Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset onnellisempia sinkkuna?

Vierailija
31.01.2022 |

Melko moni ottaa puolison, joka on vätys, hakkaa, juo, pelaa, mitätöi... Olisiko aika luopua siitä, että avioliitto tai perhe-elämä on edelleen jonkinlainen normi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin entisestäni, suhde ei ollut pitkään aikaan onnellinen. Ollut nyt vuoden sinkku. Kyllä tämä menee mutta jos löytyisi kiva (lapseton) mies joka arvostaisi mua ja meille menisi hyvin, toki olisin sata kertaa onnellisempi varattuna.

Vierailija
2/9 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin entisestäni, suhde ei ollut pitkään aikaan onnellinen. Ollut nyt vuoden sinkku. Kyllä tämä menee mutta jos löytyisi kiva (lapseton) mies joka arvostaisi mua ja meille menisi hyvin, toki olisin sata kertaa onnellisempi varattuna.

Olisihan sitä... onnellinen myös tarpeeksi varakkaana, että voisi loikoilla palmujen alla. Jossakin päin maailmaa nauretaan länsimaisten naisten mieskuvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teko-onnellisia, kun postaavat someen kaikkea strong independent woman -shaibaa joka päivä, että hehkuu siitä pakonomaisesta voimaantumisesta se munan kaipuu.

Vierailija
4/9 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on, jättäkääs miehet jo rauhaan!

-MGTOW

Vierailija
5/9 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen,vaik välillä yksinäisyys surettaakin.

Ikäviä kokemuksia,jatkuvaa stressiä ja draamaa,valheita ja epävarmuutta.

Mielummin olen vähän surullunen,kun sitä mitä olin suhteissa.

Vierailija
6/9 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan ainakin avioliitto miehen kanssa laskee naisen koettua onnellisuutta ja elämään tyytyväisyyttä.

En tiedä tekeekö samaa myös avioliitto naisen kanssa. Tai avoliitto miehen kanssa. Tai avoliitto naisen kanssa..

Vierailija
7/9 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on.

Vierailija
8/9 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä olla totta. Olen ollut sinkkuna 1,5 vuotta eikä kiinnosta parisuhde. Kai sitten tykkään tästä?

Vierailija
9/9 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää itsellenikin, etten usko parisuhteisiin enää. Mitenkään. Yleensä miehet laittavat itsensä etusijalle, siinä ei nainen tai lapset kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän