Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haukuitko hoitohenkilökuntaa tai miestäsi synnytyksessä?

Vierailija
06.06.2015 |

"Huusitko synnytyksessä" keskustelun innoittamana kiinnostaisi tietää, onko joku todella haukkunut miehensä tai kironnut, haistatellut tai muuten käyttäytynyt hurjasti synnyttäessään? :D

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, ettei kukaan olis haukkunut tms! 

Vierailija
2/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö haukku kyllä mut ja sen jälkeen lähti valitusta tyksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:53"]Kätilö haukku kyllä mut ja sen jälkeen lähti valitusta tyksiin
[/quote]niin niin, niinhän ne aina. Huoh.

Vierailija
4/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:53"]

Kätilö haukku kyllä mut ja sen jälkeen lähti valitusta tyksiin

[/quote]

? :O Mitä ihmettä!

Vierailija
5/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Miksi olisin niin tehnyt. Typerää haukkua ihmisiä jotka ovat auttamassa ja pitämässä minusta huolta.Olisin ollut hukassa varsinkin ilman kätilöä ja mieskin oli hyväksi avuksi.

Vierailija
6/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raskaus tai synnytys minulta käytöstapoja vienyt.

Vierailija
7/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä potkaisin kätilöä kun yritti tehdä sisätutkimusta, se sattui niin paljon. En tarkoittanut, se tuli vaan refleksinä. Pahoittelin toki.

Vierailija
8/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haukkunut, mut kun synnytyssali pelmahti yhtäkkiä täyteen ihmisiä kesken kaikkein kriittisimmän hetken, ilmoitin vapaasti tunteitani ilmaisten ja suomalaisiin voimasanoihin tukeutuen, että olen tässä synnyttänyt kaksi vuorokautta, ponnistanut 20 minuuttia ja todellakaan en halua salia yhtäkkiä täyteen ylimääräisiä hoitajia ja harjoittelijoita rupattelemaan ja pällistelemään että jaahas, mitäs täällä, tässä on, katsokaas, nyt ponnistusvaihe. Haluan synnyttää rauhassa, perkele. 

Ei siitä jäänyt kenellekään mitään traumoja. Ylimääräinen popula poistui muualle, minä sain synnytysrauhan ja lapsi saatiin maailmaan. 

Vierailija
9/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä miestäni haukkunut mutta toisessa synnytyksessä kätilölle kyllä tiuskaisin että lopettaa lässyttämisen. 

Vierailija
10/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tasan haukkunut ketään!

Vierailija
11/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haukuin lääkärin kun ei saanut epiduraalia pistettyä. Tai no haukuin ja haukuin mutta itkin "huono lääkäri, huono lääkäri" kun yritti sitä piikkiä mun selkään moneen kertaan ja supisti niin saakutisti ja se vaan kesti ja kesti. :D

Vierailija
12/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi ihmeessä olisin haukkunut?

Vierailija
14/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä en voinut haukkua, kun ei ollut paikalla.. Kätilöt taas yrittivät tehdä kaikkensa, että oloni oli paras mahdollinen ja minulla oli turvallinen olo... 

Jos vielä pitäisi synnyttää, niin samat kätilöt, mutta eri mies..

Vierailija
15/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, miksi olisin? Jotkut mammat näköjään ajattelee että koska " MÄ SYNNYTÄN NIIN MÄ SAAN HAUKKUA JA OLLA PASKA NIITÄ.KOHTAAN JOTKA TOSSA MUA YRITTÄÄ AUTTAA." hyi vittu

Vierailija
16/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoitajana ihmettelen, että näinkin vähän haukkujia ilmoittautuu. Vaikka en synnytyssalissa töitä tee, niin ymmärrän, että kipu, ahdistus ja pelko puretaan jotenkin, ja ammattilaiset saa sitten kuulla sen. Yleensä asiakkaat pyytävät anteeksi, kun tilanne on ohi.

Vierailija
17/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haukkunut enkä hirveästi kiroillutkaan, vaikka muuten ääntä pidinkin. Kätilö oli mukava ja osaava ja mieskin yritti tukea ja auttaa parhaansa mukaan, vaikka selvästi olikin tosi hämmentynyt. Miehelle taisin pari kertaa puhista etten enää ikinä harrasta sen kanssa seksiä jos tulos on tämä :D

Vierailija
18/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haukkunut, kätilö oli hyvä ja mies oli vain vettä juottamassa, molemmat saivat kiitoksia. Sen sijaan osasto millä odottelin synnytystä oli täynnä idiootteja samoin kuin synnyttäneiden osasto. Molemmista lähti ukaasit ja tuli tutkinta. Vauvan ja minun terveys oli vaarannettu koska hoitajat olivat ammattitaidottomia. Olen itsekin hoitaja joten onneksi tiesin miten toimia, en vaan olisi arvannut että päästäkseen synnyttämään täytyy käyttää kyynärpäätaktiikkaa hoitajiin ja vauvan jonka äidillä ei ole maito noussut rintoihin annetaan nähdä nälkää kun hoitajat eivät halua antaa korviketta...

Vierailija
19/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt kyllä mielessäkään haukkua ketään.
En muutenkaan pitänyt mitenkään erityisemmin ääntä. Ponnistusviheessa vain tokaisin jossain vaiheessa kätilölle, että ottaa niin pirun kipeää. , kun kätilö käski taas ponnistaa
Kätilöt oli aivan ihania ja mies ymmärsi pysyä vähän kauempana istumassa. :)

Synnytys toki oli muutenkin melko helppo ja nopea, että kipua ei tarvinnut kovin kauaa kärsiä.

Vierailija
20/36 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, mutta epäilen että hoitohlökunta oli jättänyt ilokaasupullon korkin vahingossa kiinni. Kumpikaan meistä miehen kanssa ei huomannut mitään vaikutusta tästä aineesta.