsiä itselle sopiva ruokavalio - omaa vatsaa turvottavat esimerkiksi valkoinen jauho, maitotuotteet ja monet jalosteet, kuten nyt vaikka soijajuusto. 

Lihansyönnin lopettaminen kavensi parissa viikossa vyötäröä 7 cm, ilmeisesti sekään ei sovi minulle kovin hyvin. 

Vierailija
11/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon ja liikunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi