Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: taparikollinen vai päällikkö ?

Vierailija
06.06.2015 |

Paha olo, tahdon avautua :D

Tapasin yllättäen vanhan kaverin, josta tiet veivät erilleen joskus lukioaikoina. Itse lähdin lukion ja intin jälkeen toiselle paikkakunnalle töihin 'välivuodeksi' ja siitä opiskelemaan. Tämä kaveri jäi kotikaupunkiimme ja näemmä eteni jo silloin hyvällä alulla olleella rikollisen urallaan. Viinakin vaihtunut tujumpiin nautintoaineisiin. 

No, palasin hiljattain takaisin ja näin eilen yöelämässä tämän kaverin. Oli vapautunut vankilasta alkuvuodesta. Se mikä hämmästytti oli se, että hän on ollut kaksi kertaa naimisissa ja eronnut vastikään, mutta näytti olevan jo uusi muija kainalossa. Itselläni ei luonnollisesti ole juuri naisseuraa ollut. 

Olemme molemmat 28-vuotiaita. Facesta kävin katselemassa niin ei ne naiset mitään ihan luokattomiakaan olleet! 

En tunne muita noin reipasta tahtia pitäneitä miehiä, paitsi yhden wannabe-jalkapalloilijan, mutta se on oma lukunsa. Nuorena ei olisi uskonut, että tämä tapaus olisi joskus tuossa asemassa. Oli erittäin epäluonteva tyttöjen kanssa ja aiheutti lähinnä hilpeyttä 'baariverkkareissaan' :D

Tunnen itseni orjaksi, joka on velvollisuudentunnosta tehnyt kaiken "oikein" ja hyödyttänyt työnteollaan lähinnä näitä tämän kaverin kaltaisia ihmisiä, jotka nauttivat elämästä ja keräävät hedelmät. Vaihtaisin tutkintoni ja toimistokoppini niihin naisiin any day. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan oot kuvottava?

Vierailija
2/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteenalaisen ajatusmaailma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on todellakin hiaman vaikea käsittää naisten miesmakua välillä. Otetaan viimesenpäälle paskoja äijiä mistä paistaa kilometrin päähän että tuo suhde ei kestä eikä perustu muuhun kuin hetken huumaan. 

Älä huoli, näillä äijillä on tapana kuolla yllättäen. Mulla oli tuollaisia kavereita ennen, katkaisin suhteet heihin täysin. Siellä osan nimet komeilee hautuumaan seinässä.

Järki käteen, muijat.

Vierailija
4/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 v eronnut jo kahdesti? Eli poikkeuksellisen surkea ihmissuhteissaan. Saa kai sitä kadehtia mitä haluaa.

Vierailija
5/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on paremmannäköinen kuin sinä.

Vierailija
6/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ihmetytti, että 28-vuotias on jo kaksi kertaa eronnut. Sitäkö sinäkin oikeasti haluat? Eihän tuollainen suhde ole kuin hetken huumaa ja lopussa riitelyä ennen eroa.

Minulle ei kelpaa taparikollinen eikä päällikkö vaan mies, jonka kanssa minulla on hyvä olla. Onnekseni löysin sellaisen alle parikymppisenä. Tämä on ollut minun ainoa seurustelusuhteeni ja todennäköisesti jää viimeiseksi, olemme olleet yhdessä jo yli 30 vuotta.

Vierailija
7/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kahdehtisi ihmistä, joka suorastaan huutaa olevansa surkea ihmissuhteissa ja elämänhallinnassa. Maailmassa on paljon muutaki ku nopeat autot ja kauniit naiset, luultavasti tämä kaveriski ymmärtää jo sen mutta ei osaa irroittaa itseään vanhasta elämäntyylistänsä.

Vierailija
8/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te olette nuoria alle 30 vuotiaita. Älä tee nyt vielä mitään johtopäätöksiä parisuhdemenestyksen suhteen. Mä olin itse aika kusipää alle 30 vuotiaana ja eronneena. Kiinnostuin vain karismaattisista, hyvännäköisistä miehistä, joiden kanssa seksi oli hyvää. Lemppasin liian kiltin hyvän perheen päällikkömiehenkin koska ei vaan napannut.

Vierailija
9/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä rikollinen vaan yrittää enemmän ja nämä naiset luulee että vain tämmöiset innokkaammin yrittävät huolivat heidät.

Vierailija
10/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko vain naisten ulkonäköä vai mistä olit kateellinen? Moni kakku päältä kaunis. Mielummin yksi hyvä kuin 10 huonoa. 

Vierailija
11/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:19"]Hei te olette nuoria alle 30 vuotiaita. Älä tee nyt vielä mitään johtopäätöksiä parisuhdemenestyksen suhteen. Mä olin itse aika kusipää alle 30 vuotiaana ja eronneena. Kiinnostuin vain karismaattisista, hyvännäköisistä miehistä, joiden kanssa seksi oli hyvää. Lemppasin liian kiltin hyvän perheen päällikkömiehenkin koska ei vaan napannut.
[/quote] Ja sitte ap vielä yksi juttu! Älä sitten kosta näille "sulle ennen pakit antaneille typyille" sillä elämä on matka ja monet meistä kehittyy ihmisinä vielä pitkään ; -)

Vierailija
12/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten miesten kanssa liikkuvat naiset eivät ole kovin fiksuja, ulkonäkö saattaa petttää. Mieti mitä naiselta haluat.  

Vierailija
13/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:12"]Tuollaisten miesten kanssa liikkuvat naiset eivät ole kovin fiksuja, ulkonäkö saattaa petttää. Mieti mitä naiselta haluat.  
[/quote] Ei kaikki ole mustavalkoista. Päällikön ja rikollisen välillä on monta muutakin säätäjää.

Vierailija
14/14 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset haluavat olla eksyksissä sen miehen kanssa. Luin juuri aika pitkän artikkelin Heroin Kids-kulttuurista, ja se avasi silmiä sille mitä jotkut hakevat tuollaisesta elämästä.

Missä tapaat naisia, missä teet aloitteita, miten teet aloitteita? Sinulle tärkeää olisi löytää sellainen nainen, joka haluaa - öö, millainen ihminen oikeastaan olet? Päällikköaseman lisäksi?