Kaukosuhde ja mies ei vaan tajua
Mies asuu kauempana ja on puhuttu jopa yhteenmuutosta mutta ongelmana on ettei mies suostu muuttamaan vaikka täältä saisi vakkarityön. Tuleeko meille sit ero? En aio muuttaa miehen perässä pikku tuppukylään vaikka mies pitää päänsä olemalla itsepäinen pikkupoika. Muutto miehen luo ei tue uraani koska mulla on täällä kovapalkkainen vakityö toisin kuin miehellä lyhyitä pätkätöitä. Mies on mua 8v vanhempi nii luulisi tuonikäisen jo tajuavan ettei vakitöitä ole tuolla suunnalla. Meillä ikää mä 33 ja mies 41
Kommentit (23)
No, kaikkien tavoite elämässä ei ole se vakkarityö vaan työ jolla tulee toimeen. Minkä takia sinä ponnistelet, jossain vakkarityössä? Velkainen omakotitalo? Velkaauto? Osamaksu sisustus? Merkkivaatteet?
Itse elän ainakin itseäni varten, enkä työtä.
Minä syön joka aamu suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Olemme tehneet näin jo 18 vuoden ajan.
Meille ei tulisi kieleenkään asua eri asunnossa. Ei koskaan. Ei ikinä.
Me oltiin asuttu yhdessä yli 15 v. Jäin yt.ssä työttömäksi ja nyt asun viikot maalla.
Ma aamuisin lähden bussilla ja pe päivällä takaisin kotiin.
Minä viihdyn niin hyvin uudessa työssäni ja ennen kaikkea uudessa asuinpaikallani, etten enää ole hakenut muualle töihin.
Esim asun alivuokralaisena yhden mummon luona. Minun läsnäolo siinä tarkoittaa saa elää pidempään kotona.
Talo on tosin laitettu myyntiin. Myyntiajat ovat pitkät ja hoitokodissa on tilaa. Kuulemma ei ole ongelmaa löytää minulle uutta vst kotia.