Onko naiset onnellisempia sinkkuna?
Melko moni ottaa puolison, joka on vätys, hakkaa, juo, pelaa, mitätöi... Olisiko aika luopua siitä, että avioliitto tai perhe-elämä on edelleen jonkinlainen normi?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Erosin entisestäni, suhde ei ollut pitkään aikaan onnellinen. Ollut nyt vuoden sinkku. Kyllä tämä menee mutta jos löytyisi kiva (lapseton) mies joka arvostaisi mua ja meille menisi hyvin, toki olisin sata kertaa onnellisempi varattuna.
Olisihan sitä... onnellinen myös tarpeeksi varakkaana, että voisi loikoilla palmujen alla. Jossakin päin maailmaa nauretaan länsimaisten naisten mieskuvalle.
Teko-onnellisia, kun postaavat someen kaikkea strong independent woman -shaibaa joka päivä, että hehkuu siitä pakonomaisesta voimaantumisesta se munan kaipuu.
Juu on, jättäkääs miehet jo rauhaan!
-MGTOW
Minä ainakin olen,vaik välillä yksinäisyys surettaakin.
Ikäviä kokemuksia,jatkuvaa stressiä ja draamaa,valheita ja epävarmuutta.
Mielummin olen vähän surullunen,kun sitä mitä olin suhteissa.
Tutkimusten mukaan ainakin avioliitto miehen kanssa laskee naisen koettua onnellisuutta ja elämään tyytyväisyyttä.
En tiedä tekeekö samaa myös avioliitto naisen kanssa. Tai avoliitto miehen kanssa. Tai avoliitto naisen kanssa..
Voi kyllä olla totta. Olen ollut sinkkuna 1,5 vuotta eikä kiinnosta parisuhde. Kai sitten tykkään tästä?
Täytyy myöntää itsellenikin, etten usko parisuhteisiin enää. Mitenkään. Yleensä miehet laittavat itsensä etusijalle, siinä ei nainen tai lapset kiinnosta.
Erosin entisestäni, suhde ei ollut pitkään aikaan onnellinen. Ollut nyt vuoden sinkku. Kyllä tämä menee mutta jos löytyisi kiva (lapseton) mies joka arvostaisi mua ja meille menisi hyvin, toki olisin sata kertaa onnellisempi varattuna.