Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2v:llä Punainen läiskäotsassa, luultavasti punkinpurema - Päivystykseen?

Vierailija
06.06.2015 |

Voi apua, tuo läiskä on ollut jo muutaman päivän enkä ole tajunnut! Punkki ei ole voinut olla kauaa ihossa koska on niin näkyvällä paikalla... Mitä teen? Heti päivystykseen? Maanantaina lääkäriin? Poika on ollut ihan normaali, luulin hyttysenpistoksi koska hällä ruukaa ne aina turvota ja raapii niitä... Toinen korva punoittaa myös ja on ollut turvonnut, siinä myös selvä pistojälki mutta vaikuttaa selvältä hyttysenpistolta se.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lääkäriin vaan mutta ei mitään paniikkia. Jos jotain ilmenee niin ehditään ajoissa hoitaa.

Vierailija
22/26 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystykseen, jos siltä tuntuu. Sinne voi soittaa keskellä yötäkin, eikä kannata olla paniikissa kun kerran voit soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:29"]Minulla on tosi monesti tullut itikanpuremasta halkaisijaltaan jopa 10-senttinen rinkula. Punkista tuli viime kesänä n. 3 sentin rinkula, eikä kuulemma aihetta jatkotutkimuksiin. Pelko pois, itse odottaisin maanantaihin ja seurailisin häviääkö vai laajeneeko jälki. [/quote] Miten pitkä antibioottikuuri sinulla oli?

[/quote] Sen saa vaan jos tulee vaalea keskusta siihen rinkulaan.

Vierailija
24/26 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:27"]

Ei ole päivystysasis missään nimessä eikä luultavasti ole punkin purema, koska punkin olisitte nähneet otsassa. Voit hakea antibiootit maanantaina, jos epäilyttää.  Julkisella ei taida testiä saada. 

[/quote]

mulla oli itse asiassa kerran todella pieni, läpinäkyvä punkki, jota luulin pieneksi näppyläksi. Kerran näpelöidessäni sitä se irtosi ja vasta silloin huomasin, että sehän oli jumaliste punkki jalkoineen kaikkineen. Ei niitä välttämättä heti huomaa.

Vierailija
25/26 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:29"]Minulla on tosi monesti tullut itikanpuremasta halkaisijaltaan jopa 10-senttinen rinkula. Punkista tuli viime kesänä n. 3 sentin rinkula, eikä kuulemma aihetta jatkotutkimuksiin. Pelko pois, itse odottaisin maanantaihin ja seurailisin häviääkö vai laajeneeko jälki. [/quote] Miten pitkä antibioottikuuri sinulla oli?

[/quote] Sen saa vaan jos tulee vaalea keskusta siihen rinkulaan.
[/quote]

Missä päin noin toimitaan? Ilman muuta kuuri

Vierailija
26/26 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:27"]

Ei ole päivystysasis missään nimessä eikä luultavasti ole punkin purema, koska punkin olisitte nähneet otsassa. Voit hakea antibiootit maanantaina, jos epäilyttää.  Julkisella ei taida testiä saada. 

[/quote]

mulla oli itse asiassa kerran todella pieni, läpinäkyvä punkki, jota luulin pieneksi näppyläksi. Kerran näpelöidessäni sitä se irtosi ja vasta silloin huomasin, että sehän oli jumaliste punkki jalkoineen kaikkineen. Ei niitä välttämättä heti huomaa.
[/quote]

Näin on ja se pitäisi aina ottaa huomioon!