Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lähestyn 40v ja alan tuntea itseni vanhaksi. kriisiä?

Vierailija
07.06.2015 |

Tuntuu,että nuoruuden varmuus on hävinnyt ja elämä on täynnä vääriä valintoja. Suuntaa ei ole,enkä tiedä mitä kohti pitäisi edetä.

Kaikki normaalit asiat tähän mennessä ikään on kai saavutettu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon...
N38

Vierailija
2/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut itseäni vanhaksi kun sain kauan kaipaamani vauvan ja ekan 44 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ikää ollaan, varmuus on lisääntynyt iän myötä eikä juurikaan kiinnosta muiden mielipiteet pl. oma perhe. Asioita on saavutettu, mutta myös menetetty. Elämä on, mutta katse positiivisesti tulevaisuuteen.

Vierailija
4/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali ihminen, noin sen kuuluu tuntuakin, alkaa siinä kolmenviiden tuntumassa. Ihminen kypsyy vanhetessaan ja kyseenalaistaa monia asioita. Kriisin yli kun pääsee niin helpottaa. Kai sitä keski-iäksikin sanotaan. Ihan hyvä vaihe elämässä, pitkä ajanjakso ennen vanhuutta.

Vierailija
5/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä normaalit asiat? Mä oon 36 ensi viikolla enkä ole saavuttanut juuri mitään niistä tutkinto, työ, omakotitalo, koira ja auto höpinöistä. Eikä se haittaa, vielä on aikaa. Ja niin on muuten sullakin. Aikaa tehdä mitä ikinä haluat.
Ihmisen elämään kuuluu välillä tarkastella mennyttä elämää ja tulevia päämääriä ja sulla on nyt se hetki. Sä selviät, tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:23"]Mitkä normaalit asiat? Mä oon 36 ensi viikolla enkä ole saavuttanut juuri mitään niistä tutkinto, työ, omakotitalo, koira ja auto höpinöistä. Eikä se haittaa, vielä on aikaa. Ja niin on muuten sullakin. Aikaa tehdä mitä ikinä haluat.
Ihmisen elämään kuuluu välillä tarkastella mennyttä elämää ja tulevia päämääriä ja sulla on nyt se hetki. Sä selviät, tsemppiä!
[/quote]

Olen juurikin saavuttanut kaiken noista höpinöistä. Mutta nyt tuntuu,etten tunne itseäni enää. Mitä oikeasti haluan ja minne näistä lähtökohdista voi päästä.

Esim. Opiskelemani ala tuntuu väärältä jne. Ihmisryhmä,johon "kuulun" vieraalta jne.
Ap