Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Garnier Respons -shampoista ja hoitsikoista? Onko silikonia?

Vierailija
07.06.2015 |

http://www.mynewsdesk.com/fi/l-oreal-finland-oy/pressreleases/uusia-garnier-respons-hiustenhoitosarja-1137130

Garnierin aiemmat shampoot ja hoitoaineet ovat olleet melkoista myrkkyä, mutta nämä herätti kiinnostukseni. Ovatko oikeasti niin hyviä kuin antavat olettaa? Muutamia blogitekstejä olen aiheesta lukenut, mutta blogiteksteissä nyt kehutaan vessapaperiakin jos niikseen tulee....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla silikoni lättänöittää hiusta ja saa ne nuolemaan päänahkaa ja toisiaan :D Siksi välttelen silikonia - AP

Vierailija
2/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvoin eilen että ostanko vai enkö osta (kotona on kyllä vielä vanhojakin shampoita ja hoitoaineita jäljellä... :P) ja en ostanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo päässy nettiselailulla perille onko silikinottomia vai ei,,, blogeissa lukee silikoniton, kommenteissa kumotaan ja forumeilla puhutaan koodikieltä :D

Vierailija
4/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin avokado-sheavoi -naamiossa on silikonia (amodimethicone). En ole ollut ikinä niin kiinnostunut hiustenhoitotuotteideni sisällöstä, jotta tietäisin, mitä haittaa silikonista on hiukselle. Ymmärrän, ettei sitä sen tukkivuuden takia kannattaisi päänahkaan laittaa. Mutta jos se saa hiuksen kiiltämään, niin mitä haittaa siitä voi olla? 

Naamio on muuten ihan ok kamaa hintaisekseen. 

Vierailija
5/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuon avokado-sheavoi hiusnaamion, se on ihan ok. Käytän sitä ihan hoitoaineena joka pesun yhteydessä, ei ole mikään superhoitava tai raskas. Silottaa hiukset kuitenkin hyvin, teho perustuu silikoneihin ja saa kylppärin lattian melko liukkaaksi.
Hiushan on kuollutta, joten en näe mitä pahaa silikoni voisi niille tehdä, muuta kuin silottaa. Ei sitä hoitoainetta sinne päänahkaan paljoa mene, jos pyrkii vain latvoihin laittamaan.

Vierailija
6/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen valkoruskeapurkki ja on mun mielestä parasta mitä tuolla hinnalla saa. Markettikamojen aatelia, kampaamotuotteet on toki sitten erikseen. Tää tekee hiuksista tosi pehmeät ja oikeesti kosteutetun oloset eikä vaan silikonisen liukkaat. Silikonista en sitten tiedä, yleensä tarkistan vaan ekat 5 ainesosaa että onko oikeesti kosteuttavia vai silikonin tavoin "huijaavia". Ilmeisesti tämä läpäisi testin kun kylpyhuoneesta kerran löytyy. Ja ostan uudelleenkin.

Vierailija
7/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo mainosten perusteella sanoisin olevan puhdasta viherpesua. Eli jos haluaa olla tiedostava kuluttaja, ei noita kannata ostaa, mutta muussa tapauksessa varmaan ihan sama, mitä markettihiustuotteita käyttää. :)

Vierailija
8/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vihreä shampoo (5 plants) on omasta mielestäni ainakin hyvää. Pitää hiukset päivän pidempään puhtaana itselläni kuin joku muu vastaava markettishampoo.

Vierailija
9/14 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset alkoi lähteä, vaihdoin takaisin tervashampooseen.

Vierailija
10/14 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respons Nourishing Almond milk hoitoaineessa ja hiusnaamiossa ei ainakaan ole silikonia tai suflaatteja. Kaikissa shampoissa taitaa olla.

Hyvin ovat toimineet ainakin minulle. Tykkään. :)

Vierailija
11/14 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on garnier respons hiusnaamio, almond cream & argan oil. Ei sisällä silikonia, on ihan hyvä. Jotkut respons-tuotteet sisältää silikonia, jotkut ei.

Vierailija
12/14 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaita ainakin meikäläisen hiuksille.

Vierailija
13/14 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä ainakaan hoitoaineita, joissa ei ole silikonia. On meinaan ihan paras lämpösuoja- ja kiiltoaine. Osassa Garniereista on silikonia, osassa ei. 

"Minulla silikoni lättänöittää hiusta ja saa ne nuolemaan päänahkaa ja toisiaan :D Siksi välttelen silikonia"

Raskaammat silikonit ja ei-vesiliukoiset tekevät tuota hennossa hiuksessa. Esim. Amodimethicone tuoteselosteessa - noin käy varmasti. Mutta niitä on erilaisia, kevyitä ja vesiliukoisiakin, jotka sopii myös hennolle hiukselle.

Vierailija
14/14 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairfoodit, almond oil ja argan oil naamio ei sisällä silikoneja. On curly girlien suosiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi