Outlander-sarja ylellä
Kommentit (27)
Aivan mahtava <3 katsoin pari ekaa jaksoa Yleltä, mutten enää malttanut odottaa vaan katsoin netistä loput muutamassa päivässä. Voin kertoa, että todellakin paranee loppua kohden. Outlander on myös herättänyt enemmän tunteita ja järkytystä kuin mikään muu sarja aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:56"]
Clairen näyttelijä on todella oudon näköinen. Oli kuka tahansa, ei ole parhaimmillaan tv-ruudussa. Nenä näyttää kilometrin pitkältä, sieraimet pelottavan suurilta ja suu, etenkin alahuuli, on koko ajan kuin halvaantunut:
http://image-cdn.zap2it.com/images/outlander-season-1-both-sides-now-claire-returns-starz.jpg
Tykkään siitä, että tv:ssä ja elokuvissa on muitakin kuin ns. perinteisellä tavalla kauniita ihmisiä, mutta kasvojen pitäisi kuitenkin onnistua "heräämään eloon" kameran kuvatessa. Clairea näyttelevän naisen kohdalla näin ei ikävä kyllä käy.
[/quote]
Olen erimieltä. Kaunis nainen ja juuri sopivan näköinen tuon kaltaiseen sarjaan.
[/quote]
Samaa mieltä eli eri mieltä, mutta mietityttää, minkä ikäinen Claire on kirjassa? Nyt näyttää melkein nelikymppiseltä, joten on vähän epäsuhdassa siihen poikaan.
Mäkin katsoisin mielelläni kaikki sarjan jaksot netissä, mutta pyytävät luottokorttitiedot. Onko kukaan testannut noita?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:56"]
Clairen näyttelijä on todella oudon näköinen. Oli kuka tahansa, ei ole parhaimmillaan tv-ruudussa. Nenä näyttää kilometrin pitkältä, sieraimet pelottavan suurilta ja suu, etenkin alahuuli, on koko ajan kuin halvaantunut:
http://image-cdn.zap2it.com/images/outlander-season-1-both-sides-now-claire-returns-starz.jpg
Tykkään siitä, että tv:ssä ja elokuvissa on muitakin kuin ns. perinteisellä tavalla kauniita ihmisiä, mutta kasvojen pitäisi kuitenkin onnistua "heräämään eloon" kameran kuvatessa. Clairea näyttelevän naisen kohdalla näin ei ikävä kyllä käy.
[/quote]
Olen erimieltä. Kaunis nainen ja juuri sopivan näköinen tuon kaltaiseen sarjaan.
[/quote]
Samaa mieltä eli eri mieltä, mutta mietityttää, minkä ikäinen Claire on kirjassa? Nyt näyttää melkein nelikymppiseltä, joten on vähän epäsuhdassa siihen poikaan.
[/quote]
Samoin mun mielestäni Claire on ihana ja jotenkin mystisen kaunis. Tosin mä en koe, että olis kovin vanhan näköinen, sopusuhtainen parivaljakko Claire ja Jamie (näyttelijät vm. -79 ja -80). Clairea näyttelevää ajattelin paljon nuoremmaksi... Kirjasta en tiedä mitään. Vielä. :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:19"]Mäkin katsoisin mielelläni kaikki sarjan jaksot netissä, mutta pyytävät luottokorttitiedot. Onko kukaan testannut noita?
[/quote]
Couchtuner.eu tai couchtuner.ch . Älä van klikkaa mitään bannereita, klikkaa mainokset pois ja sitten katselunautinto voi alkaa :)
Sarjan tunnarin musiikki on kaunis. Olisipa Suomella joskus jokin tuollainen euroviisukappale niin pinnoja tulisi.
Katoin ekan jakson, eikä sen perusteella vakuuttanut.