Ylimielinen Cheek
Kuinka jengi viitsii ylläpitää tällaisen onnettoman "laulajan" elintasoa? Diivailuun ei todellakaan ole ansioita. Taidatte olla yhtä typeriä, jos viitsitte maksaa tästä mokeltamisesta.
Kommentit (17)
Ei yhtään mitään, siksi ihmettelenkin suosiota.
Musta se on just ihana kun se on vähän ylimielinen
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:14"]Vittu mikä kääpiö se on.
[/quote]
Se on oikeesti 160 pitkä
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:14"]Vittu mikä kääpiö se on.
[/quote]
Se on oikeesti 160 pitkä
[/quote]
Eipä oo kun 175 cm.
No? Mitä se nyt on ylimielistellyt? Oliko se siellä Live Aidissä? Vai mikä se konsertti oli.
Joo on kyllä noussut neste päähän. Tunnen Jaren ihan irl ja on kyllä selvästi muuttunut menestyksen myötä. Silloin kun Lahdessa vielä asui, kulki kaduilla tyyliin "Eksä tiedä kuka mä oon?" ja jos joku kävi kiinni, kutsui velipojan apuun.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:14"]Vittu mikä kääpiö se on. [/quote] Se on oikeesti 160 pitkä [/quote] Eipä oo kun 175 cm.
[/quote]
Ei ole. Oon 172cm ja se on ehkä just ja just minun pituinen. Ja tämä on fakta.
Ihan tarttuvia rallejahan sillä on.Veljenpoika hänet joku aika sitten kaupassa bongas ja herra sattui kuulemaan kun poika mulle arvuutteli kehtaisiko pyytä nimmarin vai ei?ja iloisesti ja oma aloitteisesti sen antoi.Homoksi olen häntä luullut mutta oli kyllä sen verran pilkettä silmäkulmassa että tätillekkin jäi tapaamisesta iloinen mieli ja epäilys että onkohan sittenkään?Ylimielistä kuvaa en kyllä saannut päinvastoin.
Joskus jotain 8 vuotta sitten Cheek esiintyi risteilyllä. Siihen aikaan oli tunnettu siitä "avaimet mun kiesiin" biisistä. Show oli todella energinen ja yleisökin oli mukana täysillä :) Taisi olla Sami Saarikin myös lavalla. Eli hyvä fiilis ja meininki kaiken kaikkiaan.
Seuraavana päivänä Cheek saapui aurinkolasit päässään seurueineen ravintolaan, jossa olimme syömässä. Ravintola oli tuolloin täynnä ja artisti otti tästä sitten nokkiinsa sananvaihdosta päätellen. Vaikutti jo tuolloin kylmältä ja "ei niin helposti lähestyttävältä" seurueineen (muutama böönä ja pari kaapin kokoista järkälettä). Niin ja ne arskat sisällä :D
Jos diivailua oli ilmassa jo tuolloin, niin missähän nykyään mennään...
Eiköhän tosta avaimet mun kiesiin biisistä ole reilusti yli 10vuotta aikaa.
Eikö olekin kamalaa kun joku kehtaa olla ylpeä tekemisistään ja pitää yksityisyydestään kiinni eikä nöyristele joka palstamammalle! Joku roti oltava, kyllä pitää starojen tervehtiä palstamammat aina ja kuulumiset kertoa ja jos joku asia vituttaa niin ei passaa staran kiukutella kuten palstamammat tekee, kyllä on semmoinen ihan pelkästään palstamammojen yksityisoikeus!
En tajua miksi Cheekin tarvitsee olla ylimielinen. Hän on saavuttanut todella paljon, joten luulisi hänen osaavan miehekkäästi arvostaa sitä ja siten myös kohdella ihmisiä asiallisesti. Hänellä ovat asiat hyvin. Monet suuret starat suhtautuvat kanssaihmisiin ystävällisesti, koska se on vain oikein ja miehekästä (puhun nyt tarkoituksella juuri miehistä). Diivailua, itsensä korottamista, itseironian puutetta ja narsismia pidetään miesten keskuudessa yleensä ottaen todella akkamaisena touhuna ja heille avoimesti naureskellaan.
Cheek ja Jari Sillanpään harrasti sexiä lämpiössä!