Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy jotain? M39, lapset mummolassa.

Vierailija
07.06.2015 |

En jaksa vielä nousta sängystä, kun kerrankin saa makoilla.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:02"]

No johan pomppasi. Siis nyt tiedä, miten tämän kirjoittaisi. Mutta en kyllä ajatellut yhtään, että lasten hankkiminen parantaisi elämääni. Tietenkin tiesin, että se muuttaisi sitä todella paljon.

[/quote]Sori, jos tämä tuntuu jankkaamiselta. Minusta on vain uskomatonta, että joku voisi ryhtyä lasten hankintaan ilman kohtuullista varmuutta siitä, että elämästä tulee lasten myötä parempaa. Minä en maksaisi 130 000 euroa (keskimääräiset esikoisen kustannukset) mistään, minkä en ajattelisi parantavan elämääni huomattavasti. Miksi päädyit toisenlaiseen ratkaisuun? -2
[/quote]

Sun vanhempien olis pitänyt miettiä vielä uudestaan lasten tekemistä vai olitko vahinko? ;)

Vierailija
22/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:02"]

No johan pomppasi. Siis nyt tiedä, miten tämän kirjoittaisi. Mutta en kyllä ajatellut yhtään, että lasten hankkiminen parantaisi elämääni. Tietenkin tiesin, että se muuttaisi sitä todella paljon.

[/quote]Sori, jos tämä tuntuu jankkaamiselta. Minusta on vain uskomatonta, että joku voisi ryhtyä lasten hankintaan ilman kohtuullista varmuutta siitä, että elämästä tulee lasten myötä parempaa. Minä en maksaisi 130 000 euroa (keskimääräiset esikoisen kustannukset) mistään, minkä en ajattelisi parantavan elämääni huomattavasti. Miksi päädyit toisenlaiseen ratkaisuun? -2

[/quote]

Taidat kakkonen olla aika itsekäs tyyppi. Kaikessa ekana mielessä oma saaminen. Nautitko elämässäsi mistään pyyteettömästi? Oletko kateellinen siitä kaikesta sisällöstä mitä lapset tuovat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:24"]Kiitos, niin minustakin oli jotenkin,vastenmielistä lukea tuota. Nyt taidan nousta ja lähteä ulos. Rovaniemelle on Iisalmesta turhan pitkä matka. Ap
[/quote]

Ei hele :D Minä asun Iisalmen lähellä :'D Oi joi. Täälläkin seudulla on palstalaisia. Ohis.
T.15v

Vierailija
24/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:48"]

Taidat kakkonen olla aika itsekäs tyyppi. Kaikessa ekana mielessä oma saaminen. Nautitko elämässäsi mistään pyyteettömästi? Oletko kateellinen siitä kaikesta sisällöstä mitä lapset tuovat? 

[/quote]

Kysymyksesi on todella omituinen. Eihän lapsia hankita suinkaan pyyteettömästi vaan puhtaan itsekkäistä syistä.

Tämä on minusta ihan okei. Uskoisin usempien meistä kouluttautuvan tiettyyn ammattiin, koska se kuulostaa kivalta ja palkitsevalta. Veikkaan useimpien valitsevan asuinpaikkansa ja asumismuotonsa sen perusteella, missä he viihtyvät parhaiten. Olen varma, että seurustelusuhdekin solmitaan yleensä juuri siksi, että sen koetaan parantavan elämää jollakin tavalla.

Ihmiset ylipäätään muuttavat elämäänsä suuntaan taikka toiseen, koska he odottavat muutosten parantavan elämäänsä jollakin tavalla. Miksi lasten hankinta olisi tästä jokin poikkeus? -2

Vierailija
25/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun pitää sanoa, ettei mulla,olut pienintäkään hajua, että,paljon yksi lapsi maksaa??? Siis enkä vieläkään ole ajatellut asiaa, vaikka rahat tiukilla välillä onkin. Olemme mielestäni kaikki onnellisia,kuitenkin.. Lapset,tuovat iloa elämään. Ja on,itsekästä ajatella, että sen takia hommataan lapsia, että parantavat omaa elämää..

Vierailija
26/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:58"]

Ja on,itsekästä ajatella, että sen takia hommataan lapsia, että parantavat omaa elämää..

[/quote]Minkä vuoksi lapsia sitten pitäisi hankkia, jos ei siksi, että ajattelee elämän olevan antoisampaa tai mielekkäämpää lasten kanssa kuin ilman lapsia? -2

Vierailija
27/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että Suomessa on niin paljon huonosti voivia lapsia ja nuoria. Täällähän mammat ja papat ovat hankkimassa lapsia vain koska niin kuuluu tehdä.

Vierailija
28/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmää porukkaa

Vierailija
29/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka asut Iisalmen suunnilla, niin tule Maxin kahvioon tänään 13.00. tarjoean kahvit. -Ap

Vierailija
30/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:51"]

Sinä joka asut Iisalmen suunnilla, niin tule Maxin kahvioon tänään 13.00. tarjoean kahvit. -Ap

[/quote]

Sehän kertoi olevansa 15-v ja sä olet 39...

Vierailija
31/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on N32 Iisalmesta. Voisin tulla kahville.

Vierailija
32/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole Ap mitään treffejä sopimassa. Joku kirjoittaa ap:nä. -Ap

Vierailija
33/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:13"]Nyt ei ole Ap mitään treffejä sopimassa. Joku kirjoittaa ap:nä. -Ap
[/quote]

Miksi et?

Vierailija
34/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta, voisin minä kahvilla käydä. Mutta pointti oli, etten aiempia viestejä kaikkia ole kirjoittanut. -Ap

Vierailija
35/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sit kuopioon. Mä leivoinkin aamulla, kun heräsin niin aikaseen. ois kahvia ja pullaa. En mä muuta tarjoo ekana, vaikka nuori ja viehättävä oonkin :P

Vierailija
36/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, minäpä voisin ajella Kuopioon. Kun kerran oot leiponutkin! Monelta tuun? Kerro vähän itsestäsi.. -Ap

Vierailija
37/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sulla on aikaa, otat netin esille ja alt sitten touhuta käsiesi kanssa. Eikä oo pennut tiellä, otat tilanteesta kaikki irti eikö vain?

Vierailija
38/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä täällä palstailen, niin voinet arvata et läski, yh,wt,avmamma kananpersetukkainen.. Yksi noista kyllä pitää paikkansa :D
Tuu vaik tossa neljän aikaan? Pullat on kyl jäähtynyt, mut mulla on lämmin sydän.

Vierailija
39/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe.. Mihis mä tulen? Onko sulla mitään anonyymiä sähköpostia, niin voin laittaa sulle puhelinnumeron vaikka..

Vierailija
40/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole sellasta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän