Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos olisit raskaana nyt?

Vierailija
07.06.2015 |

Itse olisin onnellinen vaikka samalla miettisin kuinka jaksan ja anteeksi vain - mitä kropalle tapahtuu kun saanut sen kuntoon kahden lapsen jälkeen. Tuossa ekat ajatukset. Mies olisi varmaan onnellinen myös :)

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttiaika ja sitten bentsoilla sinnittelisin, kunnes loinen on saatu häädettyä.

Vierailija
82/86 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai herranjestas. Olenhan mä miettinyt että lapset pienellä ikäerolla olis kiva kun itsellä alkaa olla tuota ikää mutta että nyt jo kun esikoinen on vasta kuusiviikkoinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:15"]Onnellinen, mutta samalla kauhuissani. En tiedä miten pää kestäisi. Esikoinen kuoli rv 25 kuukausi takaperin, enkä halua kokea mitään samanlaista.
Tällä hetkellä onkin hieman sekava fiilis kun samalla haluaa ja ei halua lapsia..
[/quote]
Voi kamala! Varmasti aivan kauhea tilanne... Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti asiat järjestyy ja joskus, jos tilanne sinulle taas tuntuu hyvälle, saat kokea äitiyden ilon. Voimia!

Vierailija
84/86 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kauhuissani. Parisuhde ei ole tarpeeksi vakiintunut. Kaikenlisäksi syön lääkettä, joka voi aiheuttaa sikiölle autismia,epämuodostumia jne. Huh parempi syödä e-pillerit kiltisti :D

Vierailija
85/86 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi happy. tyttö on 1,5v eikä olis tarkoitus enää hankkia lapsia mutta toisaalta, olishan se ihanaa kokea vielä...ja tytölle pikkusisko.

Vierailija
86/86 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa jymy-yllätys. Nykyiselle on tehty vasektomia ja itselläkin hormonikierukka, vielä toinen munasarja ja johdinkin puuttuu... Olisipa pieni lääketieteellinen ihme..hahahhhaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi