Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa joku! Tukehdun tähän pahaan oloon!

Vierailija
07.06.2015 |

Avomies oli eilen käynyt pakkaamassa tavarat kun en ollut kotona. Kaikki oli hyvin ja yhtä äkkiä näin! Tuntuu että tukehdun! Hän tuli myöhemmin hakemaan unohtamiaan tavaroita kun lapset olivat kotona ja sanoi jättävänsä meidät. Lapset itkivät ja huusivat perään. En jaksa! Minä tukehdun! Hän ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Miten minä selviän. On niin paha olla!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylysti hoidettu. Etenkin lapsia kohtaan väärin

Vierailija
2/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko lapset jollekkin hoitoon, sä tarviit nyt apua. Hakeudu terveyskeskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa haavat tässäkin tapauksessa.
Vaikka nyt tuntuu kuinka pahalta niin vuoden päästä voit olla jo onnelinen että lähti. Ei tuohon oloon oikein muita auttavia sanoja ole.

Vierailija
4/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ystäviäsi paikalle, saat purkaa heille oloasi. Tai vanhempasi, sisarukset.

Vierailija
5/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vastaa tähän aikaan edes puhelimeen. Tuntuu että tukehdun!

Vierailija
6/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu miten karsean selkärangaton äijä. tsemppiä :( ♥

Vierailija
8/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä tilanne. Mut on jätetty vähän samalla tyylillä kuin sut, mutta lapsia meillä ei ollut. Mutta kyllähän tuossa on nyt matto vedetty täysin alta. Todella väärin tehty sun mieheltä!

Kuinka läheinen olet vanhempiesi kanssa? Saisitko vaikka äitisi paikalle nyt?

Halauksia!

Vierailija
9/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin. Tosi tylysti tehty. Toiseksi ..sinä ja lapset pärjäätte kyllä.

kolmanneksi. Et sinä halua väkisin olla jonkun kanssa, joka ei siinä itse halua olla. Eikö?

rupat nyt arkeen..tavallisiin asioihin. Takaisin en itse pystyisi ottamaan sellaista, johon en enää luota. En haluaisi uutta pettymystä. Haluan suojella itseäni. Suojele itseäsi ja lapsiasi. Te ette miehen valinnalle mitään mahda. Muista kertoa ja toistaa lapsille, ettei ole heidän vika. näytä lapsille ja itsellesi, että te selviätte ja pärjäätte. Kriisi tuo on. Apua hae.

voimia. Tuo kääntyy vielä voitoksi. Se on elämässä kulmakiviä...mitä tästä eteenpäin. Olitko aiemmin onnellinen?etsi onni. Hoida hyvin itseäsi ja lapsiasi. Älä kauaa itsesäälissä ryve. 

Sinulla on lapset ja koti. LApsilla on äiti lähellä. maailma on aika kummallinen. ainakin välillä. Elämä on. 

Vierailija
10/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita äidillesi tai parhaalle ystävällesi. Sitten kun saat kaverin sinne kotiin niin vaihdata lukot. Jos ukko tekee noin vittumaisesti sillä ei todellakaan ole sinne enää asiaa. Hommaa ihan heti ykainhuoltajuus ettei miehelle tule muita ajatuksia myöhemmin. Sitten asianmukaiset elarit tietenkin. Mitään tapaamissopimusta ei välttämättä kannata tehdä. Tapaamissopimus sitoo vain lähivanhemman
Eli lukkojen vaihto, soitto lastenvalvojalle. Ne on minun mielestä nyt ne tärkeimmät. Hoidat lapset ja arki niin hyvin kun pystyt. Ajan kanssa opir elämään tämänkin kanssa. Tee kelaan ilmoitus että saat yh-korotuksen lapsilisään.

Vierailija
11/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko sun vanhemmat kuinka kaukana? Sisarukset? Ei sun mies kovin pitkälle ajatellut, lapsille kun tekee noin, niin on jotain lopullisesti menettänyt, sinusta puhumattakaan. Mun erosta toipumiseen meni kaksi vuotta.Mä tiedän että sä et voi nyt vielä uskoa parempaan, mutta kyllä sä selviät.Varmasti.

Vierailija
12/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä paskasäkki. Älä kuule menetä mielenterveyttäsi tuon mulkun takia. Paraneminen vie jonkun kuukauden mutta se tapahtuu. Joku päivä heräät ja huomaat ajattelevasi kumpa olis lähteny aiemmin sun aikaa tuhlaamasta. Sinä et menettänyt mitään. Lapsille kehtaa vielä noin tehdä. Sika.

Vierailija
13/13 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset siis sun vai yhteisiä ?