Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pelaavia naisia pidetään lapsellisina?

Vierailija
31.01.2022 |

Ja nyt ei tarkoiteta mitään candy crush sagaa tai muita kännykkäpelejä vaan konsoli- tai tietokonepelejä. Pelaavia miehiä kummastellaan paljon vähemmän.

N40

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä pellejä sukupuolesta riippumatta

Vierailija
2/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pelaaja heittää hukkaan elämänsä, jos addiktoituu. Lapsellisimpia on ne, jotka alkaa pelaamaan, jotta saisi viettää miehen kanssa aikaa edes niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gamer-naiset ovat kinkyjä! <3

Vierailija
4/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on parempaa ajankulua?

Vierailija
5/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole :D

Ap

Vierailija
6/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pelaaja heittää hukkaan elämänsä, jos addiktoituu. Lapsellisimpia on ne, jotka alkaa pelaamaan, jotta saisi viettää miehen kanssa aikaa edes niin.

Mitä elämän hukkaanheittämistä se nyt muka on? En ymmärrä. Mikä sitten on jalompaa puuhaa?

Ap

Vierailija
7/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne arvostelijat on tätä mun hävijäjä sukupolvea tai vanhempia, älä välitä vaan pelaa hyvä nainen. 

M52 

Vierailija
8/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkujen massuttelu. Yhtä hyviä molemmat, pakoa todellisuudesta.

Vierailija
9/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole :D

Ap

Niin varmaan. ;)

Tuu pelaan.

Vierailija
10/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pelaava, töissäkäyvä perheenäiti. Jos joku pitää harrastustani lapsellisena, siitä vaan. Ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa. Jokainen harrastakoon mitä parhaaksi katsoo, en minäkään arvostele toisten kiinnostuksenkohteita. Mutta toisaalta tosiaan minua saa ihan vapaasti arvostella, koska se ei hetkauta suuntaan tai toiseen. 

Vierailija
11/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pidetä.

Mutta sinähän oletkin se sama pelle, joka täällä lätisee peleistä ja pöytäkoneista harva se päivä.

Vierailija
12/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas pitkästä aikaa innostunut pelaaman xboxia. Olen sitä kaksi viikkoa nyt tahkonnut. Heti töiden jälkeen yömyöhään. Huomaan, että vaikuttaa niin etten meinaa saada nukutuksi. Tekisi mieli vaan pelata. Telkkarin katsominen on jotenkin niin puuduttavaa, että nukahdan sohvalle jo klo 20.

Pelaaminen aiheuttaa kierroksia eikä väsy iske. Nukkumaan käydessä mietin vaan hahmolleni parasta buildia tai gearia.

N43

Vierailija
13/18 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkujen massuttelu. Yhtä hyviä molemmat, pakoa todellisuudesta.

Ylipaino ei ole terveellistä niin sitä ei kannata hankki mässyttämällä herkkuja

Vierailija
14/18 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taas pitkästä aikaa innostunut pelaaman xboxia. Olen sitä kaksi viikkoa nyt tahkonnut. Heti töiden jälkeen yömyöhään. Huomaan, että vaikuttaa niin etten meinaa saada nukutuksi. Tekisi mieli vaan pelata. Telkkarin katsominen on jotenkin niin puuduttavaa, että nukahdan sohvalle jo klo 20.

Pelaaminen aiheuttaa kierroksia eikä väsy iske. Nukkumaan käydessä mietin vaan hahmolleni parasta buildia tai gearia.

N43

Tämän takia kahden tunnin ruutuaika nuorelle on silkkaa kiusantekoa, hyvä kun ehtii aloittaa pelaamisen, niin se pitää jo lopettaa.

Ap

Vierailija
15/18 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No melkein mikä tahansa. Ulkoilu, lukeminen, neulominen/virkkaaminen, masturbointi, liikunta, ruoanlaitto, kielten opiskelu, puukäsityöt, kalastus, instrumentin soittaminen nyt muutamia mainitakseni.

Vierailija
16/18 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä lapsellisina. Lähinnä se vaan huvittaa jos nainen pelaa, koska eihän siitä tule oikeesti koskaan mitään.

Vierailija
17/18 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No melkein mikä tahansa. Ulkoilu, lukeminen, neulominen/virkkaaminen, masturbointi, liikunta, ruoanlaitto, kielten opiskelu, puukäsityöt, kalastus, instrumentin soittaminen nyt muutamia mainitakseni.

Miksi nämä ovat "parempaa" tekemistä?

Ap

Vierailija
18/18 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä elämän hukkaanheittämistä se nyt muka on? En ymmärrä. Mikä sitten on jalompaa puuhaa?

Ap

Mikä tahansa addiktio on elämän heittämistä hukkaan, jos/kun se häiritsee muuta elämää. Meillä mies ei tunnusta olevansa addiktoitunut peleihin, vaikka laittaa pelit kaiken muun (paitsi työn) edelle: jää lapsi hoitamatta, vaippa vaihtamatta, ruoat antamatta (kun on peli kesken), ja kaikki kasaantuu raskaana olevan puolison niskoille, jonka jaksaminen on koetuksella jo ilmankin jatkuvaa laiminlyöntiä ja avun eväämistä. Kun viimein pitkän päivän päätteeksi pyydän tunnin omaa aikaa, mies pelaa silloinkin ja vahtii lasta vain sivusilmällä, eikä se ole minulle omaa aikaa, jos lapsi kerjää minulta huomiota, kun ei saa sitä isiltä. Huom. mies itse muuten halusi toisenkin lapsen, kun eka oli "niin helppo" ja että lapsista on toisilleen seuraa (ettei tarvitse hoitaa sitä vähääkään, mitä nyt), kun pienellä ikäerolla hankkii.

Pelaan siis itsekin, jos on joskus aikaa. Yleensä tarkoittaa yöunista nipistämistä, että ehtii edes joskus tehdä jotain omaa, eikä vaan kateellisena katsoa vierestä, kun mies pelaa koko illan. Lapsihan tästä eniten kärsii, kun molemmat vanhemmat on kireitä: minä siksi, etten saa omaa aikaa ja mies siksi, että joutuu luopumaan omastaan (siitä pelaamisesta) jopa tunniksi. Mitä ei siis edes tee.

Voitte varmaan arvata, etten aio loputtomiin antaa miehen hukata MINUN elämää addiktionsa tähden, mutta toistaiseksi pienen lapsen kanssa ja viimeisillään raskaana ollessa pakko tarttua epätoivoisesti edes siihen vähään apuun, mitä joskus saa. Naiivisti uskoin muita, kun sanoivat, että mies kasvaa aikuiseksi lapsia saadessaan, mutta alkuhuuman jälkeen palasi vanhaan, eikä mikään muu kiinnosta ja siitä kärsii sitten koko perhe. No, kesään mennessä ei hänellä perhettä enää ole, joten pitäkööt pelinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi