Mitä jos olisit raskaana nyt?
Itse olisin onnellinen vaikka samalla miettisin kuinka jaksan ja anteeksi vain - mitä kropalle tapahtuu kun saanut sen kuntoon kahden lapsen jälkeen. Tuossa ekat ajatukset. Mies olisi varmaan onnellinen myös :)
Kommentit (86)
Varmaan kiljuisin ja tärisisin onnesta. Onhan sitä tässä jo yritettykin!!
Teettäisin ehdottomasti abortin, koska käytännössä raskaaksi tuleminen tarkoittaisi sitä että sterilisaatio on pettänyt pahemman kerran.
Jeesus on olemassa! Olen siis mies!
Aivan mahdoton tilanne.
Juuri olen läpikäynyt korjausleikkaukset jotka kolme synnytystä ovat aiheuttaneet.
En voisi kai synnyttää edes alakautta kun on verkko laitettu ja joutuisin vielä uuteen korjausleikkaukseen raskauden jälkeen. Rintani ovat pienennetty eli imetyskään ei onnistuisi.
Nuorin aloittaa koulun ja nyt alkaa arki helpottaa.
En siis lasta voisi pitää ellen nyt haluaisi rikkoa kehoani lopullisesti.
Olisin onnellisempi kuin koskaan, yli puoli vuotta täysin tuloksetonta yritystä jo takana. Oisi unelmieni täyttymys.
eikai muutakun odottelisin maanantaita että voisin aloittaa toimenpiteet aborttia varten.
Jaa-a. Luultavasti mies jättäisi minut, sillä hän ei halua lapsia. Itse taas en voisi tehdä aborttia, aiemmasta keskeytyksestä jäi niin paha olo, vaikka elämä jatkuikin sen jälkeen ja tiesin sen oikeaksi vaihtoehdoksi.
Eli minusta tulisi todennäköisesti yh-äiti, opiskelut jäisi kesken mutta semmosia kai tapahtuu :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:30"]Jaa-a. Luultavasti mies jättäisi minut, sillä hän ei halua lapsia. Itse taas en voisi tehdä aborttia, aiemmasta keskeytyksestä jäi niin paha olo, vaikka elämä jatkuikin sen jälkeen ja tiesin sen oikeaksi vaihtoehdoksi.
Eli minusta tulisi todennäköisesti yh-äiti, opiskelut jäisi kesken mutta semmosia kai tapahtuu :)
[/quote]
Kuule yhäidiksi voi päätyä vaikka lapsi olisi yhdessä alunperin suunniteltu ja hoidoilla alkuun saatu.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:27"]Jeesus on olemassa! Olen siis mies!
[/quote]
Ja hakisin heti äitiyslomalle!
Abortti, ehdottomasti. Gyne saisi aborttilähetteen kirjoittamisen lisäksi ultrata sisuskalut, että nähtäisiin, minne klipsi(t) on karannut munanjohtimesta... ja sitten jonottamaan sterilisaation uusintaan. Vituttaisi suunnattomasti, koska ensimmäisellä kerrallakin sain odottaa sterilisaatiota vuoden verran. En tiedä, pitäisikö mies pakottaa lisäksi vielä vasektomiaan, jos kerran osoittautuisin niin helposti raskautuvaksi.
Komppaan kymppiä. Ikää myös 46 ja lapset jo aikuisia. Kauhuissani olisin. Seksiä ei meillä ole ollut pitkään aikaan, joten olisi se uskottava, että kun kalsarit pyörivät samassa koneellisessa, niin bingo! Meikä kun on todellakin tullut erittäin helposti raskaaksi aikoinaan..
Tekisin abortin. En missään nimessä halua lasta nyt, tuskin koskaan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:30"]Jaa-a. Luultavasti mies jättäisi minut, sillä hän ei halua lapsia. Itse taas en voisi tehdä aborttia, aiemmasta keskeytyksestä jäi niin paha olo, vaikka elämä jatkuikin sen jälkeen ja tiesin sen oikeaksi vaihtoehdoksi. Eli minusta tulisi todennäköisesti yh-äiti, opiskelut jäisi kesken mutta semmosia kai tapahtuu :) [/quote] Kuule yhäidiksi voi päätyä vaikka lapsi olisi yhdessä alunperin suunniteltu ja hoidoilla alkuun saatu.
[/quote]
No niin voikin, tiedän kyllä. Mutta olisin todennäköisesti alusta lähtien yksin, ilman isän tukea raskausaikana. Sitä tässä ajoin takaa.
Ihmettelisin kovasti, kun mies on kieltäytynyt seksistä jo reilun 10 vuotta. Joka tapauksessa tekisin abortin.
N50
Abotti. Olisi niin väärä mies, väärä elämäntilanne ja taloudellinen disaster. En asu edes Suomessa - ei täällä olisi yh:lle mitään turvaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:30"]Jaa-a. Luultavasti mies jättäisi minut, sillä hän ei halua lapsia. Itse taas en voisi tehdä aborttia, aiemmasta keskeytyksestä jäi niin paha olo, vaikka elämä jatkuikin sen jälkeen ja tiesin sen oikeaksi vaihtoehdoksi. Eli minusta tulisi todennäköisesti yh-äiti, opiskelut jäisi kesken mutta semmosia kai tapahtuu :) [/quote] Kuule yhäidiksi voi päätyä vaikka lapsi olisi yhdessä alunperin suunniteltu ja hoidoilla alkuun saatu.
[/quote]
No niin voikin, tiedän kyllä. Mutta olisin todennäköisesti alusta lähtien yksin, ilman isän tukea raskausaikana. Sitä tässä ajoin takaa.
[/quote]
Voi kuule kun sekin on mahdollista. Bern there.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:33"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:30"]Jaa-a. Luultavasti mies jättäisi minut, sillä hän ei halua lapsia. Itse taas en voisi tehdä aborttia, aiemmasta keskeytyksestä jäi niin paha olo, vaikka elämä jatkuikin sen jälkeen ja tiesin sen oikeaksi vaihtoehdoksi. Eli minusta tulisi todennäköisesti yh-äiti, opiskelut jäisi kesken mutta semmosia kai tapahtuu :) [/quote] Kuule yhäidiksi voi päätyä vaikka lapsi olisi yhdessä alunperin suunniteltu ja hoidoilla alkuun saatu. [/quote] No niin voikin, tiedän kyllä. Mutta olisin todennäköisesti alusta lähtien yksin, ilman isän tukea raskausaikana. Sitä tässä ajoin takaa. [/quote] Voi kuule kun sekin on mahdollista. Bern there.
[/quote]
Voi, olen pahoillani puolestasi :( anteeksi jos vastaukseni aiheutti hillitöntä mielipahaa sinulle, ainakin vastauksesi ovat hyvin katkeran kuuloisia. Oletko harkinnut ammattiapua? Hyvää jatkoa sinulle!
Saisitte kauhistella taas yhtä vastuutonta mummoäitiä!
Oisin 46 vuotta, kun lapsi syntyy. Mikäs siinä, jos ihme tapahtuisi, niin kyllä minä ottaisin vastaan sen mitä annetaan.
Olisin maailman onnellisin!! 2 vuotta yritystä... :(
Olisin täysin paniikissa. Ikää minulla on 46v ja miehelle tehty jo kymmenisen vuotta sitten vasektomia.