Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan syömistä

Vierailija
07.06.2015 |

Sen enempää taustoihini puuttumista, olen alkkisperheessä kasvanut ja kokenut myös väkivaltaista koulukiusaamista. Vaikea masennus ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ovat olleet jo vuosia, välillä lääkityksellä helpottaen.

Suurin ongelma on nykyään liika ruuasta nauttiminen. Syön suuria annoksia nautiskellen ja lisäksi napostelen. Katson leffoja tai töllöä samalla ja olen onnellinen. Ainoa keino, josta saan raukean mielihyvän tunteen, on se kun vatsa on täynnä.

Harvoin syön sipsejä tai leivonnaisia, mutta suosikkini ovat tacot, tortillat, pitsa, jogurtit, sämpylät juustolla ja metukalla, lasagne, pastat jne.

Juustoja syön myös ihan pelkiltään tai keksien kanssa. Karkit ovat myös paheeni.

Toisaalta pyrin syömään ainakin välillä monipuolisesti ja liikuntaakin harrastan aina välillä.

Mitä siis tehdä, että en niin paljon nauttisi ruuasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma...en tiedä

Vierailija
2/4 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi muita tapoja helliä itseäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ratkaissut ongelman jo vuosia oksentamalla:)

Vierailija
4/4 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt pehmeän kermaista pastaa, suolaisia pepperoneja mehevällä pitsapohjalla, kylmää colaa jne. Paahtopaistia, suolakurkkuja ja jäävuorisalaattia aurajuustokastikkeella. Tuoretta leipää oivariinillä ja kaakaota. Raikasta jogurttia ja itsetehtyä rahkaa... Mmmm, en voi itselleni mitään.

Ap